וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 8:29

סמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס פורשת, סמנכ"לית משאבי אנוש בנספרסו ועוד. כל המינויים והשינויים שקרו השבוע בעולם העסקים בישראל

לאחר שבע שנים בתפקיד סמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס, דפנה נעים שאול פורשת מתפקידה. דפנה הגיעה למפעל הפיס לאחר ששימשה בתפקידי ניהול בכירים במשק (אלקטרה מוצרי צריכה, ויזה כ.א.ל ועוד) בהם רכשה שנים של ניסיון בתחומי הניהול, האסטרטגיה, השיווק והסחר. לאחר כ-7 שנים של עשייה, הובלת חזון ושותפות בפרויקטים משמעותיים, דפנה נעים שאול פורשת מתפקידה וצפויה לצאת לדרך עצמאית חדשה.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, אמר בטקס הפרידה כי "במהלך השנים האתגר הגדול בתפקיד שמילאה דפנה היה פיצוח של מודל שמשלב את העולם העסקי לצד העולם החברתי, והיא עמדה בו באופן מיטבי. היכולת לשלב מצד אחד הובלה של יעדים עסקיים ופיתוח תפיסות פורצות דרך שבאו לידי ביטוי גם בשנים האחרונות סביב הפיכת המותג "מנוי פיס" למועדון E-commerce המשתלם והמוביל ביותר במדינה ומצד שני במחויבות לעשייה ולערכים חברתיים שהם חלק אינטגראלי בעשייה של מפעל הפיס".

דפנה הובילה את מהלך "מעגלי נתינה" שמטרתו הייתה להאיר את העשייה החברתית הענפה של מפעל הפיס ולקרוא לציבור להיות מעורבים יותר בקהילה ובחברה בישראל.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: " בשמי ובשם כל הנהלת מפעל הפיס, אני מבקש להודות לדפנה על שבע שנים של עשייה בלתי פוסקת במקצועיות רבה וביצירתיות מופלאה. מהיכרותי עם דפנה, אין לי שום צל של ספק שתצטיין בכל דבר שתבחר לעשות בעתיד".

דפנה נעים שאול: "בשנה האחרונה, האתגרים שאנחנו כחברה וכאנשים פרטיים עברנו והפרויקטים בהם לקחתי חלק, הבהירו לי כי העתיד הוא בשילוב המדויק בין עסקי לחברתי. מזה שנים אני מובילה תהליכים בעולם העסקי, מובילה חזון של מותגים ועכשיו פני להוביל חזון של אנשים. הנושא שתמיד היה קרוב ביותר לליבי הוא עולם הילדים והחינוך ואני מאמינה בלב שלם שניתן לחולל בו שינוי אמיתי באמצעות מודלים חדשים והפיכת ילדים הלומדים מתוך סקרנות ויצירתיות ומאושרים בתהליך הלמידה והחוויה. ככל שנוכל לעזור לילדים לגלות בגיל צעיר מה הכישרונות הייחודיים שלהם, כך אנו כחברה נרוויח דור צעיר שמחובר לעצמו, לערכי נתינה ולהבנה מה באמת הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול".

דפנה נעים שאול. שי וידר,
דפנה נעים שאול/שי וידר

חברת Nespresso, החברה המובילה בתחום הקפה והקפסולות, מודיעה על מינויה של דנה מתתיהו לסמנכ"לית משאבי אנוש בנספרסו ישראל. בתפקידה החדש תהיה דנה אמונה על הובלת חטיבת משאבי האנוש של הארגון.

דנה מתתיהו בעלת ניסיון עשיר של מעל 17 שנה בתפקידי ניהול משאבי אנוש בחברות בינלאומיות ובחברות היי טק. בעברה, שימשה כחברת הנהלה בחברות מובילות כגון HP, Alvarion, בית ההשקעות אקסלנס נשואה וכן בחברת אגד. בתפקידיה השונים הובילה שינויים משמעותיים שתרמו רבות להצלחתן העסקית של החברות, ובכלל זה, הערכות הארגון לכניסת משקיע, הקמת מערך משאבי אנוש והובלת השדרה הניהולית למיקסום התוצאות העסקיות.

דנה בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מ Fairleigh Dickinson University שבארה"ב.
סוניה נסטסה מנכ"לית נספרסו ישראל אמרה היום: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של דנה לצוות ההנהלה של נספרסו ישראל. אני מאמינה כי ניסיונה הרב והבנתה המעמיקה בתחום משאבי האנוש, יתרמו רבות ויסייעו בצמיחת החברה בשוק הפרטי והעסקי".

דנה מתתיהו. ניסים שירעד,
דנה מתתיהו/ניסים שירעד

יועץ התקשורת רוני גבריאל שדה, ששימש כמנהל תקשורת יזומה בדוברות עיריית ירושלים, מסיים כעת את תפקידו ושב לדרך עצמאית. משרדו של שדה "בכמה מילים" יטפל בתחומי ממשל, חברה ובחברות עסקיות וכן יעניק הרצאות והדרכות בתחומי תקשורת ושיווק.

כזכור, שדה הוא בעל תואר ראשון BA בפרסום ותקשורת שיווקית של הקריה האקדמית אונו והוא החל את דרכו במשרד יחסי הציבור הירושלמי "מסר אחד", בעשור האחרון משמש שדה כיועץ תקשורת ודיגיטל לאנשי ציבור בפוליטיקה הארצית והמקומית, מלווה חברות ובעלי עסקים בתחומי שיווק ויחסי ציבור ומרצה באקדמיה ובכנסים עסקיים".

רוני גבריאל שדה: "אני מודה לאנשי עיריית ירושלים על שיתוף הפעולה, היוזמות והעשייה המשותפת. למרות שאני מסיים תפקיד העיר ירושלים נשארת בלב ואמצא את הדרכים לפעול למען העיר מכל מקום ובכל זמן".

רוני שדה. לינה מיארה,
רוני גבריאל שדה/לינה מיארה

חברת היעוץ BDO ישראל ועו"ד ענת ברנשטיין-רייך ממזגים את הפעילויות המשותפות בתחום בנקאות השקעות ופיתוח עסקי הודו-ישראל. ברנשטיין-רייך, שתעמוד בראש הפעילות הממוזגת, פועלת למעלה משני עשורים לקידום קשרים עסקים עם הודו ומשמשת כיום כיו"ר לשכת המסחר ישראל - הודו, נפאל וסרי לנקה. וזאת לצד, היותה סגנית נשיא לשכת המסחר ישראל - אסיה ונשיאת הסניף הישראלי של ארגון היזמות ההודי העולמי TIE.

בין היוזמות אותן הובילה לאורך השנים הקמת האגריבטור - המרכז לטכנולוגיות חקלאיות ישראליות בהודו, ניהול תוכנית גשר לחדשנות של רשות החדשנות ופרויקט ייזום שכונת מגורים בעיר מייסור בדרום הודו. ברנשטיין-רייך זכתה בפרס "ידיד הודו" על תרומתה לקידום הכלכלה.

במקביל היא פעילה בקידום נשים בעסקים ומכהנת כנציגת ישראל בארגוני נשים בינלאומיים. לאחרונה הוזמנה להיות מובילה גלובלית בתחום המימון במסגרת ארגון G100 - ארגון מאה נשים מובילות בעולם. הצוות של ברנשטיין-רייך המצטרף לחברה החדשה כולל את דר' שירה שלוי המתמחה בחברות מוביליטי ואנרגיה, ומריה נמנמן, עד לא מזמן, סגנית הנספח המסחרי בניו דלהי.

רו"ח יגאל טולדנו, שותף ומנהל BDO Consulting, ברך את ענת ואת צוותה, עם הצטרפותם לקבוצה: "ניסיונה רב השנים, הקשרים העמוקים שטוותה במגזר העסקי העצום של הודו וההכרות שלה עם התרבות המקומית יעצימו את מערך בנקאות ההשקעות ויביאו להרחבת כמות העסקאות של חברות ישראליות בתת היבשת והיקפן. פעילות עסקאות הודו ב-BDO ישראל תפעל לצד פעילות עסקאות סין, BDO SHENG בניהולו של אילן מאור, דסק וייטנאם בניהול עינת הלוי לוין ומחלקת בנקאות השקעות בניהול תמר בן דור והם יתרמו במשותף לחיזוק הפעילות העסקית של חברות מהארץ במדינות המזרח הרחוק ושאר חלקי העולם."

עו"ד ענת ברנשטיין-רייך הוסיפה כי ציר העסקים ישראל-הודו צומח לצד היחסים בין שתי המדינות ומטרת החברה החדשה להנגיש את השוק ההודי, לחברות ישראליות, שעד כה חששו ממנו, וכיום מבינות כי הודו היא שוק שלא ניתן להתעלם ממנו. היכולות שלנו יחד עם סל היכולות של קבוצת BDO ייצרו את המרכז המוביל בישראל לעסקאות על ציר ישראל אסיה.

יגאל טולדנו וענת ברנשטיין רייך. BDO ישראל,
יגאל טולדנו וענת ברנשטיין רייך/BDO ישראל

רוברט פינקס מנהל קרן הון סיכון MG EQUITY PARTNERS לשעבר, מצטרף כשותף מנהל לחטיבת העסקים הקטנים בפלטפורמת fundit מקבוצת הדסטארט. fundit הינה פלטפורמת ההשקעות לגיוסי הון עבור חברות ויזמים עסקיים, מקבוצת הדסטארט. פינקס מצטרף לfundit כשותף מנהל של חטיבת ה- SMB (העסקים הקטנים והבינוניים) ויוביל את גיוסי ההון לחברות מהקטגוריה.

רוברט פינקס ניהל את קרן הון הסיכון הזרה MG INVESTMENT CAPITAL עם התמחות בחברות טכנולוגיות לאחר שלב הסיד. כמו כן, ניהל פינקס את פעילות מעוף (ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים) באזור ראשון לציון והשפלה, וכעת מצטרף כשותף שמנהל את תחום העסקים הקטנים והבינוניים ב- FUNDIT, פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיביות מקבוצת הדסטארט.

פינקס יוביל תהליכי גיוס הון תמורת מניות בעולמות העסקים הקטנים והבינוניים, פתרון ייחודי שיאפשר לעסקים אלה לראשונה בישראל, אפיק מימון לצמיחה שאינו מבוסס על חוב. אפשרויות המימון הקיימות כיום במגזר הן בעיקר בשוק החוב הבנקאי והחוץ בנקאי. הוא מביא איתו ניסיון עשיר כמשקיע, כיזם כבנקאי השקעות.

כאמור, את תחום העסקים הקטנים והבינוניים מכיר פינקס היטב מתפקידים במסגרת מערך המעוף, גוף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה והתעשייה. במסגרת פעילותו, ניהל 5 אקסלרטורים טכנולוגיים בשפלה וירושלים בשנים 2018-2020, ולפני כן ניהל בין 2014-2018 את מרכז המעוף בראשון לציון, אחד מהמרכזים הפעילים בארץ. פינקס צבר נסיון במשך שנים כמשקיע וכבנקאי השקעות מול חברות ישראליות וגופי השקעה בינלאומיים, וגם כיזם ומנכ"ל של EZMOVE LTD סטרטאפ בתחום ה- MEDICAL DEVICE. בין השנים 2003-2009 רוברט שימש כשותף ודירקטור בבית ההשקעות האנגלי MG EQUITY PARTNERS, והיה מעורב בהנפקות בבורסת לונדון ומיזוגים ורכישות בינלאומיים. לרוברט MBA בהתמחות שיווק מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בכלכלה, מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

"אני מאמין שגיוס ההמונים יכול להציג אלטרנטיבה אטרקטיבית לגיוס הון לחברות קטנות ובינוניות בישראל, תוך יצירת קהילת משקיעים אשר תהנה מצמיחת החברות ותתמוך בהצלחה בשלבי ההתפתחות השונים בחברות, ועד להנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוד".

רוברט פנקס. סטודיו טופז,
רוברט פינקס/סטודיו טופז

דירקטוריון חברת תהל הודיע על מינוי של גונן בצר לתפקיד מנכ"ל החברה. בצר (54), רו"ח מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים הינו בעל ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות ציבוריות גלובאליות בתחומי ההיי-טק, התקשורת התעשייה וההנדסה.

בתפקידו האחרון, כיהן בצר כמנהל עסקים ראשי וסמנכ"ל כספים ומערכות מידע של קבוצת לודן הנדסה, העוסקת בפרויקטים הנדסיים מורכבים, הייטק ואנרגיה ירוקה. שם הוביל, ביחד עם המנכ"ל, מהלך מוצלח של תכנית הבראה כללית - וניהל את חטיבת האנרגיה הירוקה באירופה עד למכירתה לקרנות הון מקומיות. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל כספים בקבוצת התעשיות הגלובלית Sharon Labs.

בצר גם שימש כסמנכ"ל כספים בחברת התעשיות הגלובלית - Stanley Black & Decker, כסגן נשיא בחברת GE Healthcare - חברת בת של קונצרן הענק General Electric וכיהן בתפקידים ניהוליים בכירים, בענקית הטכנולוגיה Comverse וחברת התקשורת Orange ( היום פרטנר).

גונן בצר, מנכ"ל תהל הנכנס: "זוהי זכות גדולה עבורי לנהל את אחת מחברות ההנדסה המובילות בישראל וזהו אתגר ענק להיות מוביל מהלך כולל של הבראה לתהל, למען עובדיה, בעלי מניותיה ושאר מחזיקי העניין בה".

גיא אליאס מנכ"ל קרדן אן וי ויו"ר תהל: "אני מברך את מר בצר על כניסתו לתפקיד, אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב בשיקום חברות בתחום הפרויקטים ההנדסיים יכול לתרום רבות לשיקומה והבראתה של תהל".

גונן בצר. יחצ,
גונן בצר/יחצ

רו"ח מיקי בלומנטל, שותף-מנהל בפירמת רואי החשבון פאהן קנה Grant Thornton ישמש כיו"ר העמותה הציבורית "המועצה לישראל יפה". בלומנטל, שימלא את התפקיד בהתנדבות, נבחר ע"י האסיפה הכללית של העמותה.

"המועצה לישראל יפה" פועלת מאז 1968 וחזונה הוא קידום איכות החיים בישראל באמצעות שמירה על מרכיבי סביבת החיים בהיבטים של טיפוח ערכי הנוף והאסתטיקה הסביבתית, בדגש על חזות הסביבה העירונית. בלומנטל, מומחה בראיית חשבון וביקורת בחברות ציבוריות ופרטיות ומשמש כמרצה בכיר בחוג לחשבונאות במכללה למנהל.

מיקי בלומנטל. אייל טואג,
רו"ח מיקי בלומנטל/אייל טואג

חיים דוד גויס למשרד הדיגיטל התל אביבי של SAFRA אחרי שנים בתפקידים שונים במשרדי פרסום יצא לדרך עצמאית בעיר ואיתו מצטרפים 20 תקציבים חדשים ומגוונים למשרד , ביניהם: עומר מילר, קפה אירופה, פיצה הר סיני, רשת וולף נייט, קבוצת we like you too - קפה הבימה, הוטל נורדוי, נורדיניו ועוד..

שחר מבורך מונתה לתפקיד ניהול הסניף התל אביבי של חברת SAFRA. שחר בעלת ניסיון בעולמות הפרפורמנס החל מקמפיינים ממוקדי לידים ועד איקומרס לאתרי מכר גדולים בארץ ובעולם, וטיפלה בתקציבי הקידום של חברות גדולות ומוכרות ביניהן אדידס ישראל, איל מקיאג' ועוד ..בתפקידה האחרון ניהלה בחברת "אורטל דיגיטל" .

שחר מבורך. יחצ,
שחר מבורך/יחצ
חיים דויד ספרא. יחצ,
חיים דוד/יחצ

וי.בי.אל תרפיוטיקס (Nasdaq: VBLT) דיווחה על כניסתו המתוכננת של מרק קוזין (Mark Kozin) לתפקיד יו"ר הדירקטוריון, במקומו של ד"ר בנט שפירו שפרש מתפקידו כיו"ר וימשיך כחבר דירקטוריון מן המניין. התכנית להחלפת היו"ר הוכרזה באוקטובר 2020, כאשר מר קוזין הצטרף לדירקטוריון כסגן יו"ר.

"וי.בי.אל עשתה צעדים גדולים בקידום הנכס המוביל שלה, VB-111, אשר נמצא בפיתוח כטיפול לסרטן שחלות ואינדיקציות אונקולוגיות נוספות", ציין קוזין. "בזמן בו מחקר OVAL בסרטן השחלות מתקדם לקראת סיום עם תוצאות PFS (אי-התקדמות של מחלה) הצפויות ב-2022, אני נרגש להוביל את הדירקטוריון לקראת השלב הבא של צמיחת החברה. אני רוצה להודות אישית לדר' שפירו על הנהגתו בתפקיד היו"ר ועל תרומתו המתמשכת ל-VBL".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully