וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי רב מימדי: המותג GLAMGLOW משיק קרם לחות חדש

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 14:53

קרם הלחות הרב מימדי של המותג ההוליוודי הוא בעל פורמולת ג'ל קליל ונטול שומן, מבוסס על קומפלקס של שלוש חומצות עדינות אך עוצמתיות

המוצר SUPERWATERGEL Clarifying Triple-Acid Oil-Free Moisturizer מבטיח לספק לחות מיידית לעור הנוטה לפגמים, מחזק את מחסום הלחות הטבעי של העור, מבהיר ומחדש את מרקם העור ומנטרל ברק, מבלי לגרום להתפרצויות חדשות של אקנה. התוצאה - עור מאוזן, אחיד ובריא.

מחקרים שנערכו לאחרונה מוכיחים באופן פרדוקסאלי כי ריכוז נמוך של חומצות הידרוקסיות בתכשירי קוסמטיקה המתאימים לשימוש יומיומי, נמצא יעיל יותר מריכוז גבוה כיוון שהוא מאפשר לעור להסתגל אליו באופן טוב יותר.

עם תובנה זו יצא מותג הקוסמטיקה Glam Glow לפיתוח קרם לחות חדש המתאים גם לעור הנוטה לפגמים. המטרה היתה ליצור קרם פעיל שלא יפגע בעור הרגיש ממילא.

superwatergel גלאם גלואו. יח"צ חו"ל,
superwatergel גלאם גלואו, מחיר השקה בכל חודש יולי 134 שקל (במקום 179 שקל)/יח"צ חו"ל

הקרם מועשר בחומצה היאלורונית המגיעה בצורה של מיקרו-טיפות וגליצרין, המתפוצצות ברגע שהן באות במגע עם העור, מזינות אותו בלחות למשך 24 שעות ומחזקות את מחסום ההגנה הטבעי של העור. בנוסף, מכיל גם חומצות גליקולית וסליצילית לשיפור בהירות ומרקם העור מבלי לגרות אותו.

הוראות שימוש: להניח על עור פנים וצוואר נקי בבוקר ובלילה. להימנע מאזור העיניים.

תכולה: 50 מ"ל
מחיר לצרכן: 179 שקל

מחיר השקה לכל חודש יולי - 25% הנחה (134 שקל) | ניתן להשיג ברשת סופרפארם, משביר, אפריל, BE ובאתר גלאם גלואו www.glamglow.shop

superwatergel גלאם גלואו. יח"צ חו"ל,
superwatergel גלאם גלואו, 179 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully