וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ה-Q: רשת חנויות אוטונומיות נפתחה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 11:09

העתיד כבר כאן: החנות האוטונומית הראשונה נפתחה בשדרות רוטשילד בתל אביב. רמי לוי ואבי כץ מבטיחים חווית קניה ייחודית המבוססת על פיתוח ישראלי בלעדי

רשת חנויות אוטונומיות ללא קופה, Q/וואלה!כסף

עולם הקמעונאות בישראל עתיד לעבור מהפכה טכנולוגית-צרכנית, כך לפחות מבטיחים רמי לוי ואבי כץ, בעלי רשת חנויות חדשה שתציע חווית קניה ייחודית המבוססת על פיתוח ישראלי מקורי ובלעדי.

רמי לוי ואבי כץ, מזוהים עם מהפכות צרכניות בתחום הקמעונאות. רמי לוי עם הרשת הנושאת את שמו, שהתפרסמה בימי ה"עוף בשקל" אך הפכה לאימפריה קמעונאית העוסקת בתחומים רבים ואבי כץ, שהאקט הקמעונאי המזוהה עמו ביותר הוא הקמת רשת "קופיקס" שגרמה למהפכה בענף בתי הקפה. עתה מציגים השניים, בשיתוף חברת הסטארטאפ סייב-אורג, את הדבר הבא בתחום הקמעונאות: Q, מיזם חדש של רשת חנויות המבוססות על קניה אוטונומית.

אבי כץ ורמי לוי, שותפים למיזם, רשת חנויות אוטונומיות - Q. איציק בירן,
אבי כץ ורמי לוי, שותפים למיזם, רשת חנויות אוטונומיות - Q/איציק בירן

מערכת זיהוי ביומטרית של טביעת אצבע

הלקוח מבצע הרשמה חד פעמית באמצעות מערכת זיהוי ביומטרית של טביעת אצבע המאפשרת לו כניסה לכל חנויות הרשת ברחבי הארץ. הזיהוי הביומטרי משמש לפתיחת הארונות ולקיחה של מוצרים או החזרתם למדף, כאשר בסיום התהליך, מחויב הלקוח על הפריטים שאסף וחשבונית נשלחת אליו באמצעות סמס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חנות אוטונומית ללא קופה - לחווית קניה מתקדמת, Q. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
סופר ללא קופה - Q/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

הרשת מבטיחה חסכון משמעותי בזמן הקנייה

קונספט הרשת החדשנית Q יציע את כל מגוון המוצרים הקיימים ברשתות המרקט: מגוון רחב של מוצרי ירקות ופירות ארוזים, מוצרי בשר מצוננים וקפואים, מוצרי חלב טריים, מוצרי פארם וטבע ואף coffee to go עם מוצרי קפה טריים כגון קפה הפוך שנטחן במקום והכל אוטומטי לחלוטין. צרכני הרשת ייהנו, לדברי הבעלים, מחסכון משמעותי בזמן קנייה, ממגוון מוצרים איכותיים וטריים ומחוויית קנייה חדשנית.

בעלי הרשת מציינים כי הרשת החדשה מהווה פריצת דרך בעולם הקמעונאות באמצעות פתרונות מבוססי אוטומציה ורובוטיקה, המוצעים ללקוחות בשפה העברית, אנגלית, רוסית וערבית. הפיתוח החדשני מאפשר הטמעה והקמה מהירה וחסכונית של סניפים אוטומטים בערים, בישובים מרוחקים, במתחמי עבודה ומרכזי סחר גדולים, תוך יצירת פתרונות חדשניים, חסכוניים מבחינת עלות הקמה ותפעול.

כל מחלקות הסופרמרקט: פרארם, מעדניה, בשרים, ירקות ומוצרי חלב. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
כל מחלקות הסופרמרקט: פרארם, מעדניה, בשרים, ירקות ומוצרי חלב/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

המערכת מזהות מחסור במוצרים ומזמינות מלאי חדש באופן אוטומטי

מנגנון התפעול העצמאי של הרשת חוסך זמן ועלויות ומאפשר קניה זמינה, חכמה ונוחה, ללא קופות ותורים. המערכות מזהות מחסור במוצרים ומזמינות מלאי חדש באופן אוטומטי. בנוסף, הן מנתחות את מספר המוצרים אותם לקוחות מחזירים ומזהות את המוצרים המועדפים על הלקוחות, ובכך המערכת מצמצמת עלויות בהזמנת סחורה חדשה.

החנויות האוטונומיות, של Q מאפשרות הקמת סניפים במחיר אטרקטיבי גם בישובים קטנים ומתחמי עבודה, בהם לא משתלם לפתוח חנויות רגילות המבוססות על כח אדם המתפעל אותן.

מערכת הסחר של Q, פותחה על ידי הסטארט אפ "סייב אורג" של היזם ארז גור ובניגוד למערכת של אמזון העושה שימוש במצלמות ואלגוריתמים, המערכת החדשנית עושה שימוש בחיישני שקילה וראיית מכונה.

אבי כץ. Creative Commons
אבי כץ ממובילי מיזם רשת החנויות האוטונומיות Q/Creative Commons

"game changer ברמה בינלאומית בשוק הקמעונאות"

החנות כולה מרושתת באמצעים טכנולוגים חכמים. מנגנון הקניה עושה שימוש במערכת ארונות שקופים ומקררים מבוססי טכנולוגיה ייחודית של שקילה המזהה את הלקוח שלקח את המוצרים. המדפים החכמים המותקנים במדפים, מזהים את המוצרים שנלקחו והוחזרו ממנו, המערכת המתקדמת לניהול ושליטה בנעשה בסניף, כוללת גם מעקב אחר לוגיסטיקה, מלאים סליקה וחיוב הלקוחות.

אבי כץ המוביל את המיזם: "העשייה מרגשת במיוחד היות ולא כל יום זוכים לפרוץ דרך 'משנה משחק' (game changer) ברמה בינלאומית בשוק הקמעונאות. מדובר בטכנולוגיה חדשנית שבכוחה לייצר טרנספורמציה של ממש בעולם הקמעונאות, יחד עם קבוצת משקיעים, רכשנו את כל כושר הייצור של חברת CYB-ORG הישראלית לשנתיים הקרובות. מדובר על עסקה בהיקף ראשוני של 64 מיליון שקל".

q חנות אוטונטמית ללא קופה. ארז חיים,
q חנות אוטונטמית ללא קופה/ארז חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully