וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לחו"ל? למתחם הכספות הזה יש מבצע עבורכם

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 12:56

מתחם הכספות "בריקסטון" עם מבצע מיוחד לישראלים שיוצאים לחופשה בחו"ל או בישראל בקיץ 2021 ורוצים לשמור על תכולה יקרת ערך בכספת במתחם כספות מאובטח -כספת לשבועיים ב-399 שקל או לחודש ב-499 שקל

חדר כספות של בריקסטון. יחצ,
מתחם בריקסטון/יחצ

מתחם "בריקסטון", מתחם הכספות הפרטי הגדול בישראל, הכולל 2,800 תאי כספות, יוצא במבצע לישראלים שיוצאים לחופש לחו"ל או בארץ ורוצים לשמור על חפצי ערך מחשש לפריצות לבתים - כספת לשבועיים ב-399 שקל או לחודש ב-499 שקל. בכספת ניתן לאחסן תכשיטים, מסמכים יקרי ערך, פנקסי צ'קים, כסף מזומן ועוד.

מתחם "בריקסטון" כולל 2,800 כספות. הוא הוקם בשת"פ עם חברת "BALTHORNE", מהחברות הגדולות באנגליה בתחום הקמת ותפעול מתחמי כספות, שבבעלותה למעלה מ- 20,000 תאי כספות. בבריקסטון מקפידים על נהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים ביותר, במסגרתם כל עובדים עוברים סינון ובדיקה, כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות וקבועות. לכל לקוח תא אישי מאובטח, אשר הוא ורק הוא מחזיק את המפתח אליו, ורק באמצעות טביעת האצבע והפנים שלו יקבל גישה אל התא.

מתחם "בריקסטון" מבוטח על ידי חברת הביטוח LLOYSD'S בשווי של $5,000 (חינם). עם זאת, הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח על פי שוויי התכולה ועד לחצי מיליון דולר בעלות של 0.5% משוויה.

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully