וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבוגר האחראי: איל קיציס נבחר כפרזנטור של כלל ביטוח ופיננסים

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 9:27

חברת כלל ביטוח ופיננסים בחרה במגיש "ארץ נהדרת" איל קיציס לפרזנטור שלה לשנים הקרובות. קיציס יוביל את סדרת הקמפיינים לשירותיה ולמוצריה של כלל ביטוח המבטיחים תחושת ביטחון, בכל מקרה ביטוחי, כמו ביטוח בריאות, הצטרפות לקרן פנסיה וכו'

איל, "המבוגר האחראי" של ארץ נהדרת שמתארח בסלון המשפחתי של כולנו כבר למעלה מ-18 שנים, נהנה מאהדה גבוהה ונתפש כמי שבצד היותו מצחיק ושנון יודע להעביר מסרים מורכבים בקלות ובגובה העיניים.

בתוך כך, נדרש קיציס בקמפיין החדש לביטוח הבריאות של כלל להציג בדרכו הייחודית כיצד הכיסוי הביטוחי יכול להשאיר אותו רגוע במיוחד, גם כשהוא נמצא במצבים מורכבים כמו עידוד הקבוצה האהובה עליו, מיציע אוהדי הקבוצה היריבה, או כשמתעוררות בו חשדות בנוגע ליחסיו עם אשתו.

אייל קיציס. ליאור נורדמן,
אייל קיציס, פרסומת/ליאור נורדמן

קמפיין הפרסום, שהופק ע"י אדלר חומסקי, יעלה בשבועות הקרובים בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד.

לדברי גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה של כלל ביטוח ופיננסים ציינה: "אנו משיקים היום שפה תקשורתית חדשה, המשקפת את מובילותה של כלל ביטוח ופיננסים בענף הביטוח, ובהצעת הערך המשמעותית שהיא מעניקה ללקוחותיה המותאמת לצרכיהם האישיים וכוללת שירותים ומוצרים איכותיים וחדשניים. הבחירה באיל קיציס לשפה התקשורתית החדשה, הייתה טבעית עבורנו. איל הוא שחקן מוכשר, כובש, כריזמתי ונוסך ביטחון ויציבות. אישיותו של איל מייצגת נאמנה את המסרים שאנו מעוניינים להעביר, במקצועיות והאחריות הראויה בשילוב של הומור שנון ומשעשע".

נראה כי קיציס מנצל את ימי הפגרה בין שתי עונות של "ארץ נהדרת" כדי למקסם הכנסות מפרסום: כך למשל קידם כנס הייטק גדול ובהמשך תרם את קולו לקמפיין החיתולים של האגיס. יחד עם זאת, ההתקשרות עם "כלל" נראית מחייבת יותר, שכן נדמה כי קיציס עומד להפוך לפנים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully