וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבות הקנאביס: מפקד חיל האוויר לשעבר נגד האחים גינדי

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 16:22

חברת הקנאביס קנאשור דורשת כחצי מיליון שקל מחברת הקנאביס קאנומד, על נזקים שלטענתה נגרמו בשל אי עמידה בתקני האיכות הנדרשים בתוצרת שסיפקה לה קאנומד. זו האחרונה דחתה את הטענות והגיבה כי תפעל לגביית חוב של כרבע מיליון שקל מקנאשור

הישרדות - גירסת הקנאביס: בהיעדר שינוי רגולטורי, ביצת תעשיית הקנאביס הרפואי המקומית ממשיכה להתייבש, ומובילה את החברות לשלוף ציפורניים: חברת הקנאביס קאנומד דיווחה לבורסה, כי קיבלה מכתב מחברת הקנאביס קנאשור בו טענה האחרונה, כי קאנומד לא עמדה במפרטים ובתקני האיכות של התוצרת שסופקה לה.

כתוצאה מכך קנאשור, המובלת על ידי מפקד חיל האוויר לשעבר האלוף (במיל.) עידו נחושתן המכהן כיו"ר שלה, טוענת כי נגרמו לה נזקים ודורשת מקאנומד לשלם לה כ-460 אלף שקל.

קאנומד, הנמצאת בשליטה עיקרית של האחים כפיר ומנור גינדי המחזיקים יחד בכ-34.34% ממניות החברה, הגיבה כי היא דוחה את טענות קנאשור, וכי תפעל לגביית חוב בגובה של כ-240 אלף שקלה שלטענתה קנאשור חייבת לה.

מפקד חיל האוויר עידו נחושתן בראיון פרישה. נמרוד סונדרס
הקרב הזה יוכרע בביהמ"ש, לא באוויר. אלוף במיל' ומפקד חיל האוויר לשעבר, עידו נחושתן, יו"ר קנאשור/נמרוד סונדרס

ירידות שערים בשתי המניות

מקור העימות בין השתיים בתוצרת קנאביס רפואי שגודלה על ידי קאנומד ונמכרה לקנאשור במסגרת הסכם שנחתם ביניהן ב-27 ליולי 2020 והחל, על פי דיווח החברה אז, ב-15 לנובמבר 2020, לתקופה של 3 שנים. קאנומד ציינה אז כי היקף ההכנסות הצפוי לה כתוצאה מההסכם הוערך בכ-9 מיליון שקל.

יש לציין, כי לפני כחודש ושבוע, קאנומד דיווחה על עדכון תחזית הכנסותיה לשנת 2021 מחוות הקנאביס שלה במושב משואה שבבקעת הירדן, לכ-3.4 מיליון שקל, לעומת תחזיתה 4 חודשים קודם לעדכון, שעמדה על כ-24.3 מיליון שקל לאותה שנה.

החברה ציינה אז, כי הירידה נובעת בעיקר "ממחזורי הגידול האחרונים, אשר מצביעים על כך שלא ניתן יהיה לשווק ולמכור חלק מהתוצרת מחוות משואה באופן מסחרי, וזאת בניגוד לתחזית שנכללה במצגת בקשר עם מכירה ושיווק מסחרי של תוצרת בהיקף של כ- 5,000 ק"ג מחוות משואה".

קאנומד התחילה את יום המסחר היום בשווי של 72.4 מיליון שקל, וקנאשור החלה להיסחר היום בשווי 58.7 מיליון שקל. שתיהן מגיבות בירידות שערים. בתחילת אפריל השנה נחשף על ידי וואלה, כי קנאשור נמצאת תחת בחינת משקיעים זרים המבקשים לרכוש אותה.

כפיר ומנור גינדי. אלירן אביטל
כפיר ומנור גינדי, בעלי השליטה בקאנומד. החברה הודיעה כי תפעל לגבות את החוב/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully