וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא על רקע התנודות בשערו: הביטקוין כאן כדי להישאר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 10:45

הצהרה של מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי, כי הביטקוין יהיה חלק בלתי נפרד מעתיד החברה - היא עוד הכרה מצד ענקיות הטכנולוגיה בערכו של המטבע הדיגיטלי, שדווקא על רקע התנודות התכופות בשערו מגלה שהתכונה הכי יציבה שלו היא לשרוד אותן

הביטקוין מסעיר את דמיונם של לא מעט משקיעים, אבל עדיין נחשב - כמו כל שוק מטבעות הקריפטו והבלוקצ'יין - להשקעה בסיכון גבוה, בעיקר מצד משקיעים מוסדיים שלא אוהבים תנודיות, בטח לא כזאת שמושפעת מכל ציוץ של אילון מאסק ואחרים.

ובכל זאת, דווקא אחרי מה שנראה כדהירה מטה, אם לא התרסקות של ממש, מצליח המטבע הדיגיטלי להציג התאוששות יפה. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עומד ערכו של מעט יותר מ-38,000 דולר, ונדמה שיכולתו של המטבע לשרוד את התהפוכות הרבות בשערו, הופכת לתכונה הכי יציבה שלו.

אם להיתלות באילן גבוה, הרי שתורת האבולוציה גורסת שהמינים השורדים הם בסופו של דבר לא החזקים ביותר, אלא אלה שהצליחו להסתגל לשינויים בסביבה, כך שלפחות על פי דרווין מוכיח הביטקוין כי סיכויי ההישרדות שלו לטווח הארוך גבוהים.

ביטקויין מטבע וירטואלי. ShutterStock
ביטקוין: מקבל חיזוק מפתיע לא רק מג'ק דורסי אלא גם מצ'ארלס דרווין/ShutterStock

צמיחה מתמשכת והבנה של השוק

אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss מדגיש: "נוכחנו לראות את ירידתו של הביטקוין בשבוע שעבר מתחת ל-30 אלף דולר וכיום אנו רואים כי עלה מעל ל-38 אלף דולר.

זה התחיל בסופ"ש האחרון מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי מצהיר כי הביטקוין יהווה חלק בלתי נפרד מעתיד החברה ונמשך עם מה שמסתמן על ידי אמזון כבדיקה של אפשרות לקבלת תשלומים בביטקוין.

הדבר מהווה שינוי גישה משמעותי של חברות הענק, מכיוון ולפני כשש שנים הצהירה ענקית הסחר המקוון כי הם זקוקים לפיתוחים בתחום התשלומים אך ציינו כי אין להם תכניות לשלב את הביטקוין בשל חוסר היענות מצד לקוחותיהם".

עוד מוסיף סלמה: "הצהרות אמון אלו מהווים נדבך נוסף של תמונה שמתחילה להתבהר לה אט אט, וככל שיותר חברות מובילות ברחבי העולם יאמצו את טכנולוגיית הבלוקצ'יין ומוסדיים יכנסו לתחום המטבעות הקריפטוגרפים - נראה צמיחה מתמשכת והבנה של השוק על ידי הגורמים המובילים".

אבי סלמה נציג היפוסוויס בישראל. רן אליהו,
אבי סלמה מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss: "שיוני גישה משמעותי של חברות הענק"/רן אליהו

אישור שהביטקוין כאן כדי להישאר

גם שי דתיקה מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "אנו עדים להפיכתו של הביטקויין, לנכס לגיטימי בסל ההשקעות של חברות ציבוריות וקרנות חסכון לסוגיהן. במקביל, מתקדמת ההכרה הרגולטורית בעולם לתחום מחד, והוצאה מחוץ לחוק פעילויות בתחום שאינן פועלות תחת רישוי ואסדרה.

רכבת ההרים של הביטקויין לחיוב ולשלילה, מביאה למודעות גוברת והולכת לעולם הבלוקצ'יין, לרבדים שונים באוכלוסייה. יחד עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשוק תנודתי מאוד, ויכולות להיות ירידות חדות ומימושי רווחים".

עוד מוסיף דתיקה: "אימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומה על ידי רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC) מעניקה גושפנקא כי הביטקוין כאן בשביל להישאר. ומה לגבי הספקנים? אני שמח לשמוע דעות ומגוונות, במקרה הזה, לדעתי, הם ימשיכו ויביטו מבחוץ על העתיד בהתהוות"

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד INX. יח"צ,
שי דתיקה מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX: "הספקנים ימשיכו להביט מבחוץ על העתיד"/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully