וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: להחזיר את עור הפנים לחיים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 14:28

וגם: משהו לקרוא עם הקפה, תערוכת הבוגרים הצבעונית, המשקה האפריקאי המשכר והאמנות המעניינת ברכבת

אור לעור

חוה זינגבוים. אלכס ליפקין,
חוה זינגבוים/אלכס ליפקין

שנת הקורונה חוללה בעור הפנים שלנו נזקים רבים - הלחץ, המסכות והמצב הנפשי לא היטיבו עם עור הפנים. חוה זינגבוים, בעלת מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים, חוותה אף היא תקופה לא קלה מאחר ומכוני היופי והקליניקות נסגרו, והקוסמטיקאיות לא הורשו למכור מוצרים.

המותג, שנשען על קוסמטיקאיות, עשה חישוב מסלול מחדש ולאור ביקוש גובר מצד הלקוחות והקוסמטיקאיות, זינגבוים הכשירה את הקוסמטיקאיות באבחון ומכירות דרך האונליין,
מה שגרם למותג לשגשג ולפרוח ולמכירות לעלות. זינגבוים והקוסמטיקאיות פתחו מחלקות אונליין לאבחון ולמשלוח המוצרים עד בית הלקוח, כך שמהמשבר נוצרה צמיחה עצומה.

חוה זינגבוים. כפיר זיו,
חוה זינגבוים/כפיר זיו

תולדה נוספת של המשבר היא סדרה של 4 סרומים חדשים בסדרת NEW ESSENTIAL המצטרפים לסרום Anti-Pollution אשר הושק בתחילת השנה. הסרומים עם הטפטפות, מועשרים ברכיבים המגנים על העור, ומחזקים את יכולתו לשקם את עצמו.

הסדרה הושקה לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח. גם ללא משבר הקורונה העור שלנו חווה טראומות, זיהום סביבתי, שינויים במזג האוויר, המעבר מקור המזגנים לחום שבחוץ, קרינת השמש, שימוש מוגבר במסכים, כל אלה הם חלק מהגורמים שגורמים לאיכות עור ירודה, רמת לחות נמוכה, הופעת קמטים וקמטוטים, כתמי עור, אקנה ופצעונים. סדרת הסרומים מסייעת לטפל בעור ולחזק את יכולתו להדוף את הגורמים המזיקים לו ומאפשרים לו להתמודד בהצלחה עם השפעות סביבתיות, כשהיעד הוא שיפור משמעות של איכות העור שמצליח לתקן, לרפא ולשקם את עצמו.

אחרי שהורגלנו לצרוך ויטמין D בטיפות או בכדורים, מביא מותג חוה זינגבוים בשורה חדשה שעתידה להיות הדבר הבא - ויטמין D לעור שהוכח כתורם לבריאותו ולהאטת הזדקנותו והוא עתיד להיות חלק מעולם הטיפוח בדיוק כפי שהיה בזמנו הוויטמין C.

4 הכוכבים החדשים של מותג חוה זינגבוים הם: Advanced biom xl` ; protection shield `; intense barrier serum ; night serum כשהחומרים הפעילים בהם מכווני 3 מטרות, מתן פרוביוטיקה, ויטמין D, והגנה לעור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

קפה ומשפט

קפה נמס עלית ומשפט אחד ביום. יח"צ,
קפה נמס עלית ומשפט אחד ביום/יח"צ

אחרי ההצלחה לה זכה השת"פ בין קפה נמס עלית ל-MISMAS בראש השנה 2020, במסגרתו נמכרו כ-300 אלף מארזי פחיות קפה נמס עם ספלים לשתיית קפה ועליהם משפטי MISMAS, מותג עלית שמח לחזור ולשתף פעולה גם ב-2021. לרגל השת"פ הראשון מתוך שלושה שצפויים להתרחש השנה, ולרגל השקת קפה בטעמי מילקשייק לקיץ, יצרו מארז חגיגי במהדורה מוגבלת הכולל את שלושת הטעמים החדשים עם 3 כוסות לשתייה קרה ועליהן
משפטי MISMAS ייחודיים למהלך כמו: "שיקשקת לי את הלב" / "לשתות את החיים בשלוקים גדולים"/ "והתחזית להיום: נמס בכל הארץ".

ערכת הקיץ של נמס וMISMAS- תוצע למכירה החל מיום שלישי- 26.7 באתר האונליין של קפה עלית בעלות של 85 aek.

ולמי שפספס, מיסמס "משפט אחד ביום": עידו גרינברג הוא מנהל קריאייטיב ודיגיטל בתחום הטלוויזיה, בעל המותג MISMAS #משפטאחדביום. גרינברג מייצר משפטים שונים בעברית שחור על גבי לבן בפונט תנכי מילוני מנוקד- העוסקים בשלל נושאים כשהקו המחבר בין כולם היא אותנטיות גדולה, הומור שנון ורגש שהופך את הבטן. #משפטאחדביום הפך להיות מותג מוכר בישראל בזכות החולצות הייחודיות שהחזירו את העברית לאופנה והתרחב רבות בשנים האחרונות.

seperator

מכניסים צבע לירושלים

נירלט ובצלאל. דניאל חנוך,
נירלט ובצלאל/דניאל חנוך

המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים ומותג הצבע "נירלט" שילבו כוחות בתערוכה יוצאת דופן שיוצאת מחומות האקדמיה - 'Break/Out - מתווה יציאה'. תערוכה שפורצת את גבולות המרחב הדיגיטלי ומתחברת למרחב הפיזי, יוצאת מתחומי הקמפוס תוך חיבור לקהילה ולמרחב האורבני מסביב.

תערוכת בוגרי בצלאל היא התערוכה הגדולה ביותר בישראל, שמושכת אליה מדי שנה אלפי מבקרים. במסגרת התערוכה, מציגים מעל 400 בוגרים טריים את עבודותיהם, רגע לפני שהם הופכים להיות מי שיובילו בעשורים הקרובים את תחומי האמנות, העיצוב והארכיטקטורה בארץ ובעולם.

נירלט ובצלאל. דניאל חנוך,
נירלט ובצלאל/דניאל חנוך

בתערוכה, במחלקה לארכיטקטורה בקמפוס ההיסטורי של בצלאל, מוצגים 75 פרויקטי גמר צבעוניים שנצבעו בצבעי "נירלט". כמותג שמאמין בשת"פ עם דור ההמשך של עולם האדריכלות, בחרה "נירלט" לתת חסות לתערוכה למחלקה זו.

התערוכה מבקשת להשתחרר מהמרחב הווירטואלי ולבצע מהלך כפול: לשוב אל מבנה המחלקה ולפרוץ החוצה בעקבות התקופה שעברנו בה במהלך הלימודים המקוונים אבד הקשר הפיזי עם המחלקה בקמפוס בצלאל. הסטודיו הפיזי המשותף לסטודנטים והמרצים חדל מלהתקיים; כל סטודנט היה ממוקם בביתו ובו פעל, כאשר החלל המשותף עבר טרנספורמציה למרחב הווירטואלי, דרך פלטפורמות שהפכו לחלק מארגז הכלים לצד כלים אדריכליים מוכרים. כתוצאה מכך עלה רעיון התערוכה, יצירת "חדרי המתנה", חדרי שיחה מפוצלים ומרחב משותף, אשר כל אחד צבוע בצבע אחיד שמגדיר אותו.

seperator

משחקים בדומינוס

כריך קרניבור דומינו'ס. יח"צ,
כריך קרניבור דומינו'ס/יח"צ

מותג הפיצות דומינו'ס פיצה הוא כבר מזמן לא רק פיצה. בשנה האחרונה הרשת הרחיבה את התפריט עם מגוון מוצרים שהם הכל חוץ מפיצה, שיכולים להגיע כמנה נלוות לפיצה וגם כמנה עצמאית. לתפריט מצטרפים כריכים חמים ועשירים, סלטים מרעננים, Cheesy Rolls טעימים ועוד.

החל מהשבוע, כריך הקרניבור החדש תופס מקום של כבוד בדומינו'ס לצד הכריכים הוותיקים, כריך סלופי ג'ו, כריך עוף, וכריכים צמחוני/טבעוני - יווני חזק, פסטו גבינות וסופר VEGAN. ה-Meat Rolls החדשים מקפיצים את האווירה ומשלימים את החוויה לצד הפיצה יחד עם ה-Cheesy Rolls חמאה ועשבי תיבול וה-Cheesy Rolls פיצה הקיימים.

רולז דומינו'ס. יח"צ,
רולז דומינו'ס/יח"צ

כריך קרניבור מורכב מג'בטה קראנצ'ית עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד איכותי, סלייסים של חזה בקר, הפפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות וכמובן שאפשר עם תוספות, מנת Meat Rolls כוללת 8 יחידות Rolls במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה איכותית.

seperator

משקה האהבה

אמרולה. יח"צ,
אמרולה/יח"צ

הסקוטית מבית ישרקו, יבואנית ומשווקת יינות ואלכוהול, מהמובילים בעולם, מרימה לכבוד חג האוהבים לאמרולה - ליקר שמנת, השני בעולם מבין סוגי הליקרים שיוצר לראשונה ב-1989. תחילה הוא לא הכיל שמנת וכמעט הורד מהמדפים ואז, בהברקה של רגע, הוספה לו שמנת והוא הפך ללהיט וכל השאר היסטוריה. מאז ועד היום, הפך האמרולה לפופולארי מאוד באפריקה ובעולם, והוא משווק ללמעלה מ-70 מדינות.

הליקר מיוצר מפרי עץ האמרולה, הגדל באופן טבעי בדרום אפריקה, הפרי נאסף בכל רחבי המדינה הענקית ומובל בכל דרך אפשרית, כולל באמצעות תושבי הסוואנות שאוספים אותו בשקיות ניילון, במכלים קטנים, בסירים בשקי בד שעשויים מבגדים ישנים, ומביאים אותם ברגל למרכזי איסוף שבטיים. משם הוא עובר למרכזים גדולים יותר, עד התחנה האחרונה-מרכז הייצור של הליקר, בסטלנבוש - בירת היין של דרום אפריקה, שם הוא מנוקה מקליפתו, נסחט ועובר תהליך תסיסה. עם סיום תהליך התסיסה, עובר הנוזל זיקוק בדודי נחושת ומשם עובר להתיישנות של כשנתיים בחביות עץ אלון.

אמרולה. יח"צ,
אמרולה/יח"צ

במהלך השנתיים ובאופן מבוקר, מועשר הנוזל בתמצית מרוכזת של פרי האמרולה. השלב האחרון הוא יצירת הקרם שהוא למעשה ערבוב הליקר עם שמנת משובחת, תהליך הנעשה בטכנולוגיות חדישות על-מנת להפיק מוצר מזוקק ובאיכות הגבוהה ביותר בעל תכונות של הגברת התשוקה והמיניות. בזכות תכונות אלו וטעמו הייחודי, זוכה ליקר אמרולה, לפופולאריות גבוהה בעולם.

seperator

אמנות ברכבת

אמנות ברכבת. תום סמית,
תצוגה בנסיעה/תום סמית

במטרה להוכיח כי אמנות ואומנות הן מצרך תרבותי חוצה גיל, מגדר ומקום, יזמה עמותת האומנים Unity Art, תצוגת אומנות בנסיעה פרטית ברכבת, בקו תל אביב - ירושלים - תל אביב. על השולחנות והכיסאות הונחו יצירות בעבודת יד, ביניהן ציורים, תכשיטים, בובות, פריטי נוי, פסלונים, סבונים מעוצבים, דובונים, והתקיימה תצוגת אופנה.

מריה פרייגר, מייסדת העמותה החוגגת 7 שנים להיווסדה, חיפשה רעיון מקורי שיראה למוזמנים ומנהלים את עבודות האומנים של העמותה, ויעביר מסר שכמו שהרכבת נגישה לכולם - כך גם על האומנות להיות נגישה לכולם. הנסיעה היא חלק מרפרטואר האירועים השנתי של העמותה, ששיאו יהיה ב-21.10.21 בגני התערוכה, ביריד ה"פאן אקספו" השנתי.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully