וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80% ממי שערכו בדיקת זכאות, נמצאו זכאים להחזר מס

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:48

בחודשיים האחרונים נפתחה רשמית האפשרות להגשת החזר מס בגין שנת 2020. Pepper מבית לאומי בשיתוף עם Fibo, חברת הפינטק, מציעות פתרון אונליין של החזרי מס לשכירים באופן מהיר ודיגיטלי לבדיקת זכאות חינמית להחזרי מס עד 6 שנים לאחור

שירות חדש ומעניין, פרי שיתוף פעולה של שני גופים מובילים בתחומם, הושק עבור שכירים שמבקשים לבדוק את זכאותם להחזרי מס.

רועי קמחי, מנכ"ל Fibo: "בשנתיים וחצי האחרונות החזרנו באמצעות Fibo עשרות מיליוני שקלים ללקוחות שלנו, לחלקם החזרים בסכומים משמעותיים של עשרות אלפי שקלים. שיתוף הפעולה עם Pepper, שהמציא מחדש את הבנקאות הדיגיטלית בישראל, יאפשר לשני הצדדים להעניק ערך אמיתי למאות אלפי משתמשים שצמאים לחדשנות בתחום הפיננסיים".

Fibo אוספת את רוב המסמכים הנדרשים לתהליך ובכך חוסכת למשתמש את המרדף אחרי טפסים ואת הביורוקרטיה הנלווית להחזרי מס. במידה והלקוח נמצאי זכאי להחזר מס, הכסף נכנס ישירות לחשבון העו"ש, בניכוי עלות השירות. במידה והלקוח לא זכאי להחזר, אין עלות שכן בדיקת הזכאות היא חינמית.

Pepper מבית לאומי, המאפשר ניהול חשבון במובייל בלבד ללא עמלות עו"ש, מציע מעתה ללקוחותיו הנחה של 10% על כלל השירותים המוצעים באתר של Fibo, בנוסף לבדיקת הזכאות החינמית. על מנת ליהנות מן ההטבה, על הלקוחות להיכנס לאתר Fibo דרך הפיד שלהם ב-Pepper ולמלא את טופס הגשת הבקשה להחזר מס.

כסף ומחשב. ShutterStock
בדיקת זכאות להחזר מס אונליין - כ-80% נמצאים זכאים/ShutterStock

ההחזר הממוצע - מעל 6,000 שקל

אחד הנתונים המפתיעים הוא כי 80% ממי שערכו בדיקה לזכאות להחזר מס יצאו זכאים, עם החזר ממוצע של מעל ל-6,000 שקל.

ישנן מגוון סיבות שמעלות את הסיכויים להחזרי מס, כגון תואר אקדמי, חופשת לידה, בונוס או שינויים בשכר. זאת ועוד, שנת 2020 ומשבר הקורונה הביאו עימן תקופות חל"ת ואבטלה עבור רבים, שתי סיבות שמעלות משמעותית את הסיכוי לקבלת החזר מס.

אורי נתן, מנכ"ל Pepper: "לאור משבר הקורונה, צעירים רבים מצאו עצמם נאלצים להתמודד לראשונה עם נושאים פיננסיים מאתגרים, כגון חל"ת, דמי אבטלה והחזרי מס. לנו, ב-Pepper , מאוד חשוב להתאים את הצעת הערך שלנו לצרכים המשתנים של לקוחותינו, שמותאמים לרוח התקופה. וכך בעצם נולד החיבור שלנו עם Fibo. אנו נמשיך לייצר שיתופי פעולה עם פינטקים פורצי דרך, על מנת לסייע ללקוחות שלנו לנהל את הכסף שלהם בצורה חכמה יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully