וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט־אפ Avo מתרחב ומגייס מעל 200 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 17:10

הסטארט־אפ Avo שמאגד בנייני דירות וחברות בישראל ובארה"ב לרשת צרכנית באמצעות פלטפורמה טכנולוגית נמצא בצמיחה וגדילה משמעותית, ובמהלך השנה הקרובה יגייס מעל 200 עובדים חדשים

הסטארט־אפ Avo, מאגד בנייני דירות וחברות לרשת צרכנית באמצעות פלטפורמה טכנולוגית, שמאפשרת לכל עובד או דייר להזמין כל מוצר שהם צריכים ללא דמי משלוח ולקבל את המשלוח כבר באותו היום.

הסטארט־אפ Avo נמצא בצמיחה וגדילה משמעותית, ומגייס מעל 200 עובדים חדשים אשר מרביתם מישראל למגוון משרות: פיתוח, שיווק, משאבי אנוש, ניהול מוצר, אופרציה, הצלחת לקוחות, מכירות ועוד.

ברחבי הארץ והעולם רשומים אלפי בניינים, חברות, ארגונים ובתי חולים המחוברים לפלטפורמה הטכנולוגית והם יכולים להזמין דרך החנות הדיגיטלית מוצרי יסוד, מוצרי תינוקות, פארמה, ניקיון, גאדג'טים, פלאפונים, מחשבים, ירקות ופירות, מתנות, מוצרי מטבח, מוצרים לחיות מחמד, מוצרי ספורט ועוד.

ההזמנות דרך Avo מתבצעות ללא דמי משלוח, גם בהזמנת פריט בודד, וזאת משום שבכל קהילה מרוכזים מספר רב של אנשים, בכל יום ובכל שעה. החברה מספקת את ההזמנות לקהילה עוד באותו היום.

המייסדים. סטפן קלפקו,
המייסדים של הסטארט־אפ Avo/סטפן קלפקו

"בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו"

"אנחנו עושים את הכל, את כל האופרציה. בנוסף לבניית וניהול פלטפורמת האי קומרס, אנחנו גם מבצעים את המשלוחים, את המרכז הלוגיסטי ופיתוח הטכנולוגיה עצמה". אומר מנכ"ל החברה, דקל ולצר, "בימים אלו בכוונתנו להכפיל את מאמצי ההתרחבות שלנו ולשם כך לגייס עובדים נוספים".

בין לקוחותיו נמנים גורדי שחקים בניו יורק לצד חברות ענק כמו פלייטיקה, איירונסורס, אפספלייר וישראכרט. בשנה האחרונה הסטארט־אפ Avo התרחב למעל כ- 700 בניינים ברחבי ניו יורק וכעת החברה מודיעה כי תתחיל לספק את שירותיה בשיקגו.

המייסדים. סטפן קלפקו,
המייסדים: "מבצעים את המשלוחים, את המרכז הלוגיסטי ופיתוח הטכנולוגיה עצמה"/סטפן קלפקו

המשרות הפנויות

החברה הוקמה בשנת 2018 ע"י דקל ולצר המשמש כמנכ"ל, עידן הרשקו, סמנכ"ל לקוחות, ניר סמדר, סמנכ"ל מוצר, ונרי בלומן, סמנכ"ל התפעול.

Avo היא אחת החברות הישראליות היחידות אי פעם שהתקבלו ל- YCombinator האקסלרטור הטוב בעולם שממנו יצאו חברות כמו AirBnB, אינסטקארט ודרופבוקס.

משרות פנויות לדוגמא: DATA, Senior Data Analyst, R&D, QA Automation Engineer, ROR, developer, Senior Full Stack Developer, HR, Global Employer Brand Manager, ועוד הרבה.

דקל ולזר, מנכ"ל. סטפן קלפקו,
מנכ"ל החברה, דקל ולצר/סטפן קלפקו

עיצוב חווית לקוח שמגדירה מחדש את עולם הצרכנות

ליאת לבנון רוז'ק, GLOBAL VP HR בחברת Avo: "חברת הסטארט-אפ Avo היא יוצאת דופן בתחומה. שילוב של טכנולוגיה חדשנית, יחד עם עיצוב חווית לקוח שמגדירה מחדש את עולם הצרכנות. יש לנו תרבות ארגונית שמעודדת יזמות וחדשנות ויותר מהכל מאמינה באנשים שלה וביכולת המופלאה והיצירתית של הצוותים שלנו לבנות את הפתרונות הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו".

"אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו, בדיוק עכשיו, בשלב העסקי שבו אנחנו נמצאים. החברה גדלה בקצב מסחרר ויחד עם זאת יש אפשרות אדירה להשפיע, לפרוץ גבולות, להתקדם, להוביל ולהיות חלק מההצלחה".

לינק לאתר החברה - https://www.comeet.com/jobs/avo/C5.00B

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully