וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוחות קיץ: החידושים וההמצאות של המותגים בתחום הבישום

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 11:00

בנוגע לניחוח גוף, נכון שנתאים את הבושם לאקלים וללחות המאפיינת את חודשי הקיץ. למעשה, זו בדיוק העונה להעדיף ניחוח קליל וארומטי, על פני בישום כבד. אז היכן מומלץ להתיז את הבישום? וכיצד להותיר אחרינו שובל מרענן ובלתי נשכח? רכזנו את מיטב החידושים בתחום הבישום

בישום מתאים לקיץ, בדרך כלל יהיה רענן ונקי. תווי הריח מהם מורכבים ניחוחות הקיץ יהיו, על פי רב, מפירות הדר, פרחים עדינים, ואפילו ניחוחות של ים או מים טהורים. זאת לעומת תמציות תבלינים וניחוחות עמוקים המאפיינים את בשמי החורף.

הניחוחות שנוצרים לימים החמים של הקיץ הם קלילים ומתמזגים עם העור בעדינות, במטרה לא להכביד עלינו בחום המהביל של העונה הלוהטת.

חשוב לדעת היכן להתיז

זה הזמן להדגיש, כי גם אם אנחנו לא מריחים את הבישום שלנו על עצמנו, אין זה אומר שהסביבה לא מריחה אותו. האף שלנו סתגלן. ממש תוך מספר דקות נפסיק ליהנות מהבישום שלנו, ונהנה מהידיעה שהניחוח שלנו הולך לפנינו, אפקט חשוב ומשמעותי במיוחד בחודשי הקיץ.

רוצים להאריך את עמידות הבושם? אומנם העמידות משתנה מאדם לאדם, ובכל זאת - מומלץ להתבשם על עור נקי ועשיר בלחות על מנת לשמר את עמידות הניחוח לאורך זמן.

בשונה מבשמי חורף, את בשמי הקיץ חשוב לדעת היכן להתיז - התזת בשמים על הפנים או במקומות חשופים לשמש עלולים לייצר פיגמנטציה.

פחות מריחים, יותר קונים אונליין

הקורונה האיצה את התהליך שהחל עם התפתחות אתרי האיקומרס והקנייה באונליין, ולאחרונה ניראה כי הרוכשים מוותרים על החנויות הפיזיות. חוויית הרכישה הפשוטה, הנוחות והמחיר הכריעו - שוק הבשמים באונליין נוסק. ליאור חמו, מנכ"ל אתר הקניות LastPrice: "הצרכנים יודעים מה הבשמים הקבועים שהם אוהבים כך שאין להם צורך להגיע פיזית לחנויות והם מעדיפים להזמין אונליין"

הקורונה שינתה כמעט כל אספקט בחיינו, החל מעבודה, פגישות ולימודים דרך חבישת מסכות ועד להרגלי הצריכה שלנו. כך היא גם האיצה והעצימה את השינוי בהרגלי הקנייה של הישראלים באחד המוצרים הפופולריים ביותר שאנו צורכים - בשמים.

בשנים האחרונות, התפתחות הטכנולוגיה, הסמארטפונים ואתרי מכירה אונליין שצצים כפטריות אחרי הגשם, מאפשרים לקנות מרחוק מגוון מוצרים כמעט בלתי מוגבל, ללא שעות פתיחה וסגירה, ממש כמו קניון שפתוח 24/7.

התופעה התעצמה והגיעה לשיא בתקופת הקורונה. סגירת נתב"ג לסירוגין בשל מגפת הקורונה ומיעוט הטיסות היוצאות מהארץ, הובילו לסגירה הרמטית של חנות ג'יימס ריצ'רדסון, מה שהביא לירידה משמעותית בקניית בשמים בדיוטי פרי. מטעמי נגישות, נוחות ומחירים הצרכנים העדיפו והתרגלו לקנות את הבשמים באונליין.

אמנם בקנייה באינטרנט לא ניתן להריח את הבושם, היתרון המרכזי של החנויות הפיזיות שלא ניתן לקחת מהן, אך רוב האנשים רוכשים בשמים קבועים ומכירים את הריח שהם אוהבים.

ליאור חמו, מנכ"ל אתר הקניות LastPrice. יח"צ,
ליאור חמו, מנכ"ל אתר הקניות LastPrice/יח"צ

איך מריח העתיד?

לראשונה בעולם: פאקו רבאן משיק את הבושם PHANTOM (פנטום) המחבר בין עולם הבישום המסורתי לעולמות הדיגיטל.

פאקו רבאן ידוע כפורץ דרך וחלוץ בעולם האופנה והבישום. בעיצוביו קיימת קריצה ומחווה לרטרוספקטיבה של שנות ה-60 בדגש על "עידן החלל" כאמנות רטרו-עתידנית. הבקבוק מעוצב בצורת רובוט מתכתי כסוף המציג יצירת אספנות שהופכת לאייקון. זהו הבושם הראשון המתחבר באמצעות שימוש בסלולרי (טכנולוגיית NFC) ומציע עולם תוכן דיגיטלי עם תכנים אינטראקטיביים.

בחלקו העליון של הבקבוק נמצא שבב NFC שכאשר סורקים אותו באמצעות הטלפון החכם, הוא מכניס לעולם של פנטום, המציע פילטרים לאינסטגרם, משחקי וידאו, רשימות השמעה מותאמות אישית ועוד. הניחוח כולל רגש אנושי עם בינה מלאכותית המביאים ליצירתיות מתפרצת. הבינה המלאכותית עברה על סדרת שילובי ניחוחות שטרם נעשו בעולמות הבישום, על מנת להעצים את התחושות שמעורר הפנטום.

מחיר: 360 שקל ל-100 מ"ל

פאקו ראבן, מחיר 360 שקל. יח"צ חו"ל,
פאקו רבאן, PHANTOM (פנטום) לגבר/יח"צ חו"ל

ניחוח חדש לאישה מבית היוקרה Hermes

רשת אפריל גאה להשיק בבלעדיות את הניחוח החדש מבית הרמס, TWILLY D'HERMES EAU GINGER

הניחוח: מי בושם פרחוניים, מתובלים ובניחוח עצי. יצירה מהודרת השזורה משלושה חומרים:
אדמונית נדיבה ולוהטת, ג'ינג'ר זוהר ומסוכר, ארז גמיש ותוסס.

הקופסא: ההדפס של קופסת הבושם הוא אותו הדפס של צעיף משיבשם Astrologie Nouvelle שנוצר ב- 2012, כולל טבלה אסטרולוגית מהרנסנס, המסמלת את החופש לשחק עם הזמן.

הבקבוק: "הבקבוק המרובע" עוצב עבור EAU D'HERMES בשנת 1951 בהשראת הפנסים של עגלות סוסים של פעם ולאחר מכן שימש עבור ניחוחות שונים של בית היוקרה הרמס. הפקק הוא בצורה של כובע מגבעת אופנתית בשילוב עניבת משי צבעונית הקשורה ביד סביב צוואר הבקבוק, כל עניבת משי שונה ולכן כל בקבוק הוא ייחודי.

המחיר: 630 שקל - 85 מ"ל | 460 שקל - 50 מ"ל | 310 שקל - 30 מ"ל

טווילי דה הרמס ג'ינג'ר, מחיר 460 שקל ל-50 מ"ל. יח"צ אפריל,
טווילי דה הרמס ג'ינג'ר, מחיר 460 שקל ל-50 מ"ל/יח"צ אפריל

ניחוח חדש לנשים חדשות

בשמי טרוסארדי מציגים בושם חדש לנשים: ניחוח חדש לנשים חדשות

הניחוח הבושם החדש TRUSSARDI: הרכב הריח האיטלקי המובהק גובש על ידי ג'ולי מאסה ויולה קולאס תוך שימוש בסדרת מרכיבים אופייניים כדי לעורר את הוייב התוסס, האלגנטיות, החיוביות, השלווה, השמחה והמצוינות של איטליה. ניחוח עשבוני ירוק פרחוני.

על עיצוב הבקבוק של הבושם החדש של TRUSSARDI: יצירה אותנטית של עיצוב איטלקי עכשווי!
צורתו הגלילית המושלמת מעוררת את הצללית המתוחכמת של שמלות העמודים בשנות השבעים, כשנולדה תנועת שחרור הנשים.

אריזת הבושם גם היא קיבלה את תשומת הלב העיצובית האיטלקית במלואה, בעיצוב קופסה מגליל אלגנטי עשוי מקרטון ממוחזר, המשחזר בקנה מידה גדול יותר את האלגנטיות העכשווית המתוחכמת של הבקבוק עם סדרת פסים צבעוניים בניואנסים האופייניים לפמיניזם חדש שאינו ניגוד לנשיות

המחיר: 90 מ"ל - 415 שקל | 60 מ"ל - 315 שקל

trussardi - בושם חדשלנשים חדשות - המחיר 315 שקל ל-60 מ"ל. יח"צ חו"ל,
trussardi - בושם חדשלנשים חדשות - המחיר 315 שקל ל-60 מ"ל/יח"צ חו"ל

יוניסקס ואקסקלוסיבי

מותג היוקרה סטפן הומברט לוקאס משיק סדרת בשמים חדשה

מותג היוקרה הצרפתי סטפן הומברט לוקאס (Stéphane Humbert Lucas) המצטיין בניחוחות יוניסקס ניטרליים, השואבים השראה ממסעותיו של רוקח הבשמים במזרח התיכון משיק בישראל את סדרת 777 של המותג על פי הסמל למזל ולשלום המוכר במזרח התיכון, בסדרה המציגה ניחוחות אקסקלוסיביים, פרחוניים, אוריינטליים, ורעננות יער

שם הסדרה 777 הוא שילוב בין המספרים 3 ו-7 מסמלים שלמות אושר וחוכמה בתרבויות המזרח התיכון, וזה המסר שחשוב לסטפן להעביר בניחוחות הבשמים המחולקים לפי סגנון אקסקלוסיבי, פרחוניים, אוריינטליים, אוריינטליים, ורעננות יער.

מחירים: 620-1460 שקל | להשיג באתר אסנס פרפיום (היבואן הרשמי) ובחנויות וברשתות הפארם המתמחות

מותג היוקרה _ stephanehumbertlucas נוחת בישראל. יחסי ציבור,
הבשמים של סטפן הומברט לוקאס/יחסי ציבור

תחושת קז'ואל יומיומית

נטורלי פירס מבית אברקרומבי & פיץ' מציע ניחוח קז'ואל יומיומי, פירחוני- פירותי בעלי תווים נשיים וצעירים שיכול גם להשתלב נפלא עם ניחוחות קייצים נוספים, לתחושת קז'ואל יומיומית מלאת שמחת חיים כבר מהבקבוק, המעוטר במראה המשקפת את הטבעיות של כל אחת ואחת.

המחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל.

a&f_naturally fierce בושם לאשה 100 מ"ל מחיר 299 שקל. יח"צ חו"ל,
a&f_naturally fierce בושם לאשה 100 מ"ל מחיר 299 שקל/יח"צ חו"ל

ברברי מציגה את 'HERO'- הבושם החדש לגברים

הבושם Hero מגלם חופש, שינוי ואנרגיה גברית. אדם דרייבר השחקן פרזנטור ליין ברברי הירו. אדם דרייבר האניגמטי וההרפתקני מגלם את רוח הבושם - המאמץ את חופש הביטוי והיופי הטמון בניגודים: חזק ומאופק, רב עוצמה ורחום, אתלטי ויצירתי.

הבושם Hero מייצג גבר המחפש חופש ושינוי בחייו האישיים - ואינו מוגבל על ידי דעות קדומות. גילוי עצמי וכבוד לנפלאות עולם הטבע באים לידי ביטוי בבושם הראשון של ריקרדו טיצי לברברי.

בקבוק הבושם Hero, המהווה פרשנות מודרנית לבושם ברברי של ריקרדו טיצי, כולל את ראשי התיבות TB המוטבעים בפעם הראשונה. עיצוב הבקבוק מודרני ורב עוצמה כבושם המצוי בתוכו. צורתו הזוויתית הנה פרשנות מחודשת מופשטת של פרסת הסוס, החרוטה עם הסמליל המעוקל של ברברי. שילוב מרתק של כוח ורעננות, זוכה לזריקת מרץ של ברגמוט תוסס ומחוזק עם ערער ופלפל שחור.

מחיר מומלץ לצרכן : 429 שקל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, BE, משביר לצרכן

ברברו - HERO לגבר. יח"צ חו"ל,
ברברי ‘HERO’- הבושם החדש לגבר/יח"צ חו"ל

יוניסקס, שחור ואלגנטי

סדרת הבשמים ורסאצ'ה אטלייה יוניסקס בית האופנה ורסאצ'ה מילאנו משיק את הליין היוקרתי החדש שמורכב משישה ניחוחות יוניסקס, מניחוח רענן, ועד ניחוחות פרחוניים ועציים כאשר הניחוחות הקלים והרעננים נשמרים בבקבוקים שקופים, בעוד שהניחוחות העזים יותר מתהדרים בבקבוקים שחורים ואלגנטיים.

העיצוב נוצר על ידי טכניקת פיתול זכוכית חדשנית וששת הניחוחות מגלמים חומרי גלם איכותיים, טכניקות חדשניות, מלאכת יד ואת האסתטיקה המובהקת של אטלייה ורסאצ'ה.

מחיר: 1380 שקל ל-100 מ"ל.

ורסאצה אטליה  סדרת בשמי יוניסקס מחיר לבושם 1380 שקל. יח"צ חו"ל,
ורסאצה אטליה סדרת בשמי יוניסקס מחיר לבושם 1380 שקל/יח"צ חו"ל

מתאגרף בלתי מנוצח

SCANDAL של גוטייה לגבר מותג האופנה והבישום גוטייה משיק, את הבושם סנקדל לגבר. הניחוח מודרני, אוריינטלי ועצי מאוד.

כנקודת ההתחלה בחרו יוצרי הניחוח ברעננות הנותנת "נוק-אאוט" של מרווה ומנדרינה, לאחר מכן, "מגע" חושני עם מנת יתר של פולי טונקה ממכרת ולבסוף הם זימנו להרמוניה וטיבר גברי בכדי להכניס את הכוח התוסס של עץ טרי.

עיצוב הבקבוק הוא מחווה או דיוקן עצמי למתאגרף בלתי מנוצח. הפקק מעוצב בצורת כתר מעוטר ומוזהב, לא משאיר מקום לספק מיהו מלך הזירה.

מחיר מומלץ לצרכן: 400 שקל ל-100 מ"ל.

jean paul gaultier - scandal. יח"צ חו"ל,
jean paul gaultier - scandal/יח"צ חו"ל

א.ד.ט מבית מונבלאן - אקספלורר אולטרה בלו לגבר ניחוח ספורט אלגנט מרענן, מזמין לשחק ולגוון בין כמה שילובים קיציים. אוסף ניחוחות מרענן של הדרים בשילוב נגיעות של הניחוח הימי המאפיין את הקיץ, משוחרר ופורץ גבולות.

המחיר: 299 שקל ל -100 מ"ל

מונבלאן אקספלורר אולטרה בלו מחיר 299 שקל. יח"צ חו"ל,
מונבלאן אקספלורר אולטרה בלו מחיר 299 שקל/יח"צ חו"ל

נרסיסו אמברה מבית נרסיסו רודריגז, מגיע בגרסת א.ד.ט נרולי מרגיעה. כל התזה - משב רוח פרחוני ומרענן ביום חם. ניחוח חושני הסובב סביב תו המאסק כמו שיקוי פרחוני.

המחיר: 429 שקל ל-90 מ"ל.

נרסיסו אמברה או דה טואלט 90 מ"ל מחיר 429 שקל. יח"צ חו"ל,
נרסיסו אמברה או דה טואלט 90 מ"ל מחיר 429 שקל/יח"צ חו"ל

ילדה טובה עם ילד רע

SUPERSTAR של קרולינה הררה לגבר ולאשה בית האופנה והבישום העילי משיק את הבושם "סופרסטאר" במהדורת אספנים מוגבלת לשני הניחוחות המוכרים: good girl ו ו- bad boy.

הבקבוקים צבועים בצבע כסף בהשראת המסיבות הנוצצות של סטודיו 54 בניו יורק. נעל הסטילטו האייקונית של גוד גירל צבועה בכסף עם גימור גליטרי מנצנץ, משדרת עוצמה וביטחון והניחוח בתווים של פירות יער, יסמין מצרית, טוברוז, פולי טונק וטיבר. בקבוק הפלאש האגדי של בד בוי מעוצב בכרום בוהק, משדר אלגנטיות ויוקרה ללא מאמץ.

הניחוח בתווים: אשכולית, פלפל ירוק, ברגמוט, ותיוור, מרוה, קקאו, פולי טונקה ועץ.

המחיר: גוד גירל 470 שקל ל-80 מ"ל. בד בוי 420 שקל ל-100 מ"ל.

הבושם החדש של קרולינה הררה לגבר ולאשה. יח"צ חו"ל,
גוד גירל ובד בוי - הבשמים החדשים של קרולינה הררה לגבר ולאשה/יח"צ חו"ל

סמל אולטימטיבי לנוער מורד

HEROES הינו או דה טואלט לגבר החושף אישיות צעירה וחופשית.

הניחוח הוא מסורת מודרנית: עצי פרחוני ירוק, מעורר את החושים הצעירים ביותר שלנו, תווים ירוקי עד הם עמוד השדרה של הבשמים לגבר מסדרת 212 כעת עם טוויסט מודרני ועדכני יותר.

תווי הבסיס נותנים את חותמת האישיות הייחודית של הבושם על ידי צמד גשמי: עור אקורד ומוּשָׁק.
הגיבורים בנוסחת הניחוח הם אגס וגרניום, יחד הם מעניקים רעננות חדשה לפוג'ר, וממציאים מחדש את הריח הגברי הקלאסי. תווים אלה פותחו במיוחד עבור קרולינה הררה בשותפות עם המחלקה הבוטנית והמחקרית של אוניברסיטת אנטננריבו (מדגסקר).

הבקבוק: אתגר בצורת סקייטבורד - זו לא הפעם הראשונה שקרולינה הררה שוברת את כל החוקים עם בקבוק בעיצוב אוונגרדי. 212 האייקוני שהושק בשנת 1996, הורכב משני בקבוקים כך שניתן יהיה לשאת בקבוק אחד תוך השארתו של השני בבית. התוצאה: פריט עיצובי מדהים שיכול לקשט את החדר של הגבר המשתמש בו כפסל אייקוני. סקייטבורד זהו הסמל האולטימטיבי של נוער מורד. "מחליקים הופכים מכשולים לאתגרים. הֵם ממציאים מחדש את העיר וסביבתה.

מחיר מומלץ לצרכן: 350 שקל ל- 90 מ"ל

קרולינה הררה לגבר, סקייטבורד. יח"צ חו"ל,
קרולינה הררה לגבר, סקייטבורד. המחיר: 350 שקל/יח"צ חו"ל

THE KING OF NOW

PHILIPP PLEIN - NO LIMIT

הבושם NO LIMIT של מעצב העל פיליפ פליין מעוצב בדוגמת כרטיס אשראי שחור, עיצוב שנראה לראשונה בעולם. הבושם מביא לידי ביטוי את אישיותו יוצאת הדופן והחזקה של פיליפ, THE KING OF NOW. הניחוח עצמו עשיר ויוקרתי ומורכב ממגוון רכיבים נדירים. מאופיין בתווים עציים - אוריינטליים, ממש כמו קעקוע של ניחוח.

אנרגיה במתח גבוה: תווים מימיים כמו ברגמוט וג'ינג'ר, כסף: תווי פלפל שחור, הל, קינמון וכוכב אניס, עולם חושי וחושני: שוקולד מריר, בורבון וניל, קטורת ואמבר שחור, גבריות מתפרצת: ארז, פצ'ולי ועור.

מחיר 399 שקל

philipp plein no limits מחיר 399שקל, להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם. יח"צ חו"ל,
philipp plein no limits מחיר 399שקל, להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם/יח"צ חו"ל

מסתורי בשבילו, מפתה בשבילה

THE ONE GOLD של דולצ'ה וגבאנה, לגבר ולאשה צמד הניחוחות החדש ממשיך את הליין המוכר עם ריחות חדשים ומתוחכמים המשדרים זוהר וכריזמה שאי אפשר לעמוד בפניה. הניחוח הנשי בתווים תוססים של פירות, מנדרינה איטלקית נוצצת המשולבת בשזיף עסיסי, עם חריפות עדינה של פלפל ורוד, תמצית ורדים משולבת עם יסמין חושני ושושן העמק התוסס.

תווי הבסיס מאופיינים בפצ'ולי מסתורי, השזור בתווים חלקים ומתוקים של וניל ומאסק לבן. הניחוח הגברי נפתח בשילובים של ברגמוט איטלקי ותפוז דם, עם נגיעות ג'ינג'ר אדום שמוסיף חריפות חמה לתווים העליונים של פירות ההדר. האנרגיה התוססת של ההדרים מתפתחת לניחוח גברי ועוצמתי בעזרת תווים של מרווה ארומטית ותמצית גרניום מצרית, בתוספת תווים חריפים של הל. פצ'ולי מסתורי מעניק לניחוח בסיס מפתה מאוד, אשר מאוזן על ידי ווטיבר ותווים עציים של ענבר.

המחיר לאשה: 505 שקל ל-75 מ"ל, המחיר לגבר: 496 שקל ל- 100 מ"ל

בושם דולצ'ה גאבנה לגבר the one מחיר 496 שח ל 100 מ"ל. יח"צ חו"ל,
בושם דולצ'ה גאבנה לגבר the one מחיר 496 שח ל 100 מ"ל/יח"צ חו"ל

, בושם טבעוני של אברקרומבי & פיץ

AWAY, בושם טבעוני של אברקרומבי & פיץ לגבר ולאישה הבשמים הטבעוניים של בית האופנה הבינלאומי, הינם ללא גלוטן, ללא סולפטים, פתלטים או פרבנים.

מקורם של המרכיבים בר-קיימא בשותפות עם מגדלים מקומיים, המועילים באופן פעיל לקהילותיהם. הניחוח של AWAy לגבר מורכב מרעננות של אשכוליות ואננס, תערובת ארומטית של תמצית ג'ינג'ר, גרניום מצרי ופלפל לבן. לבסוף בלנד של אמבר, עץ ווטיבר. AWAY לאישה הוא פירותי-פרחוני עם תווים של דומדמניות אדומות, אגס ומנדרין מברזיל, שילוב של עלי כותרת פרחי יסמין ופרזיה, בניחוח חושני. וגימור של שילוב אמבר עם מאסק ופרלין.

המחיר 299 שקל ל-100 מ"ל.

אברקרומבי אנד פיץ מחיר 299 שקל  ל-100 מ"ל. יח"צ חו"ל,
אברקרומבי אנד פיץ מחיר 299 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ חו"ל

אוצרות מהטבע בגווני שקיעה

DREAMS SUNSET של COACH לאשה הבושם האוריינטלי והפרחוני, נוצר על ידי הבשמית נטלי לורסון בתווים פירותיים של אגס וברגמוט, פרחי יסמין לפני שהם מתייבשים ווניל.

הבקבוק מזכיר בקבוק של רוקחים וינטאג' בהשראת אוצרות. הבקבוק מעוצב מזכוכית בצבעי שקיעה, עם טבעת עור עדינה בסיומת הכובע, כמחווה להיסטוריה העשירה של אומנות העור של קואץ'.

ראש הבקבוק בצורת פרח זהב. האריזה עם הלוגו האייקוני של הסוס והכרכרה ש לCOACH, מנצנצת ברוז גולד. האיורים השובבים מבטאים את ההשראה לניחוח: הרפתקה עם חברים.

המחיר: 249 שקל ל-90 מ"ל.

dreams sunset לבית קוץ' מחיר 249 שקל ל-90 מ"ל. יח"צ חו"ל,
dreams sunset לבית קוץ' מחיר 249 שקל ל-90 מ"ל/יח"צ חו"ל

העצמת המין הנשי

Super Gorgeous של מייקל קורס לאשה המעצב מעצים את המין הנשי תוך שהוא נותן פרשנות חדשה לניחוח הפרחוני-עצי המקורי שלו עם השקת ניחוח נועז, חצוף ופראי, עשיר וחושני יותר מהמקור, בעל סיומת מסקרנת, כמחווה לכל הנשים החזקות ונטולות הפחד שמעניקות לו השראה מדי יום.

את הקמפיין מובילה השחקנית שרה סמפאיו המגלמת את השמחה והביטחון הנשי של האישה שמותירה את חותמה ברחובות ניו יורק.

מחירים לצרכן: 399 שקל ל-100 מ"ל, 299 שקל ל-50 מ"ל.

mk super gorgeous. יח"צ חו"ל,
mk super gorgeous/יח"צ חו"ל

חושניות בלתי מרוסנת

Ombré Leather של טום פורד יוניסקס גרסה פרחונית אינטנסיבית של הבושם המוכר שקיבל הפעם נופך מסקרן בזכות המרכיבים.

עור שחור וחם נמהל בפרחים ועצים ליצירת חושניות הבלתי מרוסנת של מערב ארה"ב. תוספות חדשות ומפתיעות, כמו אבסולוט של עלי סיגליות, מעצימות את החותם העשיר של העור ומפיחות בו אוויר ירוק ועוצמתי המפנה מקום לחושניות האלגנטית.

המארז החדש מושק בבקבוק זכוכית בשחור מאט עם לוחית עור טבעוני המתבלטת בלבן על הרקע השחור.

המחיר לצרכן: 570 שקל ל-50 מ"ל.

טום פורד ombre leather parfum 100ml. יח"צ חו"ל,
טום פורד ombre leather parfum 100ml/יח"צ חו"ל

קלאסיקה גברית

FUSION D'ISSEY של ISSEY MIYAKE לגבר איסי מיאקי יוצא עם בושם חדש לגבר ומדגיש תווים עליונים הלקוחים מאור השמש ומינרלים מבעבעים כשכתוב של קלאסיקה גברית.

תווים תחתונים מגיעים מתבלינים חמים ומשחקים משחק של חום וקור עם הבקבוק הכחול העוצמתי של הבושם.

המחיר 309 שקל ל-100 מ"ל.

איסי מיאקי פיוז'ן דיסי 100 מל מחיר 309 שקל. יח"צ חו"ל,
איסי מיאקי פיוז'ן דיסי 100 מל מחיר 309 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully