וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יעניק מלגות בהיקף מיליון שקל לסטודנטים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 14:29

קרן "פועלים להצלחה" של בנק הפועלים מעניקה מלגה בסכום של 10,000 שקל ל-100 סטודנטים מהפריפריה החברתית-כלכלית מכל רחבי הארץ, בצירוף חבילת כלים חדשניים לקריירה. בתמורה יתנדבו המילגאיות והמילגאים כ-160 שעות שנתיות עם ילדים ונוער במרכזי "חינוך לפסגות"

בנק הפועלים מפרסם קול קורא לסטודנטיות וסטודנטים מרחבי הארץ להגשת בקשה למלגות לימודים במסגרת קרן "פועלים להצלחה". בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית ובשיתוף עמותת "חינוך לפסגות", מציע זאת השנה השלישית ברציפות את מלגת "פועלים להצלחה", שמעניקה מלגות לסטודנטים בגובה כולל של מיליון שקל.

גם השנה הבנק העלה את הסכום מ-700 אלף שקל למיליון שקל בשל המספר הרב של בקשות שהוגשו בשנה הקודמת ולרגל 100 שנה לבנק, כך ש- 100 סטודנטים מהפריפריה החברתית כלכלית מכל רחבי הארץ יוכלו ליהנות ממנה.


להגשת מועמדות למלגה מקרן פועלים להצלחה: https://www.e4e.org.il/poalim/


קרן פועלים להצלחה מעניקה מסלול חדשני וייחודי של מלגות שכולל:

• קבלת מלגה כספית בסך 10,000 ₪.
• קבלת סט כלים עכשוויים כהכנה לקריירה ולעולם התעסוקה החדש- בוטקמפ, סדנאות והרצאות.
• פיתוח מנהיגות חברתית - התנדבות בהיקף של כ- 160 שעות בשנה עם ילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות באחד ממרכזי חינוך לפסגות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל. ההתנדבות מתמקדת בהעצמה אישית וחברתית ובהדרכה של חינוך פיננסי וכלים לחיים.

סטודנטים צעירים לומדים באמצעות מחשבי לפטופ וטאבלטים. ShutterStock
סטודנטים בלימודים: לא רק מלגה אלא גם כלים לבניית וקידום הקריירה/ShutterStock

שיתוף פעולה עם "חינוך לפסגות"

קרן 'פועלים להצלחה' פועלת למען הדור הבא בישראל, סטודנטים ובני נוער כאחד, מתוך שאיפה לתרום לצמצום פערים חברתיים ולקדם עצמאות פיננסית בישראל. פעילות המלגאים תתמקד בתרומה לקהילה ועידוד מצוינות ובתמיכה בתלמידים במרכזי המצוינות של חינוך לפסגות הפזורים ברחבי הארץ, לצד מתן כלים להתנהלות פיננסית נבונה למעגלים העוטפים (הורים, מורים קהילה).

בשנת הלימודים הקודמת תשפ"א, שהייתה שנת הפעילות השניה של קרן פועלים להצלחה, פעילות הסטודנטים התמקדה בעידוד מצוינות, מתן כלים ומיומנויות לעולם התעסוקה העתידי לילדים ובני נוער לצד כלים להתנהלות פיננסית נבונה ב-33 מרכזי מצוינות של עמותת "חינוך לפסגות" הפזורים ב-19 רשויות ברחבי הארץ ובהם לוקחים חלק 2,500 ילדים.

כך למשל, למרות הקורונה התקיימו בחג החנוכה ובחג הרמדאן, פעילויות אונליין להורים ולבני הקהילה המקומית, שנהנו מהשתתפות בסדנאות חינוך פיננסי בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים.

נעמה הלוי פאר מנהלת בנקאות חברתית בבנק הפועלים. יח"צ,
נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים/יח"צ

גם שקט כלכלי, גם "ארגז כלים"

הקרן מעניקה לסטודנטים שמגיעים מהפריפריה החברתית והכלכלית בישראל סט כלים וליווי אישי מקצועי לקידום הצלחתם העתידית ולהשתלבות בעולם התעסוקה החדש. השנה התקיים בוטקמפ שכלל הרצאות השראה עם מנכ"ל Google, מנכ"ל סיסקו ושלל סדנאות מעשיות להשתלבות בעולם העבודה.

כמו כן התקיימו הרצאות לאורך השנה עם כלים לחשיבה מחוץ לקופסא ופיתוח יצירתיות, כמו גם סדנאות בחינוך פיננסי.

נעמה הלוי- פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "כחלק מהתמיכה המתמשכת של הבנק לקידום החברה והקהילה בחרנו לבנות קרן מלגות חדשנית וייחודית, אשר מאפשרת לסטודנטים לא רק שקט כלכלי ואישי, אלא גם ארגז כלים מתקדם שמעניק להם מנוף להתפתחות ואשר מותאם לעולם התעסוקה החדש.

באמצעות מלגות לימודים להשכלה גבוהה אנו מחזקים את דור הסטודנטים, אך גם את המעגלים הסובבים אותם ובכך מייצרים מכפילי כוח. כל סטודנט, כתנאי לקבלת המלגה, מתחייב להתנדב 160 שעות במרכזי חינוך לפסגות וללוות ילדים בעלי פוטנציאל מצוינות בפריפריה להצטיינות בלימודים ולפיתוח מנהיגות אישית"

מי יכול להגיש בקשה לקבלת מלגה מהקרן?
הקרן מיועדת לסטודנטים הלומדים במוסד להשכלה גבוהה (מוכר ע"י המל"ג) לתואר ראשון או שני עם העדפה לסטודנטים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, עם ייצוג לנשים וגברים ולכל המגזרים השונים בחברה הישראלית.
• תינתן עדיפות לסטודנטים הגרים בישובים שנמצאים באשכול חברתי-כלכלי נמוך.
• תינתן עדיפות לסטודנטים הגרים או לומדים בסמוך למרכזי "חינוך לפסגות" ברחבי הארץ.
• תינתן עדיפות לסטודנטים ללא מקורות הכנסה נוספים.

הגשת בקשה למלגה תתאפשר עד ל- 15/8/2021

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully