וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המסעדה המסקרנת במלון הבוטיק

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 15:53

וגם: שטראוס נכנסת לתחום חדש, קולקצייה אולימפית באדידס וגם מהדורה מיוחדת לפחיות קוקה קולה

לאכול בבוטיק

סאן יאנג. גלי איתן,
סאן יאנג/גלי איתן

מסעדות שהפכו למותג הן חלק בלתי נפרד מהקולינריה העולמית: ללונדון יש את "האקסן" ו"נוביקוב", לניו יורק יש את "בודההקאן" ו"בודהה בר" , למילאנו יש את "נובו" ו"בולגרי". את המשבצת המקבילה בישראל מתיימרת למלא SUN YOUNG - אסייתית חדשה הממוקמת ב-INK HOTEL מלון בוטיק אורבני חדש בתל-אביב.

סאן יאנג מציעה חוויית בילוי אסייתית בינלאומית עם מטבח פיוז'ן אסייתי, בר קוקטיילים ובילוי קוסמופוליטי. על התפריט מנצח השף אלעד פיניש, אשר שימש ב-6 שנים האחרונות כשף התפעולי של מסעדת "יפו תל אביב" לצידו של השף חיים כהן שעובר למרכז הבמה ופותח לראשונה מסעדה משלו המביאה את טעמו האישי ואת טביעת ידו המשלבת טעמים אסייתיים עם פיוז'ן ים תיכוני.

סאן יאנג. גלי איתן,
סאן יאנג/גלי איתן

פיניש משלב קלאסיקות מהמזרח כמו סושי ומגוון דגים נאים טריים, גיוזה ושרימפס קריסטל שנעים לחלוק לצד מנות פיוז'ן המשלב טעמים מתרבויות שונות ומגוונות כדוגמת צלעות טלה עסיסיות בליווי ארטישוק ירושלמי קריספי וציר בקר במיסו.

תפריט האלכוהול רחב ומגוון וכולל בתוכו מגוון אלכוהול יפני- סוגים שונים של סאקה בשילוב טעמים חמצמצים ומרעננים, מבחר אלכוהול, וויסקי יפני\ טקילה, קוניאק, ג'ין, אפרטיף, דז'סטיף, בירות ויינות מהארץ ומהעולם.

המסעדה ממוקמת בחלל התחתון של לובי בית המלון ויש לה תקרה שקופה. על המסעדה מנצחת קבוצת המסעדנים אשר בבעלותם המסעדות: KISU, FU SUSHI, NI SHI .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
seperator

אולימפידה אופנתית

אדידס. יח"צ,
אדידס/יח"צ

adidas Tokyo Collection - קולקציה אולימפית שלמה שמוקדשת לספורטאים האולימפיים בצבעי לבן וכתום בהשראת דגל יפן. בקולקציה מגוון פריטי לבוש ספורטיביים לצד דגמי נעלי הריצה המתקדמות של adidas , ביניהם דגמי Adizero adios 6, Ultraboost, solarboost וכן דגם ה- 4DFWD בצבעי לבן כתום.

למעשה דגם ה-4DFWD הוא הדגם הרשמי של שגריריadidas לאולימפיאדה ויופיע בכל פעם ששגריר adidas יזכה לעמוד על הפודיום ולקבל מדליה. הדגם החדש, 4DFWD, פותח באמצעות איסוף, ניתוח ומחקר של נתונים ממתאמנים ואצנים מכל העולם, זאת בשיתוף חברת מדפסות התלת-מימד, ''Carbon'', מה שהוביל ליצירת צורת הסוליה ''הסרוגה'' הייחודית. הסוליה שהתקבלה מדויקת יותר, מותאמת למתאמנים, בעלת צורה דמוי קפיץ המדייקת את התנועה ומאפשרת למתאמנים ולרצים למצות את תנועתם בכל צעד ומפיקה פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות.

את הסוליה הייחודית משלים חלק עליון, ה- PRIMEKNIT העשוי פוליאסטר ממוחזר, שילוב היוצר נעל קלה ביותר, ללא תפרים שננעלת 'כמו גרב' ובמהלך התנועה העיצוב הייחודי יוצר תמיכה וקלילות למתאמן בזמן הריצה.

כבר שנים רבות שחברת adidas תומכת בספורטאים המובילים בעולם ומעניקה להם את הציוד הטוב ביותר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בין הנציגים האולימפיים של ישראל, נמנים שגרירי adidas והתקוות האולימפיות מענפי ספורט שונים כמו שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, לינוי אשרם, ענת ליאור ומורן סמואל.

seperator

שותים ומצדיעים

קוקה קולה. יח"צ,
קוקה קולה/יח"צ

ואם אנחנו באווירת אולימפיאדה, קוקה קולה ישראל עושים כבוד למדליסטיות ולמדליסטים האולימפיים, מצדיעה לכל הספורטאים והמדליסטים של ישראל שקטפו הישגים לאורך ההיסטוריה במשחקים האולימפיים ומשיקה סדרת פחיות מיוחדת.

המהדורה המיוחדת של פחיות קוקה-קולה, שתהפוך למהדורת אספנים, תכלול את שלושת צבעי המדליות: זהב, כסף וארד, כאשר כל פחית מוקדשת למדליה אולימפית אחרת בה זכו הספורטאים האולימפיים של ישראל.

את פחיות קוקה-קולה קלאסי האדומות יחליפו פחיות בצבע זהב, עליהן יתנוסס הכיתוב "גלישת רוח ATHENS 2004", כהוקרה למדליית הזהב היחידה של ישראל בה זכה גל פרידמן. פחיות קוקה-קולה דיאט בצבע כסף יוקדשו למדליית הכסף היחידה של ישראל, עליהן יתנוסס הכיתוב "ג'ודו BARCELONA 1992", כהוקרה למדליית הכסף בה זכתה הג'ודאית יעל ארד, שהיא גם המדליסטית הראשונה בהיסטוריה של ישראל.

פחיות קוקה-קולה זירו השחורות יוחלפו בפחיות בצבע ארד, המוקדשות למדליות הארד של ישראל, עליהן יופיע הכיתובים: "ג'ודו BARCELONA 1992", הוקרה למדליה בה זכה אורן סמדג'ה; "גלישת רוח ATLANTA 1996", הוקרה למדליית הארד של גל פרידמן; "קיאק SYDNEY 2000 " כהוקרה למיכאל קלגנוב, שהוא הזוכה הישראלי היחיד שלא הגיע מענפי הג'ודו או השיט; "ג'ודו ATHENS 2004", כהוקרה למדלייה של אריק זאבי; "גלישת רוח BEIJING 2008", כהוקרה למדלייה של שחר צוברי; ופחית אחרונה "ג'ודו RIO DE JANERIO 2016", כהוקרה לג'ודאית ירדן ג'רבי וגם הג'ודוקא הירושלמי, אורי ששון שזכו שניהם במדליית ארד באותה השנה.

seperator

קפוא זה הטרי החדש

שטראוס דלישס. סטודיו שיק דיזיין,
שטראוס דלישס/סטודיו שיק דיזיין

בהמשך להכרזת שטראוס ישראל לפני כשנה על כניסתה לתחום הקפואים, בחודשים האחרונים הקימה החברה יחידת "קפואים" שתנהל את הפעילות בקטגוריה והקימה את "שטראוס דלישס". שטראוס דלישס תתחיל לשווק באוגוסט כ-20 מוצרים להכנה מהירה (READY TO HEAT) בשתי קטגוריות מרכזיות: ארוחות קפואות ומאפים קפואים להכנה מהירה במיקרוגל ובתנור.

כניסה לקטגוריה חדשה היא אירוע ייחודי עבור חברה ותיקה כמו שטראוס והיא נכנסת לתחום בו פועלים מתחרים רבים. המהלך יהווה את אחד ממנועי הצמיחה של שטראוס בשנים הקרובות.

היצע הארוחות מורכב ממגוון רכיבים שלא בהכרח זמינים במזווה הביתי, המנות עוברות תהליך ייחודי של הקפאה מהירה בסמוך לרגע הבישול, מה שמאפשר לשמור על רעננות המוצרים ללא תוספת חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח.

את הארוחות פיתח יניב גור-אריה, השף של שטראוס. הארוחות נארזות בכלים העשויים 30% חומר ממוחזר, ניתנים לאיסוף בפח הכתום, וצורתם מעניקה חווית ארוחה בTake Away- המאפשרת אכילה נוחה ישירות מהכלי.

לפי נתוני "American Frozen Food Institute" שוק הקפואים בארה"ב מגלגל 65.1 מיליארד דולר בשנה. הארוחות המוכנות מהוות כ-35% ממכר הקפואים בארה"ב והן מנוע הצמיחה של הקטגוריה, עם גידול של 20% בשנת 2020. בישראל, עולם הקפואים בקטגוריית המזון מן הצומח-ארוחות מן הצומח, בצקים ירקות ופירות, מגלגל כ 1.7 מיליארד שקל בשנה, והוא צמח ב-2020 בכ-15% (מצטבר כספי, סטורנקסט 2020).

מגוון הפתרונות הקפואים בישראל בהשוואה לעולם עדיין מצומצם, ובעיקרו מציע מוצרים המכילים רכיב אחד בארוחה, או חומר גלם להכנת ארוחה (בעיקר ירקות). קטגוריית הארוחות המוכנות מהווה בישראל פחות מ- 3%, ועל כן כניסתה של שטראוס לשוק עם מגוון עשיר בקטגוריה מרחיב משמעותית את היצע האפשרויות לצרכן, וצפויה להצמיח את הקטגוריה כולה.

seperator

שוברים מוסכמות

קופרה. גדי סיארה,
קופרה/גדי סיארה

קופרה - מותג רכב חדש מבית צ'מפיון מוטורס פתח מתחם פופ-אפ חדש. המותג, הנחשב לשובר מוסכמות, שואף להגדיר מחדש סגנון חיים לצד חווית נהיגה ולכן הוחלט כי אולם המכירות בישראל יהיה שובר מוסכמות - לא עוד אולם מיושן וקלאסי, אלא פריצה קדימה באמצעות הקמת אולם פופ אפ תוך 60 יום.

הלוקיישן הנבחר הוא הקומה השישית בחניון שבמגדל צ'מפיון כשהראייה היא לחזור לגראז', ליסודות ולבסיס שממנו מורכב רכב אמיתי, כדי להציג את סיפור המותג ולא רק את המוצר המוגמר.

החניון הסטנדרטי והאפור, עם חלונות המשקיפים לקניון איילון, מתהדר עם חצר עם דק ענקי, צמחייה ומפל מים. העקרונות המרכזיים שהנחו את העיצוב ואופי המתחם היו סימטריה המאפיינת את הלוגו; צבעים וחומרים כמו נחושת, פטרול, שחור, בטון, חלודה ועץ; חלונות שכוסו בפח גלי שחור, רצפה שצופתה בבטון מוחלק ומערכות בתקרה שנותרו גלויות עם קונסטרוקציית ברזל שנצבעה לנחושת וליה הותקנו פנסים חכמים שמאפשרים שינוי מצבי תאורה בהתאם לשעות היום ולאווירה הרצויה במתחם.

המתחם כולל חלל כניסה קבלה ואירוח, טרקלין עם ספת קפיטונז' ארוכה, דלפק בצורת חצי משושה המשלב גם מתחם קבלת אורחים וגם מתחם אירוח בר קפה וישיבה, וספסל ישיבה לאורך החלון שממנו נשקף לוגו ענק עשוי מראה שמוצב בחצר.

בחלל תצוגה נוסף מוצגים שיתופי הפעולה של המותג כמו חביות שמן שחורות שחלקן פתוחות ומציגות שיתופי פעולה עם מותגי על ספרדיים - משקפיים (L.G.R), נעליים (MIKAKUS), תיקים (TRAKATAN) אופניים (Fabike).

קופרה. גדי סיארה,
קופרה/גדי סיארה

החלל המרכזי כולל תצוגת תכלית של כל רכבי המותג. במרכזו ממוקם קמין של חברת העיצוב האיטלקי AK47 בתצורה של מדורת השבט, עם אש בוערת שמסמלת את השבטיות של המותג. את עמדות המכירה מחליף סלון CUPRA CORNER שכל פינה בו מורכבת מספה וספריה המשלבת סגנון חיים ועולמות תוכן שונים.

סוכני המכירות הם קופרה מאסטרים שלובשים מדים שייוצרו בהתאמה אישית בשת"פ עם המעצב מעוז דהאן ונעליים של מותג MIKAKUS מברצלונה. על קירות המתחם מוצגת יצירת אמנות של האמן אביב גרינברג. אמן הרחוב הבינלאומי פילפלד הפועל בעולם, יצר אייקון בהשראת הלוגו הסימטרי.

בקצה החלל מוצג אזור הרייסינג לאוהבי ריגוש אמיתי וביצועים. על קיר הבנוי מרשת אקספנד מוצגות קוביות נחושת מוארות שבתוכן מוצרי מירוץ כגון- מושב מרכב מירוצים, הגה, חליפות מירוץ ומגוון מוצרי קופרה, ויש גם אזור ישיבה שמעוצב כטריבונה הצופה אל הרכבים. לכבוד ההשקה, הוטסה במיוחד במבצע מורכב, מכונית המרוץ החשמלית הראשונה בעולם שהוצגה לזמן מוגבל.

seperator

ניקוי עולמי

CeraVe. יח"צ,
CeraVe/יח"צ

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה, CeraVe משיק את HYDRATING CREAM-TO-FOAM, מוצר ניקוי חדשני בעל מספר יתרונות. בסקר מקוון שערכו ב- CeraVe והתבצע על-ידי חברת איפסוס IPSOS ב-23 מדינות, 64% מ-10,100, המשיבים אמרו ששגרת ניקוי העור שלהם השתנתה ב-12 החודשים האחרונים. בכל הקשור להיגיינה, גישה למידע אמין מרופאי עור חשובה להם יותר מתמיד. עם זאת, במהלך אותו פרק הזמן, רק 11% מהמשיבים קיבלו מידע על ניקוי העור ישירות מרופא עור, כאשר מרבית המשיבים מסתמכים על בני משפחה, חברים ורשתות החברתיות בכדי להעמיק את הידע שלהם בנושא.

הסקר העלה כי נשים רבות בעולם משתמשות בשני תכשירי ניקוי שונים כדי להסיר את האיפור ולנקות את העור. הצרכנית נאלצת לבחור בין תכשיר ניקוי המנקה בעדינות אך מותיר שאריות איפור, לבין תכשיר ניקוי גס יותר המנקה את העור לעומקו, אך עלול לגרות את מחסום ההגנה הטבעי של העור. התכשיר החדש מסיר ללא מאמץ לכלוך, שומן, איפור עמיד ושאריות קרם הגנה, מעניק לחות לעור הפנים, אינו מזיק למחסום ההגנה הטבעי של העור. הוא בעל מרקם קרם ההופך לקצף בעת ההנחה על העור, מתאים לעור רגיל עד יבש.

מותג CeraVe מציע מגוון תכשירי ניקוי, אשר פותחו בשיתוף רופאי עור. המוצרים מנקים ביעילות מבלי לפגוע במחסום ההגנה הטבעי של העור, יעילים ונגישים ללא התפשרות על יעילות וניקוי עמוק.

seperator

עולים מדרגה

Farex Pro. יח"צ,
Farex Pro/יח"צ

חברת קנדלה (לשעבר סינרון-קנדלה) - ממובילות השוק העולמי במכשור רפואי-אסתטי, מציגה בימים אלה לצד מכשירים שהפכו למותג בתעשיית היופי כמו Nordlys ו- PicoWay, עליית מדרגה בטיפולי הלייזר - Farex Pro . מדובר בטיפול עוצמתי המשפר את טקסטורת העור בעזרת ידית ייחודית דמוית רולר המשחרר את הלייזר ומבודד את התנועה של המטפל, עוזר לשלוט על הטיפול ולעבוד מדויק ונכון.

מכשיר Farex Pro מטפל בקמטים וקמטוטים ב-3 טיפולים לפנים או לגוף, יעיל לטיפולי פוסט אקנה, צלקות ועור לא אחיד. המכשיר מציב סטנדרט חדש של מינימום זמן החלמה בטיפולי לייזר, בזמן ההחלמה צפוי שיפור משמעותי ביחס למכשירים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully