וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזנס ופלז'ר: ימי הגיבוש חזרו לתרבות הארגונית

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 13:56

הקיץ הקודם, בין הסגרים, לא אפשר קיום של ימי כיף לעובדים וימי חברה. השנה נדמה שאלה חזרו לתרבות הארגונית. הנה כמה דוגמאות למקומות עבודה שהחליטו להשקיע בקיץ בפעילויות מהנות לעובדיהן

הופעות חיות, שוק אוכל וסדנאות שף

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, מגישה לעובדיה, סדרת אירועי תוכן תחת הקונספט INFINITE SUMMER

במהלך החודשים הקרובים עובדי פלייטיקה בארץ ייהנו מהופעות חיות של אמנים מובילים בהם: שירי מימון, מרינה מקסימילאן, סטטיק ובן אל, חנן בן ארי ואחרים.

בנוסף להופעות, יתקיימו מגוון אירועי תוכן חוויתיים כגון, סדנאות שף, טעימות יין, תערוכות אומנות מתחלפות, הרצאות, שוק איכרים שוק אוכל מוכן, מסעדת חומוס טרי פעם בשבוע במשרדי החברה.

פלייטיקה מעסיקה מעל 3,800 עובדים ברחבי העולם מתוכם 850 במטה החברה הממוקם בהרצליה.

הופעה של שירי מימון. אלירן אביטל,
הופעה של שירי מימון, פלייטיקה/אלירן אביטל

סטנד אפ, בירה, הקרנות VIP ופארק מים

חברת התוכנה אלעד, שלה מעל ל-1,000 עובדים במרכזי פיתוח בישראל, השיקה מניפת פעילויות שתתאים לכל מגוון העובדים, על כן, נערך פסטיבל בן שלושה ימים על הגג של משרדי החברה בתל אביב, שכלל הופעות סטנד אפ של גורי אלפי וקובי מימון וערב אינטימי עם גל תורן מלהקת מרסדס בנד.

האירועים נערכו במתכונת של פסטיבל בירה קיצי שכלל דוכני אוכל שתיה וכמובן בירה קרה ונוף מדהים של שקיעה תל אביבית.

כמו כן נפתחו ערבי בילוי ברחבי הארץ שכללו הקרנות VIP במתחמי סינמה סיטי השונים וגם פארק מים לבילוי משפחתי.

חברת התוכנה אלעד. באדיבות אלעד,
3 ימים של סטנד אפ, אלעד/באדיבות אלעד

מגלידות ועד "שלום כיתה א'"

בזק אונליין החליטה לחגוג את העונה החמה ולפנק את העובדים במגוון דרכים יצירתיות לאות תודה והערכה. כך, ייהנו העובדים במהלך הקיץ משלל פינוקים להם ומשפחותיהם.

בחודש יולי חילקה החברה גלידות בטעמים שונים בכל אתרי החברה וכן הוציאה ליום גיבוש את מנהלי ומנהלות הצוותים בים המלח. במסגרת יום הגיבוש מנהלי ומנהלות הצוותים נהנו מיום שכולו כיף במלון VERT שכלל אירוח מפנק כיד המלך, עיסויים, טיפולי פנים ולסיום גם מעגל מתופפים.

בחודש אוגוסט ייהנו העובדים משייקים ופירות במוקדים השונים, וכמו כן במהלך חופשת הקיץ החברה תחלק תיקים, קלמרים וסט מהודר של כלי כתיבה לילדי העובדים העולים לכיתה א'.

בזק אונליין. בזק אונליין,
פינוק בים המלח, בזק אונליין/בזק אונליין

טיולי ג'יפים ויוגה

חברת YellowHEAD ארגנה לעובדים טיול של שלושה ימים לאזור מצפה רמון כולל לינה במלון קדמא. העובדים נהנו מנוף מדברי ומרגיע ומפעילויות שונות שכללו בערב הראשן הקרנת משחק הגמר של היורו על מסך ענק עם ארוחת ערב ועמדות מסאז'ים מפנקות, ובערב השני חגגו במסיבת ריקודים והופעה.

כמו כן, העובדים יכלו לבחור בין פעילויות שונות כמו שיעורי יוגה, טיולי ג'יפים, פעילויות קבוצתיות ועוד, וגם ליהנות מזמן חופשי לטייל או לנוח במלון.

עובדי ילוהד בטיול בדרום. ילוהד,
עובדי יילוהד בטיול בדרום/ילוהד

מסיבת בריכה, אמן חושים וברביקיו

חברת הסטארט-אפ הישראלית Wisesight, המפתחת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול עיר חכמה, קיימה עבור עובדיה יום גיבוש וכיף שכלל מסיבת בריכה, הופעה בהפתעה של אמן חושים וארוחת צהריים מפנקת, על טהרת הבשרים.

יום כיף וייזסייט. וייזסייט,
יום כיף וייזסייט, אמן חושים וברביקיו/וייזסייט

מסיבה, חידון נושא פרסים, אוכל מפנק והופעה

גם לחברת סייסנס היה להם חשוב לפרגן לעובדים, ולהזכיר שהשלם תמיד גדול מסך חלקיו, והם התחילו את הקיץ בחגיגות בסימן פסטיבל.

אחרי שנה וחצי של חגיגות וירטואליות מסוגים שונים, העובדים נפגשו במסיבת בריכה. החברה אף דאגה למשחקים נושאי פרסים שעודדו את החיבור בין העובדים, לצד אוכל מפנק לאורך כל היום והופעה מרימה של פול טראנק.

מסיבת קיץ סייסנס. מאור אטיאס,
מסיבת קיץ סייסנס/מאור אטיאס

טיול בנחל, תחרות קייקים, ארוחת שף, סיור קולינרי ופיקניק

גם חברת אליין (Align Technology) למכשור רפואי, חוגגת את הקיץ בגדול.

הצוותים השונים בחברה החליטו לחגוג באירועי קיץ שונים, לצאת לאוויר הפתוח, לחלץ את הגוף ולצאת לפעילויות גיבוש מרעננת ומגוונות.

הפעילויות כללו: טיול בנחל זוויתן בשבילי הצפון, תחרות קייקים אתגרי בצפון, ארוחת שף מפנקת שהוכנה במיוחד עם מספר מנות וקוקטיילים, כמו כן, חלק מהעובדים ערכו סיור קולינרי בשוק בשכונת התקווה בתל אביב, שכלל טעימות וסיפורים מרתקים על ההיסטוריה והאנשים. קהילת נותני השירות של אליין טכנולוגיות התאספה יחד לפיקניק קיץ שכלל פינוקים רבים.

פעילות קיץ חברת אליין.. באדיבות אליין,
תחרות קייקים, חברת אליין/באדיבות אליין

שף בפיקניק וסדנת בישול

חברת הסייבר Morphisec שמספקת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) חגגו את אירוע פתיחת הקיץ בפיקניק לכל עובדי החברה.

באירוע אירחו את השף רודד שהכין אחר הצהריים חגיגי ומלא בטעמים, יינות, בשרים וריחות המעשנה. אוהבי הבישול בחברה הצליחו להוסיף, לערבב, לבחוש ולהגיש ארוחה. בנוסף העובדים קיבלו חוברת מתכונים כך שחוויות הסדנא הגיעו לידי ביטוי גם במטבח הביתי.

מורפיסק. סרגיי קוסיאגין,
Morphisec, סדנת בישול, שף בשטח וחוברת מתכונים/סרגיי קוסיאגין

אולימפיאדת חוף

חברת סייפבריצ', חגגה את הקיץ ואת הכיף שבפגישה מחודשת עם כל הצוות בחוף פלמחים.

הם קיימו תחרות אוליפיאדת חוף שכללה קפיצה לרוחק, תחרות העברת מים בשרשרת אנושים ועוד משימות קבוצתיות ומגלישת סאפים.

בסיום התחרויות התקיימה ארוחת צהרים מפנקת וקינחו בגלידות, ארטיקים, וחטיפים. עם הגעתם לחוף, קיבלו העובדים מגבת וכובע לשימוש אישי ולמזכרת.

מסיבת קיץ סייפבריצ'. באדיבות סייפבריצ',
מסיבת קיץ סייפבריצ'/באדיבות סייפבריצ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully