וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: רשת חברתית למטופלי קנאביס רפואי

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 16:44

אפליקציית EcoCaNN הושקה רשמית ותאפשר למטופלים ובני משפחותיהם להתייעץ ולהיעזר במומחים הטובים בארץ בתחום, ולקבל מענה פרטני 24/7. אקוקאן מבוססת על פלטפורמה דיגיטלית, חינמית ומאובטחת והמידע מוגן וחסוי

EcoCaNN. יח"צ,
EcoCaNN/יח"צ

בשורה למטופלים בקנאביס רפואי בישראל: אפליקציית EcoCaNN (אקוקאן) הושקה הבוקר (ראשון) רשמית בישראל ותפעל כרשת החברתית הראשונה בארץ למטופלים. האפליקציה הייחודית של אקוקאן תאפשר למטופלים ובני משפחותיהם להתייעץ ולהיעזר במומחים הטובים בישראל בתחום ולקבל מענה פרטני, 24/7.

אקוקאן מבוססת על פלטפורמה דיגיטלית, חינמית ומאובטחת והמידע באפליקציה מוגן, אנונימי וחסוי, וצפוי לספק מענה ראשוני מסוגו לסובלים ממחלות כרוניות שונות. האפליקציה הוקמה על ידי חברת התרופות הבינלאומית MediCane, העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות מבוססות קנאביס רפואי. מדיקיין נוסדה ב-2019 על ידי זיו אבירם, עו"ד חגי גרינשפון ויוסי בן עמרם, בכיר לשעבר בחברת טבע ובחברת התרופות העולמית MSD, המכהן גם כמנכ"ל החברה. אפליקציית אקוקאן היא חלק מהחזון של מדיקיין, המקדמת באמצעותה הנגשה של מידע אמין ומבוסס, שעשוי לשפר ולסייע בטיפול באנשים הצורכים קנאביס רפואי ולסייע לרופאים ולחוקרים במיקוד מאמצי המחקר והפיתוח שלהם בצרכים הרפואיים של אוכלוסיית המטופלים.

אקוקאן גייסה בחודשים האחרונים לצוות היועצים שלה מומחים מובילים בתחום הטיפול בקנאביס רפואי. בין המומחים: ד"ר איילת מדברי - רופאת כאב, ד"ר מתן סיטרמן - גסטרואנתרולוג, ד"ר גבי וינשטיין - נוירולוג ורופאים מומחים נוספים. הרופאים עונים לשאלות המשתמשים מתוך הפנייה למקורות מידע מהימנים, אך אינם מהווים חוות דעת רפואית. בנוסף, האפליקציה מאפשרת התייעצות עם רוקח, אחות ורופא מומחה לנושאים אדמיניסטרטיביים.

EcoCaNN. יח"צ,
EcoCaNN/יח"צ

מדובר בשינוי מציאות של ממש. בעוד ההמתנה הממוצעת לפגישה אצל רופא מומחה עומדת על חודשים ארוכים, רופאים מומחים מן השורה הראשונה העובדים עם אקוקאן נגישים כעת עבור מטופלי קנאביס בכל שעות היממה. האפליקציה מאפשרת חוויה ייחודית למטופל והוא יכול לחלוק את שעובר עליו, להתייעץ ולקבל מידע מחולים במצב דומה והכל באופן אנונימי. משתמשים רשומים יכולים לנהל תיק רפואי, בו הם מעלים זימונים ובדיקות באופן אנונימי. בהמשך יונגש גם מידע על מחקרים קליניים המתבצעים בתחום הקנאביס.

אפליקציית אקוקאן נשענת על פלטפורמת הטכנולוגיה המתקדמת של חברת בילונג.לייף, שהקימה ומנהלת בהצלחה רבה ובתפוצה עולמית רשתות חברתיות ומקצועיות לניהול מחלות וקהילות. האפליקציה צפויה להיות מושקת בחודשים הקרובים בשפה האנגלית במדינות נבחרות ובשפות אחרות במדינות בהן מותר השימוש בקנאביס רפואי.

זיו אבירם, שותף מייסד ויו"ר מדיקיין, אמר: "אקוקאן היא בשורה של ממש עבור מטופלים רבים בישראל ובעולם. היא נועדה לגשר על פערי ידע בתחום הקנאביס, ולצייד את המטופלים במידע אמין ומבוסס לצד תמיכה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומטופלים אחרים הסובלים מבעיות דומות. מלבד התמיכה במטופלים ובני משפחותיהם, אקוקאן משתמשת באינטליגנציה מלאכותית ולימוד מכונה כדי לנתח את המידע הרב שנצבר באופן אנונימי ולערוך מחקרים שונים בנושאים שמעניינים את הרופאים ובעיקר את החולים עצמם, במטרה לשפר ולסייע בטיפול וכדי ולהכווין באופן מושכל את מאמצי המחקר והפיתוח של תרופות מבוססות קנאביס, על מנת לענות בצורה טובה יותר לצרכים הרפואיים של אוכלוסיית המטופלים".

יוסי בן עמרם, שותף מייסד ומנכ"ל מדיקיין, מסר: "כשזיו אבירם, חגי גרינשפון ואני הקמנו את מדיקיין, אחת ההחלטות הראשונות שלקחנו הייתה להשיק אפליקציה לטובת משתמשי הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם. אקוקאן היא מקום אליו יכולים להכנס מטופלים באנונימיות מלאה, ולקבל מענה ומידע לשאלות רפואיות מאנשי רפואה מובילים בתחומם, ולחלוק חוויות, להתייעץ ולקבל מידע מחולים כמוהם. הקהילה שנוצרה באפליקציה מנגישה את התועלות של חוכמת ההמונים, הכוללות אוזן קשבת ועזרה הדדית. בתקופת הקורונה ראינו מעבר מאסיבי של חולים לשימוש בטכנולוגיות דיגיטליות גם בתחום הבריאות, ועד כה קיבלנו תגובות מרגשות ונלהבות ממשתמשי האפליקציה. בתחילת 2021 הושקה אקוקאן בשפה האנגלית בקנדה ובהמשך השנה תושק בארצות הברית ובארצות דוברות אנגלית נוספת. יחד עם המומחים של בילונג.לייף, אנחנו עמלים על הוספת שירותים למשתמשי האפליקציה, כגון מידע על מחקרים בתחום אליהם יוכלו להצטרף משתמשים אשר עומדים בקריטריוני הקבלה של אותם מחקרים".

להורדת האפליקציה באנדרואיד לחצו כאן>>

להורדת האפליקציה באייפון לחצו כאן>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully