וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"לית מפעל הפיס פורשת אחרי 7 שנים

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 11:03

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס, פורשת ממפעל הפיס לאחר כ- 7 שנים של הובלת מהלכים חדשניים בתחום השיווק הפרסום והמכירות במהלך כהונתה זכתה לשבחים רבים, ביניהם תואר אשת השיווק מטעם איגוד השיווק, והוכתרה כאחת מ-50 הנשים המשפיעות בישראל

לאחר שבע שנים בתפקיד סמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס, דפנה נעים שאול, פורשת מתפקידה.

נעים שאול הגיעה למפעל הפיס לאחר ששימשה בתפקידי ניהול בכירים במשק (אלקטרה מוצרי צריכה, ויזה כ.א.ל ועוד) בהם רכשה שנים של ניסיון בתחומי הניהול, האסטרטגיה, השיווק והסחר. היא הובילה את מהלך "מעגלי נתינה", שמטרתו הייתה להאיר את העשייה החברתית הענפה של מפעל הפיס ולקרוא לציבור להיות מעורבים יותר בקהילה ובחברה בישראל.

עתה, כך על פי הודעת מפעל הפיס, לאחר כ-7 שנים של עשייה, הובלת חזון ושותפות בפרויקטים משמעותיים, דפנה נעים שאול פורשת מתפקידה וצפויה לצאת לדרך עצמאית חדשה.

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס, אמר בטקס הפרידה כי "במהלך השנים האתגר הגדול בתפקיד שמילאה דפנה היה פיצוח של מודל שמשלב את העולם העסקי לצד העולם החברתי, והיא עמדה בו באופן מיטבי. היכולת לשלב מצד אחד הובלה של יעדים עסקיים ופיתוח תפיסות פורצות דרך שבאו לידי ביטוי גם בשנים האחרונות סביב הפיכת המותג "מנוי פיס" למועדון E-commerce המשתלם והמוביל ביותר במדינה ומצד שני במחויבות לעשייה ולערכים חברתיים שהם חלק אינטגראלי בעשייה של מפעל הפיס".

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "בשמי ובשם כל הנהלת מפעל הפיס, אני מבקש להודות לדפנה על שבע שנים של עשייה בלתי פוסקת במקצועיות רבה וביצירתיות מופלאה. מהיכרותי עם דפנה, אין לי שום צל של ספק שתצטיין בכל דבר שתבחר לעשות בעתיד".

דפנה נעים שאול. שי וידר,
דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק של מפעל הפיס. פורשת מהתפקיד אחרי שבע שנים של עשייה/שי וידר

רמז: גם בעתיד תמשיך בקידום ילדים ונוער

דפנה נעים שאול: "בשנה האחרונה, האתגרים שאנחנו כחברה וכאנשים פרטיים עברנו והפרויקטים בהם לקחתי חלק, הבהירו לי כי העתיד הוא בשילוב המדויק בין עסקי לחברתי. מזה שנים אני מובילה תהליכים בעולם העסקי, מובילה חזון של מותגים ועכשיו פני להוביל חזון של אנשים.

הנושא שתמיד היה קרוב ביותר לליבי הוא עולם הילדים והחינוך ואני מאמינה בלב שלם שניתן לחולל בו שינוי אמיתי באמצעות מודלים חדשים והפיכת ילדים הלומדים מתוך סקרנות ויצירתיות ומאושרים בתהליך הלמידה והחוויה.

ככל שנוכל לעזור לילדים לגלות בגיל צעיר מה הכישרונות הייחודיים שלהם, כך אנו כחברה נרוויח דור צעיר שמחובר לעצמו, לערכי נתינה ולהבנה מה באמת הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול!

'כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו', אמר הרב שלמה קרליבך ובזה אני מתכוונת להשקיע את מרצי, את ניסיוני, ואת כישוריי בשנים הבאות.

אני מודה על כל ההערכה לה זכיתי במהלך השנים ועל הזכות להיות חלק מההובלה והעשייה במפעל הפיס. תודה להנהלה ולעובדים המדהימים - זכיתי!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully