וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gong מינתה את קלי ברסלין רייט לנשיאת החברה ומנהלת התפעול

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 15:16

רייט כיהנה במועצת המנהלים של גונג וקודמה לתפקידים החדשים לאור ניסיונה העשיר כמובילת מכירות ושיווק של חברות בצמיחה מואצת וניסיונה בהנפקות ציבוריות

חברת גונג (Gong), פלטפורמת בינה עסקית מובילה לניהול לקוחות, הודיעה היום (שלישי, 20.7.21) על מינויה של קלי ברסלין רייט (Kelly Breslin Wright) כנשיאת החברה ומנהלת התפעול הראשית (COO) לאחר שכיהנה במשך חמישה חודשים בדירקטוריון החברה.

במהלך 30 השנים האחרונות רייט צברה ניסיון עשיר בתפקידי ניהול מכירות ותפעול וכחברה בדירקטוריונים של חברות פרטיות וציבוריות שהתאפיינו בצמיחה מואצת. רייט הייתה הראשונה שגויסה לצוות המכירות של חברת טבלאו (Tableau Software), התקדמה בסולם התפקידים והפכה לסמנכ"לית בכירה למכירות וסייעה להוביל את הסטארט-אפ להנפקה ולמכירות בהיקף של 850 מיליון דולר. היא מביאה לגונג מומחיות ייחודית כמובילת דעה בתחום ה-go-to-market, ניהול ארגונים ופריסתם הגלובלית וניסיון בניהול חברות ציבוריות. רייט תסיים את תפקידה כחברת דירקטוריון ותיכנס מיידית לתפקידה החדש כנשיאה ומנהלת התפעול הראשית שתסייע להתרחבותה של גונג בשלב הבא של צמיחתה.

נשיאת גונג קלי ברסלין. יחצ,
קלי ברסלין רייט/יחצ

"גונג משנה לטובה את פני עולם ניהול הלקוחות. ההזדמנות לעבוד בגונג היא כמו חלום שהתגשם לאור מעמדה כמובילת הקטגוריה, המעורבות העמוקה שיצרה בקרב לקוחותיה והצוות יוצא הדופן שלה", מסרה רייט. "אני נלהבת לשוב לתפקיד תפעולי שמשלב את התשוקות שלי למכירות, נתונים ותרבות ארגונית. אני רוצה להתחיל מייד לסייע לגונג להניע חדשנות בהיקף רחב".

בעקבות סבב גיוס ההון E בהיקף של 250 מיליון דולר והתרחבותה של החברה בשוק האירופי, גונג ממשיכה את צמיחתה המהירה והיא משרתת כיום למעלה מ-2,000 לקוחות במגוון שווקים ואזורים גיאוגרפיים. רייט מצטרפת לצוות הניהולי של גונג, שנמצאת כיום בצמיחה מואצת במגזר הארגונים הגדולים בצפון אמריקה ואירופה, כדי להוביל את גידול מכירות החברה, להרחיב את מאמצי השיווק ואת צוותי הצלחת הלקוח.

"התרגשנו לפני חמישה חודשים כשקלי הצטרפה למועצת המנהלים של החברה", אמר עמית בן דב, מנכ"ל ומייסד משותף, גונג. "עתה אנו נרגשים לקבל בברכה את קלי לצוות הניהולי של החברה ולמנף את הניסיון העשיר שלה שיסייע להתרחבותינו ויתמוך בצמיחה המואצת שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully