וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות קונספט ראשונה למותג הביוטי היוקרתי איב סן לורן בישראל

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 22:58

המותג Yves Saint Laurent מציע חוויה קמעונאית צרכנית חדשה בישראל: חנות קונספט YSL BEAUTY RECORDS חדשה נפתחה בתל אביב. החנות עוצבה במראה של אולפן הקלטות כחלק מהאג'נדה העולמית של המותג המחברת אותו לעולמות המוזיקה

החנות החדשה של Yves Saint Laurent משקפת את הרוח הצעירה והאדג'ית של המותג, ומספקת חווית צריכה ייחודית, דיגיטלית ואינטראקטיבית, המאפשרת התנסות במגוון המוצרים והתאמה אישית של המוצרים.

כחלק מחווית הקניה, ניתן למצוא שירותי ביוטי טק (טכנולוגיות יופי) חדשניים ומתקדמים בתחום האיפור, כמו טכנולוגיית VIRTUAL TRY ON, מראה וירטואלית, המאפשרת להתנסות במוצרי האיפור באמצעות סריקת קוד פשוטה בטלפון החכם ללא מגע וללא שימוש בטסטרים על עור הפנים. בנוסף, SHADE FINDER המאפשר ללקוחה לאתר את גוון המייק-אפ המושלם לעור הפנים שלה.

ysl beauty records דיזינגוף 162 תל אביב. גדי סיארה,
ysl beauty records דיזינגוף 162 תל אביב/גדי סיארה

עיצוב החנות הינו ייחודי המבוסס על אלמנטים מעולם המוזיקה, כולל קיר רמקולים אדומים בשילוב הלוגו האייקוני של המותג, שלטי ניאון, קונסולות סאונד שהוסבו לעמדות מוצרים, תקליטים המעטרים את הקירות ועמדות צילום. בנוסף, כחלק מהחיבור של המותג לעולמות המוזיקה, הוקמה בחנות עמדה מיוחדת המספקת חוויה והתנסות בעולמות התקלוט, ומאפשרת לכל אחד להיות DJ ולייצר מוזיקה בצורה קלה ומהירה, אותה ניתן לשלוח בוידאו למדיה החברתית.

ysl beauty records דיזינגוף 162 תל אביב. גדי סיארה,
ysl beauty records - חנות קונספט בתל אביב/גדי סיארה

בחנות החדשה יוצגו מגוון מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום של YSL BEAUTY - החל מהמוצרים האייקוניים, כמו Touche Éclat, ועד ההשקות החדשות ביותר, כמו קולקציית השפתונים החדשה של Rouge Pur Couture. צוות החנות כולל מאפרים מקצועיים שעברו הכשרה על ידי מקצועני המותג בחו"ל, ויוכלו לעזור לקהל הלקוחות להתאים את הגוונים והאיפור הנכון ביותר כולל שירות של איפור מקצועי לאירוע עם מוצרי YSL BEAUTY.

החנות YSL BEAUTY RECORDS - דיזינגוף 162, תל אביב

ysl beauty records דיזינגוף 162 תל אביב. גדי סיארה,
הבוטיק הראשון למותג הביוטי היוקרתי בישראל YSL/גדי סיארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully