וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונן בצר מונה למנכ"ל חברת תהל מקבוצת קרדן NV

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 14:15

דירקטוריון חברת תהל הודיע על מינוי של גונן בצר לתפקיד מנכ"ל החברה: "זוהי זכות גדולה עבורי לנהל את אחת מחברות ההנדסה המובילות בישראל וזהו אתגר ענק להיות מוביל מהלך כולל של הבראה לתהל"

גונן בצר. יחצ,
גונן בצר/יחצ

דירקטוריון חברת תהל הודיע על מינוי של גונן בצר לתפקיד מנכ"ל החברה. בצר (54), רו"ח מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים הינו בעל ניסיון עשיר בתפקידים ניהוליים בכירים בחברות ציבוריות גלובאליות בתחומי ההיי-טק, התקשורת התעשייה וההנדסה.

בתפקידו האחרון, כיהן בצר כמנהל עסקים ראשי וסמנכ"ל כספים ומערכות מידע של קבוצת לודן הנדסה, העוסקת בפרויקטים הנדסיים מורכבים, הייטק ואנרגיה ירוקה. שם הוביל, ביחד עם המנכ"ל, מהלך מוצלח של תכנית הבראה כללית - וניהל את חטיבת האנרגיה הירוקה באירופה עד למכירתה לקרנות הון מקומיות. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל כספים בקבוצת התעשיות הגלובלית Sharon Labs.

בצר גם שימש כסמנכ"ל כספים בחברת התעשיות הגלובלית - Stanley Black & Decker, כסגן נשיא בחברת GE Healthcare - חברת בת של קונצרן הענק General Electric וכיהן בתפקידים ניהוליים בכירים, בענקית הטכנולוגיה Comverse וחברת התקשורת Orange ( היום פרטנר).

גונן בצר, מנכ"ל תהל הנכנס: "זוהי זכות גדולה עבורי לנהל את אחת מחברות ההנדסה המובילות בישראל וזהו אתגר ענק להיות מוביל מהלך כולל של הבראה לתהל, למען עובדיה, בעלי מניותיה ושאר מחזיקי העניין בה".

גיא אליאס מנכ"ל קרדן אן וי ויו"ר תהל: "אני מברך את מר בצר על כניסתו לתפקיד, אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב בשיקום חברות בתחום הפרויקטים ההנדסיים יכול לתרום רבות לשיקומה והבראתה של תהל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully