וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17.5 מיליון דולר בסבב הגיוס של חברת האוטו-טק No Traffic

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 10:56

החברה הישראלית שמקימה פלטפורמות ניהול חכמות לרמזורים בערים גדולות, גייסה את הסכום בהובלת קרן Nielsen Ventures ותאפשר לחברה להרחיב את הפעילות הגלובלית שלה

בעוד חזון המכוניות האוטונומיות הולך ומתרחק מיישום, וערים רבות בעולם מתמודדות עם עומסי תנועה הולכים ומחריפים, יותר ויותר פתרונות טכנולוגיים מבקשים לפצח את האתגר באמצעות ניהול מיטבי של התנועה הקיימת.

חברת No Traffic הישראלית שנוסדה בשנת 2017 על ידי טל קרייזלר, אוריאל כץ ואור סלע, מספקת פתרונות תקשורת בין כלי הרכב לתשתיות (V2X) ובאמצעות אלגוריתם של בינה מלאכותית "יודעת" לתזמן את פעולת הרמזורים בזמן אמת, תוך גמישות הפעלה וללא צורך בהתערבות אנושית. המערכת יודעת גם לתעדף תחבורה ציבורית ולהגיב לתנועת כלי רכב של כוחות חירום על מנת לייצר להם "מסדרון" תנועה פנוי.

הפתרון אומץ והוטמע על ידי העיריות של פיניקס, טוסון וצ'נדלר באריזונה בצירים העמוסים ביותר בהן וכן מחלקת התחבורה של מדינת קליפורניה שפרסה את המערכת בציר התנועה המרכזי של עמק הסיליקון כשלב ראשון לפני הטמעה רחבה יותר.

כאמור, החברה גייסה 17.5 מיליון דולר בסבב גיוס A, סכום שאמור לשמש אותה להרחבת צוותי העובדים ובעקבותיו לפתוח את הפעילות שלה בשווקים גלובליים באירופה ואסיה. הסכום הזה מצטרף ל-25.5 מיליון דולר אותם גייסה החברה בסבבים קודמים.

מימין: אור סלע, מייסד-שותף וVP R&D, אוריאל כץ, מייסד-שותף וCTO, טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל. NoTraffic, דיוויד גארב,
מימין: אור סלע, מייסד-שותף וVP R&D, אוריאל כץ, מייסד-שותף וCTO, טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ״ל/NoTraffic, דיוויד גארב

סביבה מתאימה לקפיצת המדרגה הבאה

את הסבב הובילה Nielsen Ventures של לארס נילסן, שבעברו כיהן בתפקידים בכירים בחברות כמו ווטסאפ, הובר ודרופבוקס. גופים נוספים שהשתתפו בגיוס הם חברת מנורה, מיטב דש, קרן ההון סיכון Grove Ventures לצד המשקיעים הקיימים lool ventures, Next Gear Ventures ו-North First Ventures.

טל קרייזלר, מייסד-שותף ומנכ"ל NoTraffic: "בעוד שרכבים הופכים למקושרים ואוטונומיים יותר, תשתיות כביש חכמות נמצאות בתחילת דרכן, ומתפתחות לקראתה של קפיצת מדרגה משמעותית בעידן כלי הרכב המקושרים והמרחב המחובר, כאשר הטכנולוגיה של NoTraffic מייצרת את הסביבה המתאימה לשלב הבא".

No traffic התקנת המערכת בפיניקס, אריזונה 1. No traffic,
התקנת המערכת בפיניקס, אריזונה/No traffic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully