וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש עם ADOBE: המהלך הגדול של Artlist

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 14:37

Artlist הישראלית מתייצבת מול Adobe העולמית: רוכשת את מפתחת תוכנות העריכה FXhome ומתקדמת בצעדי ענק לקראת הפיכה לפתרון 360 לדור החדש של יוצרי תוכן

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist מודיעה היום על רכישת FXhome, חברת תוכנות עריכת וידאו וכלי עבודה איכותיים ומקצועיים ליוצרי תוכן.

שישה חודשים בלבד לאחר שרכשה את קטלוג המדיות הדיגיטליות Motion Array, ארטליסט מרחיבה את יכולות החברה ותחומי פעילותה. רכישה זו מהווה צעד משמעותי בדרך להפיכתה לחוד החנית בעולם הטכנולוגי, המספקת ליוצרי תוכן לא רק את כל סוגי המדיה הדיגיטליים, אלא גם סט כלים מקצועי, יצירתי וחדשני המתחבר לשאר מוצרי החברה, שנועדו להעצים את רעיונותיהם דרך וידאו.

ארטליסט. יחצ,
FXhome/יחצ

FXhome הוקמה בשנת 2001 ועוסקת בתחום תוכנות וטכנולוגיות לעריכת וידאו, תמונות ותוספים לשוק יוצרי התוכן עבור קהל יצירתי השואף לחדשנות מקצועית. FXhome החלה עם פרוייקט נישתי לאפקטים חזותיים ובמהרה התבססה כחברה מובילה על ידי פיתוח תוכנת עריכת הוידאו ו-VFX (אפקטים חזותיים) HitFilm. משם המשיכה להתפתח עם תוכנת green screen ואפליקציית iOS שהופכת את מצלמת האייפון לסטודיו וירטואלי בזמן אמת, שהוצגה ב-Apple Keynote האחרון.

עם כ-30 עובדים ומטה חברה שנמצא באנגליה, FXhome בנתה וטיפחה קהילה מעוררת השראה של למעלה מ-6 מיליון יוצרי תוכן, מה שמביא את Artlist ליותר מ- 13 מיליון משתמשים.

מייסדי ארטליסט. יחצ,
שואפים גבוה. מייסדי ארטליסט/יחצ

חברת Artlist, שהוקמה ע"י עירא בלסקי, איציק אלבז, אייל רז ואסי איילון, מעסיקה כיום למעלה מ-250 עובדים וצפויה לגייס כ-100 נוספים עד סוף 2021. בשנים האחרונות Artlist הרחיבה משמעותית את הנכסים בפלטפורמות שלה ליותר מ-820 אלף מדיות דיגיטליות שהיא מציעה לקהל יוצרי התוכן ברחבי העולם, באמצעות הגדלת קטלוג המוזיקה Artlist, השקת פלטפורמת קטעי הוידאו Artgrid, השקת קטלוג עצום ואיכותי של אפקטים קוליים ועל ידי רכישת Motion Array, קטלוג נכסים דיגיטלי עשיר הכולל תבניות וידאו מקצועיות, פריסטים, תוספים, אנימציות גרפיקה ועוד.

"רכישת FXhome ממצבת את חברת Artlist לצד חברות כמו Adobe העולמית המספקות פתרון 360 הכולל כלי עריכה ומדיות דיגיטליות", מסביר עירא בלסקי, מייסד ומנכ"ל משותף ב-Artlist, "מעתה, יוצרי תוכן בכל הרמות יוכלו למצוא בארטליסט כל מה שהם צריכים כדי ליצור תוכן איכותי, החל מתוכנות וכלי עריכה חדשניים ועד מאגר ענק של נכסים דיגיטליים הטובים ביותר".

איציק אלבז, מייסד ומנכ"ל משותף ב- Artlist, מוסיף: "תמיד ראינו בעצמנו כמי שהציבו סטנדרט חדש בתעשיית הרישיונות למוזיקה ווידאו, בעיקר מאז שהכנסנו את מודל המנויים וחוללנו מהפכה של ממש. רכישת FXhome נעשתה תחת אותו חזון ובמסגרת משימתנו להוות את חוד החנית בתעשייה, על ידי פיתוח מוצרים חדשניים המעניקים ערך ליוצרי תוכן מכל הסוגים ובכל הרמות, ומעצימים אותם לספר סיפור באמצעות וידאו".

"ארטליסט ו-FXhome יפתחו יחד את הכלים הטובים ביותר לדור הבא של יוצרי התוכן", אומר ג'ושוע דיוויס, מייסד FXhome. "איחוד כוחות זה יאפשר למיליוני משתמשים חדשים להשמיע את קולם ולספר את סיפורם באמצעות התוכן והתוכנה הטובים ביותר. זה היה החלום שלנו ב-FXhome במשך 20 שנה, ואני נרגש מההזמנות להפוך אותו למציאות בזכות ארטליסט".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully