וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספי יוסי דיין מונה למנכ"ל E.V MOTORS

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 8:57

דיין מונה למנכ"ל חברת הרכב חדשה המתמחה בשיווק רכבים פרטיים, מסחריים ורכבי הסעים חשמליים. משמש כיום גם כמ"מ יו"ר איגוד קציני בטיחות ותעבורה

ספי יוסי דיין מונה למנכ"ל E.V. MOTORS, יבואנית הרכב החשמלי המתמחה בשיווק רכבים פרטיים, מסחריים ורכבי הסעים חשמליים, אוטובוסים חשמליים ופתרונות טעינה ואספקת אנרגיה.

דיין (65) שימש בעברו במגוון גדול של תפקידי ניהול בתחום תעבורה ותחבורה, ומשמש כיום גם כממלא מקום יו"ר איגוד קציני בטיחות בתעבורה וחוקר ומשחזר תאונות דרכים. הוא מחזיק בניסיון עתיר שנים בסגמנט האוטובוסים והשתתף בוועדות הכנסת לבטיחות בדרכים כממלא מקום יו"ר איגוד קציני בטיחות בתעבורה, ויו"ר ארגון האוטובוסים של המועצות האזוריות כדי ליישם את הטמעת מערכות הבטיחות הרבות בצי האוטובוסים הצהובים בישראל. במהלך 37 השנים האחרונות שימש דיין כדירקטור למספר חברות כלכליות ועירוניות.

ספי יוסי דיין. יחצ,
ספי יוסי דיין/יחצ

חברת E.V. MOTORS מייבאת רכבים חשמליים מיצרניות מובילות בעולם בסטנדרטים בינלאומיים ומייצגת בלעדית בישראל את המותגי הרכב LEVC,ANKAI , JAC. היא גם יבואנית של מערכות טעינה מבית SSE ונותנת מעטפת מלאה ללקוחות ברכישת הרכב כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully