וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם משיקה מהדורות פתיתים קולינאריות

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 11:57

בשנת 2020 הפכה ישראל למעצמה קולינרית. בעקבות השהייה הממושכת בבית החלו הצרכנים בישראל להיפתח לתחומים שונים של בישול ואפייה, להיות עדכניים וקולינריים עוד יותר. כעת, אסם משיקה מהדורת פתיתים עם טוויסט

קטגורית הפתיתים נמצאת במומנטום מוצלח וצמיחה משמעותית ב-2020 עם גידול של 17.5%. ע"פ נתוני סטורנקס אנחנו צורכים יותר מוצרים חדשניים, מבשלים יותר בבית והגיוון בארוחות נהיה חשוב מתמיד. אסם-נסטלה מתאימה את עצמה לביקושים בשוק ומשיקה מהדורות פתיתים מוגבלות בשלושה סגנונות:

פתיתים בסגנון אסייתי: הטרנד האסייתי בישראל ממשיך לצמוח, קטגורית הנודלס גדלה במספרים דו ספרתיים, הרטבים האסייתיים תופסים תאוצה בכל בית, וזה בדיוק הזמן לקחת את שני המוצרים האהובים- פתיתים ורוטב סויה סיני, ולחבר אותם לתוספת אחת לכל אוהבי המזון האסייתי.

פתיתים בסגנון אסיאתי. סטודיו אסם,
פתיתים בסגנון אסיאתי, אסם-נסטלה/סטודיו אסם

פתיתים עגבניות: פתיתים עם 15% מחית עגבניות שנמצאת כבר בתוך הבצק. מדובר בתוספת שמכילה את כל הטעם במנה אחת - פתיתים עם טעם של עגבניות, ליצירת מנה עשירה צבעונית ומשודרגת שכולם אוהבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פתיתים עגבניות. סטודיו אסם,
פתיתים עגבניות, אסם-נסטלה/סטודיו אסם

פתיתים עם עדשים: מג'דרה היא אחת מהמנות האהובות והפופולאריות בארץ. התוספת החדשה של פתיתים בשילוב העדשים מוסיפים סיבים תזונתיים וחלבון למנה וכך, ניתן להנות משני העולמות ולזכות במנה מאוזנת עם טעם עשיר.

פתיתים עם עדשים. סטודיו אסם,
פתיתים עם עדשים/סטודיו אסם

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של החטיבה הקולינרית באסם-נסטלה: "במהלך השנה האחרונה, אנו מחפשים אחר אלטרנטיבות לגיוון קולינרי. כחלק ממגמת החדשנות באסם-נסטלה, והרצון להביא את הגיוון והשדרוגים, השקנו את מהדורות הפתיתים הייחודיות, אנו צופים כי הן יפתחו לצרכן הישראלי צוהר להתנסויות חדשות ומעניינות".

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully