וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Guardicore מגייסת 30 עובדים חדשים לישראל

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 8:28

גארדיקור חווה צמיחה מסיבית בחודשים האחרונים על רקע הגידול בביקוש למוצרי ההגנה. החברה מגדילה ומקימה צוותים רבים בכל החברה כולל גיוס של עשרות עובדים חדשים למשרד הישראלי

חברת הסייבר Guardicore פותרת את אחד האתגרים המהותיים ביותר עבור ארגונים גדולים - הגנה כוללת על השרתים שלהם.

החברה מפתחת ומוכרת פתרון הגנה מפני תקיפות על שרתים של חברות ענק בעולם, היא עושה זאת על ידי הטמעת פתרון של micro-segmentation , גישה שנחשבת חדשנית ופורצת דרך בעולם הסקיוריטי.

המוצר של גארדיקור הוא מוצר SaaS והיא נחשבת אחת החברות המובילות בתחום הNetwork-Segmentation בעולם. מה שייחודי בפתרון שגארדיקור מספקת ללקוחותיה הוא שבנוסף להגנה הלקוח גם מקבל מידע בזמן אמת על כל התעבורה שמתרחשת ברשת הארגונית שלו ויכול לנהל כך טוב יותר את הפעילות בשרתים.

משרדי גארדיקור. גארדיקור,
משרדי גארדיקור/גארדיקור

את מי אנחנו מחפשים

בגארדיקור יש כיום כ-270 עובדים בכל העולם, עם משרדים גדולים וחדשים בתל אביב ובבוסטון. למעלה ממחצית העובדים הם במרכז הפיתוח ובמשרד הישראלי והיתר פרוסים ב-14 מדינות שונות בכל העולם.

גארדיקור חווה צמיחה מסיבית בחודשים האחרונים על רקע הגידול בביקוש למוצרי ההגנה. החברה מגדילה ומקימה צוותים רבים בכל החברה כולל גיוס של 30 עובדים חדשים למשרד הישראלי.

הצוותים שחווים את הגדילה היותר משמעותית הם צוותי הפיתוח שעבורם נדרשים מפתחות ומפתחי Python חזקים ומנוסים, Tech Leaders, מפתחי Kernel, מפתחי Frontend, ומפתחי Go שיצטרפו לצוות הCloud של החברה. בנוסף גם צוות השיווק גדל והחברה מחפשת מנהל מכירות מוצר בכיר.

פינת ישיבה במשרדי גארדיקור. גארדיקור,
פינת ישיבה במשרדי גארדיקור/גארדיקור

נבחרה ע"י פורבס כמקום שהכי טוב לעבוד בו

אילן שטרן סמנכ"ל משאבי אנוש: "גארדיקור נבחרה למקום הראשון בעולם ברשימת חברות-הענן שהכי טוב לעבוד בהן על ידי מגזין פורבס, ובמקומות גבוהים מאד ברשימות נוספות דומות. אנחנו בונים את החברה לטווח ארוך במטרה להפוך את גארדיקור למובילה עולמית בשוק שמוערך כיום ב-18 מיליארד דולר וצומח במהירות. כדי להגיע לשם, אנחנו ממשיכים לגייס חברי צוות חזקים שיוכלו לתרום לפתרון האתגרים הטכנולוגיים והעסקיים המורכבים שעומדים בפנינו ולהשתלב בתרבות הארגונית המאד ייחודית שלנו".

קישור למשרות הפנויות באתר גארדיקור: https://www.guardicore.com/company/careers

לשליחת קורות חיים: lior.ashkenazy@guardicore.com

אילן שטרן, גארדיקור. ליאה גידברג, גארדיקור,
אילן שטרן סמנכ"ל משאבי אנוש, גארדיקור/ליאה גידברג, גארדיקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully