וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט אורי אלון הודיע על פרישה מתפקידו

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 16:59

אלון הודיע לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים: "הוביל תהליכים משמעותיים וחדשניים בישראכרט בכל התחומים בהם עסק, מדובר במנהל מצוין שהיה ממובילי החברה בהתמודדות עם אתגרי העולם החדש"

אורי אלון, משנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט, הודיע הבוקר לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו. אלון מכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות, והיה אחראי על תחומי השיווק, האסטרטגיה והדאטה, הפיתוח העסקי ומנועי הצמיחה החדשים של החברה לרבות תחום הביטוח שמושק בימים אלו. אלון ימשיך לכהן בתפקידו עד סוף השנה.

בתקופתו בישראכרט הוביל אלון תהליכים כמו כניסת החברה לעולם השירותים התשלומים והמוצרים המתקדמים, כולל ארנק הדיגיטלי (AnyPay והשקת (apple pay הוביל את זכיית החברה במכרז משרד התחבורה לאפליקציית התשלומים בתחבורה הציבורית (אפליקציית AnyWay) והקים פעילות חדשנות שמשקיעה ומקדמת שיתופי פעולה עם חברות סטארט אפ בתחומי הפינטק והצרכנות. כמו כן הוביל אלון את כניסת החברה לתחום הביטוח שקיבלה אור ירוק אמש מרשות שוק ההון לחתימה על הסכמים עם 5 חברות.

לפני כהונתו בישראכרט שימש אלון כמנכ"ל קבוצת התיירות גוליבר. כמו כן כיהן בתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בחברת ביטוח ישיר, וסמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת HOT.

אורי אלון, משנה למנכ"ל ישראכרט. סיון פרג',
אורי אלון/סיון פרג'

אורי אלון: "אני מסיים את תפקידי בישראכרט כמשנה למנכ"ל אחרי היפרדות מבנק הפועלים והפיכה לחברה נסחרת ועצמאית. פעלנו בנחישות ליישום האסטרטגיה להפוך לחברה פיננסית מתקדמת, חדשנית וטכנולוגית, בעלת מנועי צמיחה מגוונים כגון אשראי וביטוח. אני מודה לרון וקסלר ותמר יסעור ולכל השותפים שלי בחברה על תקופה מרתקת - בהן עברנו כמעט הכל, מיישום רפורמת שטרום ועד קורונה".

תמר יסעור, יו"ר ישראכרט: "אורי אלון הוביל תהליכים משמעותיים וחדשניים בישראכרט בכל התחומים בהם עסק, מדובר במנהל מצוין שהיה ממובילי החברה בהתמודדות עם אתגרי העולם החדש. אני מודה לו על תפקודו המשמעותי ובטוחה שיצליח בכל דרך בה יבחר".

  • עוד באותו נושא:
  • ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully