וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט נכנסת לשוק הביטוח

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 11:27

ישראכרט קיבלה את אישור רשות שוק ההון להתקשר עם 5 חברות ביטוח בהסכמים לשיווק מוצרי ביטוח רכב. בישראכרט מסבירים כי ההתקשרות היא במודל של 'סוכן אובייקטיבי', המבטיח כי לא תהיה העדפה לחברת ביטוח מסוימת, והשיווק יהיה אך ורק משיקולי התאמה לצרכי הלקוחות

‏ישראכרט הודיעה על צעד נוסף בדרך לכניסה לשוק הביטוח. חברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל הודיעה כי קיבלה את אישור רשות שוק ההון לחתום על הסכמים עם 5 חברות ביטוח: הפניקס, איילון, כלל ביטוח, ביטוח חקלאי ו- AIG למכירת מוצרי ביטוח רכב.

הכניסה של ישראכרט לתחום משקפת את רצון ענקית האשראי המקומית להפוך לקבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת.

ישראכרט התקשרה עם חברות הביטוח במודל של 'סוכן אובייקטיבי', כך שאין לה כל העדפה לשיווק מי מבין חמש חברות הביטוח. מודל זה נבחר על מנת שמוצרי הביטוח שישווקו יהיו בהתאמה לצורכי הלקוחות, כאשר ישראכרט בהיכרותה עם הלקוחות שלה תפעל על מנת להציע להם את מוצרי הביטוח המשתלמים והמתאימים להם ספציפית.

הסוכנות פיתחה מערכת טכנולוגית ייחודית המאפשרת שיווק דיגיטלי מלא ומותאם אישית, כשללקוח תהיה בחירה שקופה בין החלופות.

ביטוח רכב. shutterstock,
ביטוח רכב: האם כניסת ישראכרט לתחום תגביר את התחרות?/shutterstock

"ערך מוסף אמיתי גם בתחום הביטוח"

שירותי הביטוח של ישראכרט הם חלק מאסטרטגיה כוללת של החברה להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת, תוך מתן סל שירותים בצורה נוחה ופשוטה ובעל ערך מוסף ברור ללקוחותיה. לדברי החברה, הכניסה לשירותי הביטוח תאפשר לישראכרט להיות גורם מחולל תחרות בשוק הביטוח. זאת, בנוסף להיותה גורם מחולל תחרות בשוק האשראי.

אורי אלון, משנה למנכ"ל ישראכרט: "ישראכרט ממשיכה להתקדם לקראת הגשמת היעדים שקבענו לעצמנו - להיות קבוצת פיננסים דיגיטלית מתקדמת. המטרה שלנו היא להציע למיליוני לקוחותינו את המוצרים הטובים והרלוונטיים ביותר, בצורה דיגיטלית, פשוטה וזמינה. היכולת שלנו לנתח את צורכי הלקוח ולהציג בפניו את האפשרויות הטובות לו ביותר, תבטיח כי נוכל להביא ללקוחותינו ערך מוסף אמיתי גם כספק של מוצרי ביטוח".

אורי אלון, משנה למנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
אורי אלון, המשנה למנכ"ל ישראכרט. בונה על היכולת לנתח את צרכי הלקוח/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully