וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמה בשטח בנוי: טיב טעם נגד שופרסל דיל

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 10:42

מתלהט הקרב על ליבו של הצרכן האורבני: רשת טיב טעם ממשיכה עם מהלך של הוזלת מחירים - תוזיל מחירים של עוד למעלה מ-1,000 מוצרים נוספים ובסה"כ תוריד מחירים של כ- 3,000 מוצרים רבי מכר, למחירי שופרסל דיל

רשת הסופרמרקטים טיב טעם ממשיכה להעמיק את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים, שהחלה בינואר 2020 - הבוקר הודיעה הרשת כי תוזיל בימים אלה, מחירם של עוד 1,000 מוצרים נוספים בכל הקטגוריות בהן הרשת פועלת, כך שבמצטבר, מאז תחילת המהלך יוזלו מחיריהם של כ- 3000 מוצרים בסה"כ , הנמכרים - כך על פי טיב טעם - במחיר זהה או זול מזה של רשת שופרסל דיל.

חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "לאור ההצלחה של מהלך הוזלת המחירים שהחלה בשנה שעברה והאמון הרב שהעניקו לנו לקוחות הרשת, אנו שמחים להמשיך ולהעמיק מגמה זו של הוזלת מחירים, אל תוך שנת 2021. ההוזלות הינן קבועות, ללא מבצע או התניה, ומתקיימות בכל המחלקות ולמוצרים הנמכרים ביותר, החל ממוצרי מכולת, גבינות, נקניקים, יין ואלכוהול, משקאות קלים ועוד".

טיב טעם 1. באומן בר ריבנאי,
מתוך הקמפיין של טיב טעם. מלחמה חזיתית במתחרים היא לא תופעה נפוצה בפרסום בישראל/באומן בר ריבנאי

עם הפנים לחגים

מטעם הרשת נמסר כי המשך המהלך, בא לחזק את הכדאיות לקניה יומיומית ברשת, תוך ניסיון לשמור על היתרונות הנתפסים המאפיינים את הרשת: איכות, חווית קנייה, שרות ומגוון קולינרי רחב מכל העולם.

בנוסף, החברים במועדון נהנים ממבצעים בלעדיים, קופונים, והטבות המותאמות אישית ללקוח ועוד.
הרעיון הוא לחזק את הנאמנות של לקוחות הרשת וכן להגדיל את נתח השוק בקרב הקהל העירוני שבחלקו אינו רואה בכשרות בבחינת תנאי סף. עצם ההשוואה למחירי המתחרה הגדולה, עשויה ליצור העדפה לטיב טעם בשל היתרונות המיוחסים לה על ידי קהל הצרכנים הפוטנציאלי.

לדברי שלום: "הקורונה גרמה לביקוש מסיבי של מוצרי מזון. מחירי חומרי הגלם בכל העולם וההובלה התייקרו משמעותית, מה שיגרום לגל עליית מחירים משמעותית במשק. ביום שבו ניתן האישור להוריד את מסכות הקורונה, המשק החל להתעורר אף יותר ואיתו גם עליית המחירים.

בואכה חגי תשרי, עת בה הרגישות למחירים גבוהה אף יותר, אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את המהלך של הוזלת המחירים, ולהזמין את קהל הלקוחות לבוא ליהנות ולהתפנק בחגיגה לבלוטות הטעם והריח שרק טיב טעם יודעת לספק, ועכשיו יותר מתמיד במחירים תחרותיים מאוד".

מטיב טעם הוסיפו: "מדובר בהוזלה של המוצרים הנמכרים ביותר ברשת למחירי שופרסל דיל. עדכון המחירים יחל מהתאריך ה- 18/7/2021 בסניפי הרשת ובאתר המכר און ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il. עדכון המחירים אינו תקף בסניפים העירוניים טיב טעם in the city ובסניפי Deli Market, בהם אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים".

חגי שלום, בעלי טיב טעם. אלעד גוטמן,
חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם/אלעד גוטמן

נראות פודאפילית וטעמים שאפשר לשמוע

המהלך ילווה בקמפיין חגיגי בהשקעה של כ- 1.5 מיליון שקל תחת הסלוגן: "שומעים? טיב טעם ממשיכה להוריד מחירים על אלפי מוצרים מובילים למחירי שופרסל דיל".

מטיב טעם נמסר כי שפת הקמפיין שאבה השראה מעולם הטיק טוק וטכניקת ה-ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) שהפכה להיות מאוד פופולארית ברשת ומייצרת עונג חושי וגירוי סנסורי גבוה. התובנה היא שיש טעמים שפשוט אפשר לשמוע.

כמו תמיד, גם בקמפיין זה, הושם דגש על נראות פודאפילית ועל חומרי הגלם של טיב טעם, תוך שילוב מוצרי בסיס מוכרים, מובילים ויומיומיים שעליהם הודגשו המחירים החדשים הזהים למחירי המתחרה.

הקמפיין שמתבצע באמצעות באומן בר ריבנאי יעלה בערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, מודעות בעיתונים, דיגיטל ורשתות, ובנוסף תהיה פנייה ממוקדת לקהל הרוסי.

טיב טעם 3. באומן בר ריבנאי,
מתוך הקמפיין של טיב טעם להורדת המחירים. ברשת מדגישים כי הוזלו גם מחירים של מוצרים "רבי מכר"/באומן בר ריבנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully