וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר לרכב חשמלי הוליד בושם בריח בנזין

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 13:11

לנהגים שמתקשים להיפרד: פורד יצרה בושם בניחוח בנזין, שמיועד למי שאוהבים את הביצועים של הרכבים החשמליים החדשים, אך מתגעגעים לריחות המעוררים של רכבי הדלק המסורתיים

בסקר שערכה פורד, ציין אחד מתוך חמישה נהגים שריח הדלק הוא מה שיתגעגע אליו ביותר במעבר לרכבים החשמליים.

כ-70% מהנשאלים טענו שיתגעגעו לניחוחות הדלק במידה זו או אחרת. ניחוח הדלק דורג גם כיותר פופולרי מריח יין או גבינה, כמעט באופן זהה לניחוח של ספרים חדשים.

הבושם פותח יחד עם יצרנית הבשמים המפורסמת Olfiction, במטרה ללוות את הנהגים לעבר העתיד של נהיגה ברכבים חשמליים - באמצעות חוש הריח. מעבר להעניק תחושה של ניחוח דלק, הבושם החדש, Mach-Eau, מעוצב במטרה להעניק תחושת עונג לאפו של כל משתמש, בניחוח יוקרתי שמשלב תווים של עשן, ריחות גומי ואלמנטים "חייתיים" שמטרתם לקרוץ למורשת מוסטנג - אחד מהדגמים הקלאסיים של כל הזמנים.

פורד פיתחה בושם בניחוח דלק. יח"צ,
ניחוח נוסטלגי בריח פורד מוסטנג. הרכב האייקוני והבושם הגימיקי/יח"צ

למרבה הצער, הבושם עדיין לא למכירה

הבושם, שאינו זמין לקנייה כרגע, הוא חלק ממשימתה המתמשכת של פורד לנפץ את המיתוסים הקיימים באשר לרכבים החשמליים ולשכנע את אוהבי הרכבים המסורתיים לגבי הפוטנציאל של הרכבים החשמליים- כאשר כרבע (24%) מנשאלי הסקר טענו כי הם יתגעגעו לביצועי הרכבים המונעים בדלק במידה ואלו יוחלפו לחלוטין.

ג'יי וורד, מנהל תקשורת פורד אירופה: "על פי ממצאי הסקר שערכנו, ריח הדלק המושך הוא משהו שנהגים רבים לא מעוניינים לוותר עליו. הניחוח המדובר עוצב במטרה לתת להם תחושה של ניחוח הדלק שהם עדיין משתוקקים לו. הוא אמור להמשיך מספיק זמן כדי שהספקות האחרים יתאדו גם הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully