וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר פישר משיקים את סדרת אולטרסול MED

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 22:10

ד"ר פישר משיקה את סדרת אולטרסול Med שתימכר לראשונה בבתי המרקחת. הסדרה בעלת קונספט ייחודי של הגנה יומיומית חיונית ומשלימה (24/7) מפני נזקי השמש לעור רגיש, באמצעות שילוב בלעדי של מגוון תכשירים להגנה גבוהה מאוד בזמן החשיפה לשמש וקרם פנים משקם עוצמתי המסייע להגנה הטבעית של העור לטפל בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש.

כל מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים ועברו בהצלחה את מבדק סנסטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש. כמו כן, כל התכשירים ללא פראבנים, ללא בושם, ללא מרכיבים מהחי ולא נוסו על בע"ח.

סדרת ד''ר פישר אולטרסול מד - קבוצתי. יעל האן,
סדרת ד''ר פישר אולטרסול מד/יעל האן

הסדרה כוללת 4 מוצרים Protect & Calm (בצבע כתום) להגנה גבוהה מאוד ורחבה מהשמש:

המוצרים מכילים ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בעתיד. כמו כן, מכילים רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור, בהפחתת אדמומיות ובמניעת גירויי עור.

אולטרסול MED תחליב גוף SPF50+ לעור רגיש: תחליב גוף להגנה גבוהה מאוד מהשמש והגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מעניק לחות ל- 24 שעות. ללא בושם, ללא פראבנים, ללא אוקסיבנזון, ללא שמנים, עמיד מאוד במים. מחיר: 89.90 שקל, תכולה 200 מ"ל.

אולטרסול MED ספריי שקוף SPF50+ לעור רגיש: ספריי להגנה גבוהה מאוד מהשמש והגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מעניק לחות ל- 24 שעות. הספריי ללא בושם, ללא פראבנים, ללא שמנים, עמיד במים. הספריי מיוצר בטכנולוגיית PURE SPRAY המאפשרת התזה אחידה ובטוחה ללא שימוש בגז. מחיר: 89.90 שקל, תכולה 200 מ"ל.

אולטרסול MED קרם לחות לפנים +SPF50 לעור רגיש: קרם בשילוב רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור. להגנה גבוהה מאוד מהשמש והגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מעניק לחות ל- 24 שעות. ללא בושם, ללא פראבנים, ללא אוקסיבנזון, ללא שמנים, עמיד מאד במים. מחיר: 79.90 שקל, תכולה 50 מ"ל.

אולטרסול MED קרם פנים מינרלי SPF50+ לעור רגיש: מכיל 100% מסנני קרינה מינרליים, להגנה גבוהה מאוד מהשמש והגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מעניק לחות ל- 24 שעות. ללא בושם, ללא פראבנים, ללא אוקסיבנזון, עמיד מאוד במים. מחיר: 79.90 שקל, תכולה 50 מ"ל.

בנוסף, מוצר 1 Repair & Calm (בצבע כחול) לסיוע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור לאחר החשיפה לשמש להזנה ולהעשרה בלחות:

ד''ר פישר אולטרסול מד ספריי שקוף. יעל האן,
ד''ר פישר אולטרסול מד ספריי שקוף/יעל האן

מחקרים מראים כי כל חשיפה לשמש גורמת לנזקים מידיים לתאי העור ולנזקים נוספים המתמשכים גם שעות רבות לאחר החשיפה לשמש, הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור ועלולים לגרום לפגיעה גם ב- DNA ולסרטן העור. לאחר החשיפה לשמש קיים חלון הזדמנויות קצר בו הגוף נלחם על מנת שנזקי השמש לא יתקבעו ב- DNA.

ד"ר פישר אולטרסול MED קרם פנים משקם עוצמתי לאחר החשיפה לשמש לעור רגיש: מסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור, בהאטת הזדקנותו ובהשלמת רכיבים חיוניים לעור. מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים, סרום בוטני חדשני ללחימה בהזדקנות העור, קומפלקס לחויות אקטיבי ושילוב וויטמינים ייחודי (ויטמין E, A ו-Q10). מחיר: 79.90 שקל, תכולה 50 מ"ל.

ד''ר פישר אולטרסול מד קרם פנים משקם. יעל האן,
ד''ר פישר אולטרסול מד קרם פנים משקם/יעל האן

ניתן להשיג בשופרסל, רשתות הפארם, סופר פארם, BE ובתי המרקחת הפרטיים במבצע השקה - 69.90 שקל. במרוצת יולי יהיה ניתן להשיג גם בבתי המרקחת של קופות החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully