וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-70% ממשתמשי הארנק הדיגיטלי הם גברים

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 17:50

לקראת השלמת המעבר לתשלום חכם ב-EMV שייכנס לתוקפו בעוד כשבועיים, מתברר כי כ-400 אלף ישראלים כבר נרשמו לשירות וכ-70% מהם הינם גברים, הגיל הממוצע של הישראלים המשתמשים בארנק דיגיטלי הוא 33 וגובה עסקה ממוצעת באמצעות ארנק דיגיטלי עומד על 120 שקל

בסוף חודש יולי מתוכננת השלמת המעבר לתשלום חכם, ללא מגע, המאפשר ביצוע עסקאות בטוחות ונוחות בטכנולוגיית EMV ברוב המוחלט של בתי העסק בישראל. לקראת השלמת המהלך, כאל בדקה ומצאה נתונים חדשים על השימוש באופן התשלום החדש.

גבר עם כרטיס אשראי וטלפון נייד. ShutterStock
70% מהמשתמשים בארנק דיגיטלי הם גברים/ShutterStock

מחזיקי כרטיס אשראי - גברים ונשים במידה שווה

מנתוני כאל עולה כי: כ-400 אלף ישראליים מחזיקי כרטיסי אשראי כבר נרשמו לארנקים הדיגיטליים, וכ-60% מהם משלמים באופן קבוע באמצעות הנייד. כ-70% מהמשתמשים בארנקים הדיגיטליים הינם גברים, כאשר הם מהווים "רק" 50% ממחזיקי כרטיסי אשראי באוכלוסייה.

כמו כן, הגיל הממוצע של המשתמשים בארנקים דיגיטליים בישראל עומד על 33, בעוד שהגיל הממוצע של משתמשי כרטיסי אשראי הינו 42. מגילאי 60 ומעלה השימוש בארנק הדיגיטלי נמוך במיוחד.

עוד נמצא כי כ-71% מהעסקאות הפיזיות המבוצעות במסופי כרטיס חכם (EMV), מבוצעות בשיטת כרטיס אשראי ללא מגע, רבע מהעסקאות באמצעות הקלדת קוד סודי וכ-4% מבוצעות באמצעות ארנק דיגיטלי.

אילוסטרציה. ShutterStock
נשים משלמות יותר באשראי, מחזיקות 50% מהכרטיסים, אך מהוות רק 30% מממשתמשי הארנק הדיגיטלי/ShutterStock

עסקה ממוצעת בכרטיס אשראי גבוהה מעסקה בארנק הדיגיטלי

מהנתונים עולה גם כי עסקה ממוצעת בכרטיס אשראי עומדת על כ-160 שקל, בעוד שגובה עסקה ממוצעת באמצעות ארנק דיגיטלי עומדת על כ-120 שקל, בהשוואה לכ-80 שקל בתשלום באמצעות כרטיס אשראי ללא מגע, וכ-380 שקל באמצעות הזנת קוד סודי, בעיקר מכיוון שעסקה בגובה זה דורשת הקלדת קוד סודי.

השימושים המרכזיים בארנקים דיגיטליים מבוצעים במסעדות, סופרמרקטים, בתי כלבו וחנויות אופנה.
המחקר מבוסס על נתוני מחלקת אנליזה בכאל עם אקסטרפולציה לכלל השוק.

ויזה כאל EMV. באדיבות כאל,
ויזה כאל EMV - קמפיין בהובלת ליאת הר לב, "בטוח, מהיר וכאל'/באדיבות כאל

ויש גם קמפיין עם ליאת הר לב

כחלק מהעלאת המודעות לתשלום חכם בטכנולוגיית ה-EMV, כאל תעלה קמפיין פרסומי 'Pay Tap', בכיכובה של ליאת הר לב, תחת המסר 'לשלם ב-TAP זה הכי בטוח, מהיר וכאל', לעידוד מעבר לתשלום בטאפ - הצמדת כרטיס האשראי או הטלפון הנייד למסוף התשלומים.

"הציבור הישראלי מצטיין באימוץ טכנולוגיות"

לדברי אסף שניר, ראש חטיבת לקוחות בכאל: "הציבור הישראלי הוא אדפטיבי ומצטיין באימוץ טכנולוגיות חדשניות במהירות. השנה האחרונה האיצה תהליכים טכנולוגיים חדשנים במגוון תחומים ובהם גם אמצעי תשלום מתקדמים ואנו עדים לקצב חדירה משמעותי ומהיר של לקוחות המשלמים בטאפ"

"אנו מאמינים שהקמפיין PAY TAP שאנו מעלים יעודד עוד יותר את הציבור למעבר בתשלום בטאפ, בשל אופן התשלום הפשוט, מהיר ונוח לצד ההטבות הייחודיות ללקוחותינו", מסכם שניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully