וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגריר גדול: יעד אורן מונה לסמנכ"ל בכיר ב-SAP העולמית

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 16:12

יעד אורן מונה לסמנכ"ל בכיר וישמש ראש מרכז החדשנות הפנים ארגונית העולמית של SAP. אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל: "גאה לראות איך מי שהתחיל אצלנו במרכז פיתוח בישראל כסטודנט צעיר, מספק היום ערך חשוב למטרות הארגוניות הגלובליות"

מנהל ישראלי נוסף מתקדם בצמרת תעשיית ההיי-טק העולמית, והפעם מדובר בענקית התוכנה הבינ"ל SAP: יעד אורן מונה לסמנכ"ל בכיר וישמש בתפקיד ראש מרכז החדשנות הפנים ארגונית העולמית של SAP . אורן יהיה כפוף בתפקידו לראש NVT - (New Ventures and Technologies), המרכז את כלל פעולות החדשנות של SAP האחראי על מנועי הצמיחה - מבוססי טכנולוגיה - לטווח הארוך של החברה. זרוע ה-NVT מתמקדת באיתור בעיות ארגוניות שיהיו רלוונטיות בעוד 5-10 שנים, ומציאת הפתרונות הטכנולוגיים להן, בין היתר דרך מרכז החדשנות הפנים ארגונית (המוצרית) של החברה.

במרכז החדשנות של SAP, צוותים מולטי-דיסציפלינריים (רב-תחומים) שמונים כ-140 עובדים מ-9 מדינות ברחבי העולם בוחנים טכנולוגיות צומחות שונות, במטרה לזהות את הערך שלהן לעסקים ולחברה ולפתור בעיות תעשייתיות. ICN היא הבית לחדשנות של SAP, ואורן ינהל את המרכז המתמקד בחדשנות in-house, מעמק הסיליקון שבסן פרנסיסקו.

אורנה קליימן ויעד אורן. יחצ,
אורנה קליינמן ויעד אורן/יחצ

אורן התחיל את דרכו ב-SAP במרכז הפיתוח בישראל המנוהל בשנים האחרונות על ידי אורנה קליינמן. בהמשך החזיק בכמה תפקידים ב-SAP, ביניהם מנהל מוצרי ה-Gateway של SAP, תפקידי מחקר, פיתוח ותפקידי ניהול שונים. בתפקידו האחרון אורן היה אחראי על האסטרטגיה הטכנולוגית של SAP והיה כפוף לטכנולוג הראשי (CTO) של החברה. אורן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. אורן הוא בנו של הסופר הישראלי המצליח, רם אורן, שספריו הם מהנמכרים ביותר בארץ.

אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל, אמרה: "בתור מנהל ומנכ"ל, אחת ההצלחות הגדולות בתפקיד היא כשעובדים מתפתחים בתוך הארגון וצומחים יחד עם SAP. אני גאה לראות איך מי שהתחיל אצלנו במרכז פיתוח בישראל כסטודנט צעיר, מספק היום ערך חשוב למטרות הארגוניות הגלובליות של החברה ולקוחותיה".

SAP, שבשנה הבאה תחגוג 50 שנות פעילות, מעסיקה כ-104 אלף עובדים ברחבי בעולם ומעל 800 עובדים בישראל. החברה שומרת על הובלה בעשייה וחדשנות טכנולוגית הן באמצעות רכישות ומיזוגים, כפי שנעשה בשנים האחרונות בישראל עם רכישת גיגיה ואמרסיס (אשר מקימיה הינם ישראלים), באמצעות פרויקטים וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, חדשנות In House, רשת אקסלרטורים עולמית - SAP.iO, המפעילה תכניות האצה ושותפויות, וכמובן באמצעות מינויים חדשים כמו זו של יעד אורן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully