וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית קנייה אונליין שלא הכרתם: האתר החדש של וואלה!שופס

בשיתוף וואלה!שופס

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 10:14

אתר האיקומרס המוביל בישראל משנה פניו ועובר שדרוג בזכות טכנולוגיה חדשנית, שתהפוך את הקנייה לחכמה, בטוחה ונעימה יותר מתמיד. ויש גם קמפיין חדש עם קואלה ועשרות מבצעים שמבטיחים לכם את המחיר הנמוך ברשת. אז למה אתם מחכים?

וואלה!שופס אתר חדש. יח"צ,
הכירו את קואלה!שופס/יח"צ

אם יש משהו שבאמת סימל את השנה האחרונה בחיי היומיום שלנו - זה הקניות אונליין. גם אם לא הייתם קונים ברשת יותר מדי בעבר, הרי שהרצון (ולפעמים הצורך) להימנע מהתקהלויות לא הכרחיות הוביל את כולנו להפוך למומחים בשופינג אונליין וכך, עולם חדש, מלא באפשרויות ונוח במיוחד, נפתח בפנינו.

ובישראל, אם אמרתם קניות אונליין - אמרתם וואלה!שופס, שמשיקה בשעה טובה אתר חדש, מודרני ונוצץ במיוחד, עם מבצעים מטורפים וסטייל שפשוט אסור לכם לפספס, יחד עם ההשקה וואלה!שופס מתחייבת לתת לכם את המחיר הנמוך ברשת. אחרי אי אילו שנים, באתר האיקומרס המוביל בישראל הרגישו שהגיע הרגע להתחדש ולהציע להמוני הצרכנים הנאמנים את כל הכלים כדי להבטיח חוויית קנייה אונליין נוחה, בטוחה ומהנה.

כדי לגרום לכך לקרות, וואלה!שופס הפכה לחברה המוכרת הראשונה בישראל שמשתמשת בפלטפורמה האינטרנטית המדהימה Commerce Cloud, השייכת לענקית הטכנולוגיה Salesforce. ה"ענן" של סיילספורס מספק את הידע הטכנולוגי הכי מתקדם ומקצועי שקיים כיום, מה שהופך את החיים להרבה יותר קלים ואיכותיים, גם עבור הלקוחות וגם עבור וואלה!שופס - את כל מה שתחפשו באתר החדש, תוכלו למצוא בקלות יתרה וכל המידע יונגש לכם בצורה ברורה, כדי שתהיו בטוחים שבחרתם בדיוק במוצר שאתם רוצים.

וואלה!שופס אתר חדש. יח"צ,
טכנולוגיה חדשנית לקנייה בטוחה ומהנה/יח"צ

לרגל ההשקה החגיגית, וואלה!שופס חברה לשחקנית הנהדרת אפרת אביב, חברת אנסמבל ציפורלה, שתיכנס לכבוד הקמפיין לדמות חדשה: קואלה. כן, כן - קואלה!שופס, המונח שלא ייצא לכם מהראש בקרוב. אפרת/קואלה!שופס תעזור לכם להכיר את מגוון האפשרויות העצום הקיים בוואלה!שופס, החל ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, דרך רהיטים וכלי בית ומטבח, לאופנה, מוצרי פארם וטיפוח, ציוד לתינוקות, לספורט ולפנאי, משחקים וצעצועים ועוד ועוד והכל כאמור, אמין, בטוח, פשוט ויעיל, למען חוויית קנייה מושלמת, שמתאימה ל-2021.

ויש עוד: לכבוד ההשקה, בוואלה!שופס מתחייבים גם למחיר הנמוך ביותר ברשת, בכל המחלקות השונות, שם תמצאו עשרות מבצעים משוגעים ודילים שלא תרצו להחמיץ. רון שולויס, מנכ"ל וואלה!שופס, כבר לא יכול לחכות: "אני נרגש לקחת את המותג הוותיק והמוכר הזה ולבצע לו מתיחת פנים, הן ברמת המותג והן בבחירת הפלטפורמה המובילה בעולם".

אז אם גם אתם מוכנים לחוויית שופינג חדשה וייחודית, עם מחירים שלא רואים בכל יום וקמפיין השקה חגיגי וססגוני שיגרום לכם להתלהב ולהתאהב - היכנסו לאתר החדש של וואלה!שופס ותתחילו ליהנות עם הקואלה.

וואלה!שופס אתר חדש. יח"צ,
מוכנים לחוויית שופינג חדשה וייחודית?/יח"צ
בשיתוף וואלה!שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully