וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסלי מפתיע: כמו בני הנוער של היום, הוא חופשי, פתוח ונועז

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 18:47

41 שנה לאחר המצאת הביסלי, אסם נסטלה עושה מהפכה במוצר ויוצאת במהלך יוצא דופן. בימים אלה מושקת, לצד הביסלי המוכר, סדרה חדשה בשם ביסלי פריסטייל, המתאפיינת בקראנצ'יות יוצאת דופן, בצורות שטוחות ופתוחות ובתיבול עז וצבעוני

ביסלי פריסטייל בצל מעושן. סטודיו אסם,
ביסלי פריסטייל בצל מעושן/סטודיו אסם

בסדרה החדשה הביסלי "נפתח" לצורות שטוחות, גליות ולא מוגדרות, בניגוד לצורות המוגדרות של ביסלי קלאסי. צורות אלה מאפשרות לתבלינים להיספג ולבלוט בטעמים עזים. בנוסף, ה"פריסטייל" בא לידי ביטוי בצבעוניות מעניינת של סגול, כתום וצהוב, המבוססים על מיצוי טבעי של סלק, פפריקה וכורכום, לעומת גווני הביסלי הקלאסי, המתאפיין בצבעים חומים.

מעבר לאפקט הויזואלי, פתיחת הביסלי מייצרת מירקם מחוספס וסופר קראנצ'י ומאפשרת לתבלינים להיספג היטב ולייצר שלושה טעמים עזים: חמוץ חריף בצבע כתום, על האש בצבע צהוב, בצל מעושן בצבע סגול.

ביסלי פריסטייל חמוץ חריף. סטודיו אסם,
ביסלי פריסטייל חמוץ חריף/סטודיו אסם

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "כמובילי שוק החטיפים, חשוב לנו להרחיב את החוויה עבור חובבי הביסלי. מדובר במותג חזק ופופולארי בעיקר בקרב בני נוער, שאוהבים חידושים, ריגושים ומעריכים נועזות".

"שינינו את מתכון הביסלי המקורי ופיתחנו את ביסלי פריסטייל, המתכתב עם מגמות המאפיינות בני נוער בתקופה הזו: פתוח, מפתיע, חופשי, לא פועל בתבניות מוגדרות. סדרת הפריסטייל מגלמת בתוכה כל מה שאוהבים בביסלי, מרעיש וקראנצ'י, עם נוכחות כיפית וקלילה שאי אפשר להתעלם ממנה, ובטעמים מיוחדים ועוצמתיים", מוסיפה מוסקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully