וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בעין השלישית

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 17:59

פותחים בעין השלישית

בשני בבוקר פתחה חברת העין שלישית מערכות את המסחר בבורסה לניירות ערך לרגל הצטרפותה. העין שלישית נוסדה בשנת 2010 והיא חברה מובילה בתחום בינה מלאכותית למערכות רובוטיות.

החברה עוסקת בייצור ושיווק מערכות אלקטרו-אופטיות עם יכולות אנליטיקה מובנות, המותקנות על גבי רחפנים, כלי רכב אוטונומיים ומערכות קרקעיות, המספקים מענה לתעשייה הביטחונית וחברות אבטחה.

לאירוע בבורסה הגיעו בכירי החברה בהם: גלעד מאירי, דירקטור העין שלישית; ליאור סגל, מנכ"ל העין שלישית ויואב כביר, יו"ר החברה.

ליאור סגל. פוטו מאגמא,
ליאור סגל/פוטו מאגמא

הסיפור של פיינהולץ

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב, בראשותה של סיגלית בן-חיון, ממשיך בסדרת מפגשי השראה והעשרה לחבריו, והפעם שם זרקור על עולמות ה'סטורי טלינג'.

יזמי האירוע הסבירו את קיומו בכך שאיך לספר את הסיפור, זה כל הסיפור - 'סטורי טלינג' מדויק הוא כמו מפתח - אם תסובבו את הסיפור נכון הדלתות יפתחו. ההסבר שכנע למעלה מ-800 בוגרות ובוגרים (מספר שיא) שנרשמו להרצאתו של ד"ר נועם פיינהולץ, הנחשב לגורו של עולם ה'סטורי טלינג'.

פיינהולץ, בוגר הפקולטה לאמנויות והפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת תל אביב, הוא כיום מרצה ומאמן בעולם הסיפורים התאגידיים, ובעל ניסיון מצטבר ועתיר שנים של שידורי רדיו, פודקאסטים, סדנאות והרצאות.

בין הבוגרות והבוגרים שהיו וצפו: דורי מנור - יו"ר קבוצת הרכב לובינסקי, לימור ויזל - בעלים במשרד ויזל רוקח עו"ד, מאיה פידלמן - יועצת מדינית במשרד החוץ ,ניר אטרצ'י - משנה למנכ"ל אריקסון ועוד.

נועם פיינהולץ. סשה פרילוצקי,
נועם פיינהולץ/סשה פרילוצקי

זיגדון והחיסון האוראלי

מנכ"ל מכון המחקר 'מיגל', דוד זיגדון, אירח את ד"ר שרון אלרעי-פרייס ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ואת ד"ר מיכל כהן-דר הרופאה המחוזית של מחוז צפון.

השתיים הגיעו יחד עם משלחת של רופאים נפתיים וצוות ממשרד הבריאות במחוז הצפון, לסיור מקצועי, שיזם אילן אור ראש המועצה המקומית יסוד המעלה, המוביל את תחום הבריאות באשכול גליל מזרחי.

זיגדון הציג בפני אורחיו מגוון מחקרים עכשוויים, שעורכים מדענים וחוקרים במעבדות מכון המחקר מיגל, בתחום הפודטק והרפואה, כולל פתרונות למחלות כרוניות ואוטואימוניות, חקר 'מזונות על', תחליפי חלבון עתידיים ועוד.

המשלחת התעניינה מאוד במחקר לפיתוח חיסון לנגיף הקורונה, שיינתן כחיסון אוראלי (דרך הפה) ולא בהזרקה, אשר יהיה יעיל וזול יותר מהחיסון המתבצע כיום עם ציוד רב, כולל מקפיאים וכדומה. החיסון האוראלי מיועד למדינות העולם השלישי.

דוד זיגדון, מיכל כהן-דר ושרון אלרעי פרייס. מכון מיגל,
דוד זיגדון, מיכל כהן-דר ושרון אלרעי פרייס/מכון מיגל

שטרן מבקר

השבוע התקיימה פתיחת התערוכה של פרויקטי הגמר, של סטודנטים מסיימים שנה ד' במחלקה לצורפות ואופנה בבצלאל בראשה עומדת המעצבת שלי סתת קומבור.

השנה הוצגו עבודות מעולמות הצורפות והאופנה העוסקים בסביבת הגוף - צורפות, לבוש, נעליים, תיקים משקפיים, שעונים ועוד.

הפרויקטים עסקו במגוון נושאים שונים, ביניהם מסורת, זהות ותופעת האנבוקסינג. נשיא בצלאל, פרופ' עדי שטרן הגיע גם הוא לתערוכה והתרשם מקרוב מפרויקטי הגמר.

שלי סתת קומבור ועדי שטרן. דוברות בצלאל,
שלי סתת קומבור ועדי שטרן/דוברות בצלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully