וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הגיימינג שמכפילה את פעילותה ומגייסת 40 עובדים

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 7:37

Comunix היא חברת גיימיניג המשלבת טכנולוגיות אודיו ווידאו במשחקים במובייל ביניהם האפליקציה Pokerface, שמפגישה בין אנשים למשחק חינמי סביב שולחן וירטואלי. לאחר סבב גיוס גדול, היא שואפת להכפיל את מספר עובדיה

החברה נוסדה על ידי אור בן שמעון ועידן שריקי, זוג חברים אילתים שעברו למרכז, שהתגעגעו למשחקי הפוקר עם חבריהם באילת, והחליטו לעצב מחדש את חווית המשחק החברתי במובייל לאנושית יותר.

האפליקציה, Pokerface, פותחה על מנת להפגיש בין אנשים למשחק חינמי מסביב לשולחן פוקר וירטואלי. באפליקציה יכולים השחקנים לשחק באמצעות מטבעות משחק וירטואליים, לתקשר ולראות בוידאו את שאר השחקנים, ולהשתמש בהבעת הפנים המפורסמת המזוהה עם המשחק. סביב המשחק התפתחה קהילה שמונה מיליוני משתמשים מסביב לעולם שיוצרים קשרים חברתיים משמעותיים.

סביבת עבודה קומיוניקס. קומיוניקס,
סביבת עבודה קומיוניקס/קומיוניקס

את מי אנחנו אנחנו מחפשים

החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס מהגדולים ביותר בגיימינג הישראלי, והחלה תהליך צמיחה משמעותי במהלכו היא מגייסת בשנה הקרובה 40 עובדים לתפקידי השיווק, תכנות, פרודוקט, דאטה, כספים וקריאטיב.

אורנה פרי מיצ'ליני - קומיוניקס. סיגל סבן,
אורנה פרי מיצ'ליני - קומיוניקס/סיגל סבן

"מתרגשים להרחיב את המשפחה"

אורנה פרי מיצ'ליני סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה: "אנחנו ממשיכים לגדול ולהתרחב. קומיוניקס פתחה פלטפורמה ייחודית שמחברת בין אנשים שונים מהעולם וכך גם החברה שלנו מאמינה בחיבור בין אנשים. כחברת משחקים האווירה בחברה מהנה ומשפחתית וכל העובדים בחברה מרגישים קצת כאילו העבודה היא בית. אנחנו מתרגשים להרחיב את המשפחה ולגייס עובדים נוספים".

לאתר החברה: https://www.getcomunix.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully