וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים כבוד: קוקה קולה משיקה מהדורת הוקרה למדליסטים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 13:33

לקראת אולימפיאדת "טוקיו 2020": קוקה-קולה ישראל גאה בספורטאים והמדליסטים של ישראל שקטפו הישגים כבירים לאורך ההיסטוריה במשחקים האולימפיים ומשיקה לכבודם סדרת פחיות חגיגית

קוקה-קולה משיקה סדרה של 8 פחיות שונות, כהוקרה למדליות האולימפיות של ישראל בכל הזמנים, וכאות כבוד למדליסטים וספורטאי העבר, ההווה והעתיד של ישראל. על גבי הפחית, בצבע המדליה הרלוונטי, תתנוסס שנת האולימפיאדה, העיר, והענף בו זכתה ישראל במדליה זו.

לאחר ציפייה ארוכה של 5 שנים מאז אולימפיאדת ריו דה ז'נרו בשנת 2016, יפתחו החודש המשחקים האולימפיים, כאשר מדינת ישראל כולה תקווה שהמשלחת הישראלית "לטוקיו 2020", הגדולה אי פעם, תחזור עם מדליות חדשות.

המהדורה המיוחדת של פחיות משפחת קוקה-קולה, שתהפוך במהרה למהדורת אספנים, תכלול את שלושת צבעי המדליות: זהב, כסף וארד, כאשר כל פחית מוקדשת למדליה אולימפית אחרת בה זכו הספורטאים האולימפיים של ישראל.

החברה המרכזית, פחיות קוק- קולה לכבוד האולימפיאדה. באדיבות החברה המרכזית,
המהדורה המיוחדת תכלול את שלושת צבעי המדליות: זהב, כסף וארד/באדיבות החברה המרכזית

תואר של כבוד על כל פחית

את פחיות קוקה-קולה קלאסי האדומות יחליפו פחיות בצבע זהב, עליהן יתנוסס הכיתוב "גלישת רוח ATHENS 2004", כהוקרה למדליית הזהב היחידה של ישראל בה זכה גל פרידמן.

פחיות קוקה-קולה דיאט בצבע כסף יוקדשו למדליית הכסף היחידה של ישראל, עליהן יתנוסס הכיתוב "ג'ודו BARCELONA 1992", כהוקרה למדליית הכסף בה זכתה הג'ודאית יעל ארד, שהיא גם המדליסטית הראשונה בהיסטוריה של ישראל.

פחיות קוקה-קולה זירו השחורות יוחלפו בפחיות בצבע ארד, המוקדשות למדליות הארד של ישראל, עליהן יופיע הכיתובים: "ג'ודו BARCELONA 1992", הוקרה למדליה בה זכה אורן סמדג'ה; "גלישת רוח ATLANTA 1996", הוקרה למדליית הארד של גל פרידמן; "קיאק SYDNEY 2000 " כהוקרה למיכאל קולגנוב, שהוא הזוכה הישראלי היחיד שלא הגיע מענפי הג'ודו או השיט; "ג'ודו ATHENS 2004", כהוקרה למדלייה של אריק זאבי; "גלישת רוח BEIJING 2008", כהוקרה למדלייה של שחר צוברי; ופחית אחרונה "ג'ודו RIO DE JANERIO 2016", כהוקרה לג'ודאית ירדן ג'רבי וגם הג'ודוקא הירושלמי, אורי ששון שזכו שניהם במדליית ארד באותה השנה.

פחיות אולימפיאדה, החברה המרכזית קוקה קולה. באדיבות החברה המרכזית,
פחיות הוקרה למדליסטים האולימפיים: קוקה קולה/באדיבות החברה המרכזית

קוקה-קולה ישראל מכבדת את הספורטאים הישראלים על ההישגים ההיסטוריים בענפי הספורט השונים, באמצעות סדרת פחיות זו ומעבירה את ההוקרה על ההשקעה, הנחישות ושעות האימונים הרבות של הספורטאים הישראלים ומברכת את המשלחת שתייצג את מדינתנו השנה בטוקיו בגאווה גדולה.

את הפחיות ניתן יהיה להשיג בכל בנקודות המכירה וברשתות השיווק החל מחודש יולי ועד גמר המלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully