וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי בייבי: הקול של אייל קיציס בקמפיין חדש לחיתולים של האגיס

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 20:21

מותג החיתולים Huggies השיק קמפיין חדש תחת הסלוגן "We got you, baby"

מותג החיתולים Huggies, מבית ענקית מוצרי הצריכה קימברלי קלארק, השיק קמפיין חדש תחת הסלוגן "Huggies - We got you, baby"

האסטרטגיה מאחורי הקמפיין החדש מגיעה מתוך ההבנה כי העולם החדש אליו מגיעים התינוקות מלא בגילויים חדשים ומרגשים, כל יום, ומותג HUGGIES שמכיר את התינוקות כל כך טוב, נמצא כאן כדי ללוות את התינוקות וגם את ההורים שלהם במסע חדש ומלא אי ודאויות.

לכן פונה הקמפיין, לכאורה כמובן, לתינוקות עצמם ולא להורים.

אייל קיציס בקמפיין להאגיס. אור דנון,
אייל קיציס בקמפיין להאגיס/אור דנון

להסתכל על החיים החדשים באופן מחויך ושמח

מהחברה נמסר: "מותג HUGGIES בוחר להסתכל על החיים החדשים באופן מחויך ושמח, כך שטבעי שהקריין שנבחר ללוות את הקמפיין החדש הוא מנחה ארץ נהדרת, אייל קיציס, קול מוכר וידוע בכל בית בישראל ואב ל-3 ילדים קטנים בעצמו.

במסגרת הקמפיין, Huggies, באמצעות קולו של אייל קיציס, פונה לתינוקות ומציג להם את העולם באמצעות סיטואציות אמיתיות והומוריסטיות בחיי-היומיום".

הקמפיין החדש הוא חלק ממהלך אסטרטגי נרחב שהוטמע במותג בכל רחבי העולם ונחשף לראשונה בצפון אמריקה במסגרת הסופרבול בינואר 2021. את הקמפיין בישראל, מוביל משרד הפרסום מקאן.

דרך הומוריסטית להגיע להורה דרך התינוק

"אנחנו מלווים את התינוקות וההורים בישראל כבר שנים, גדלים איתם ומתפתחים יחד. מתוך כך אנחנו מבינים כמה אי ודאות יכולה להיות בחודשים ואפילו בשנים הראשונות בחייו של התינוק, ומציעים דרך הומוריסטית ומאוד אותנטית להסתכל על הרגעים האלו, כיון שלא כל הרגעים הם באמת מתאימים לצילום באינסטגרם, וזה נורמלי לגמרי".

"מותג HUGGIES כאן עבור ההורים מהרגע הראשון, אפילו קצת קודם ומלווה אותם במסע התינוקות בין אם זה במוצרים הטובים ביותר עבור התינוקות שלהם, התוכן הרלוונטי ביותר, ובטחון שכל אחד ואחת מהם עושה את הטוב ביותר, שלו, וזה נפלא". מסבירה לילך כהן-שולומן, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל "בחרנו באייל קיציס כקול שילווה את הקמפיין בשל העובדה שקולו מוכר בכל בית בישראל, משדר הומור וקלילות המתחברים למטרת הקמפיין".

הקמפיין עלה אמש לערוצי הטלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully