וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפתיים וסטייל: יום הליפסטיק הבינלאומי, יש דבר כזה

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 10:25

בכל 29 לחודש יולי מציינים ברחבי העולם, את "יום הליפסטיק הבינלאומי". בלוגריות, משפיעניות וחברות קוסמטיקה "מרימות" למוצר האייקוני שעל פי מחקרים, הוא גם אינדיקטור למצב הרוח הכלכלי. חיפשנו סיבה טובה לבחון מה חדש בתחום השפתונים, ומצאנו

על פי רשת ה- CNN, מכירות השפתונים גדלו ב-80% באפריל 2021 בהשוואה לאפריל 2020. בנוסף חלה עלייה של 61% במכירות השפתונים ברבעון השני של השנה בהשוואה לרבעון הראשון. כל אלו נזקפים לזכות ההקלות במגבלות, להסרה או להסרה חלקית של המסכות ולעובדה כי יותר אנשים יוצאים מהבית לעבודה, מטיילים באוויר הפתוח וחוזרים לבלות.

מצב הרוח הכלכלי על פי "מדד הליפסטיק"

מעבר להיותו של הליפסטיק מוצר יופי, מסתבר כי הוא גם יכול להוות אינדיקטור למצב הרוח הכלכלי ואף מעבר לכך.

"מדד הליפסטיק" נהגה לראשונה על ידי לאונרד לאודר מחברת הקוסמטיקה אסתי לאודר בשנת 2001. בעקבות אירועי ה -11 בספטמבר, הבחין לאודר כי מכירות השפתונים של החברה שלו גדלו ב- 11%, למרות המיתון. התיאוריה טוענת שכלכלה לא יציבה מובילה אנשים לקנות יותר מוצרי מותרות קטנים וזולים, כמו שפתון ומוצרי קוסמטיקה אחרים - מכיוון שהם אינם יכולים להרשות לעצמם פריטים יקרים יותר, אך הם רעבים לתחושת ה-"רכישה לנפש".

מחקר שערכה אוניברסיטת אדית קואן מצא כי מבין 300 הנשים שהשתתפו במחקר, 85% העידו שהן מרגישות "בטוחות מאוד" לאחר שמרחו שפתון, ואילו 82% מקרב אלו שמרחו שפתון אמרו שהן "מרגישות טוב עם עצמן".

על בסיס העובדות הנ"ל, "יום הליפסטיק הבינלאומי" הוא סיבה מעולה להתעדכן בפריט הביוטי הייחודי שמשמח לבב אנוש.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

חוזרים להבריק

עשרות סוגי שפתונים שונים במאות גוונים ומרקמים, מוצעים למכירה ברשתות בכל ימות השנה: אודם, שפתון לחות, מכתים שפתיים ("טינט"), שפתון נוזלי בגימור מאט, שפתון מאט צמחי, סומק ושפתון בסטיק, ליפגלוס, אודם ג'ל עמיד, עפרונות לשפתיים ועוד.

"אחד הגוונים הפופולריים של השפתון הוא גוון אדום אש. אדום תמיד בראש, אמנם גם ניוד מאוד אהוב על הישראלים" משתף אלון אלבז, סמנכ"ל הפיתוח ברשת הלואו קוסט למוצרי קוסמטיקה "ביוטיקייר". לדבריו, העדפות אחרות השתנו אצל הצרכנים: "אנשים היום מעדיפים שפתונים נוזליים בעמידות גבוהה" הוא מסביר, "בעבר, הייתה העדפה למרקם מאט. לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר את המעבר למרקם גלוסי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מורחים ושוכחים

רבלון כותבת מחדש את חוקי המאט עם סדרת שפתוני סופר לסטרוס מאט החדשה, Revlon Super Lustrous The Luscious Mattes, שפתונים במראה מאט מודרני ועוצמתי ב-6 גוונים שונים. הבטחת החברה: מורחים את השפתון ושוכחים שהוא על השפתיים. הפורמולה הקרמית מורכבת מצמח האגבה, שמן מורינגה וחמאת קופואסו שמרככת את השפתון ומעניקה תחושה קרמית ונעימה בזמן שהיא מעשירה את השפתיים בצבע מאט עוצמתי.

מחיר מומלץ לצרכן - 50 שקל | ניתן להשיג ברשתות וחנויות הפארמים ברחבי הארץ

revlon super שפתוני מאט מחיר 50 שקל. יח"צ חו"ל,
revlon super שפתוני מאט, מחיר 50 שקל/יח"צ חו"ל

בין המאט לבאלם

מותג האיפור האיטלקי PUPA משיק ליין שפתונים חדש במרקם נעים וקטיפתי, רך למגע ועשיר בלחות.

סדרת PUPA PETALIPS מגיעה ב-10 גוונים אייקוניים בגימור מאט ובהם: ניוד, ורודים, סגולים ואדום קלאסי. הסדרה משלבת בין אפקט גימור המאט לבין הלחות העשירה כמו של באלם, מבלי לייבש את השפתיים. מרקם עדין וקל משקל כמו עור שני, קל ונוח למריחה. לאור העדינות של השפתון, התחושה הקלילה והטכנולוגיה המתקדמת ניתן לבנות את עוצמת הכיסוי לפי מספר השכבות עד לתוצאה הרצויה.

המחיר: 59 שקל | להשיג בנקודות המכירה של PUPA בלעדית בסופר פארם, ובאתר של סופר פארם.

pupa petalips_soft_matt_lipstick. יח"צ חו"ל,
pupa petalips_soft_matt_lipstick/יח"צ חו"ל

כמו ממתק לשפתיים

מותג הטיפוח פאיו מפריז PAYOT PARIS משיק ממתק נפלא לשפתיים: באלם מטפח ומטפל בשפתיים עם גוון עדין - PAYOT PARIS NUTRICIA BAUME LèVRES בגוון אדום או גוון טבעי.

הבאלם (קרם מטפח) מגיע בצנצנת מתוקה שנראית כמעט כמו מקרון צרפתי, מעניק לשפתיים הזנה וטיפוח גם לשפתיים יבשות וסדוקות, מגן מפני יובש, ומעניק גוון עדין ובריא והוא מכיל שמנים צמחיים על בסיס שמן שקדים מתוק, שמן זרעי פטל, שמן קוקוס אורגני וחמאת שיאה העוזרים להזין את עור השפתיים בלחות עשירה, ומגנים על השפתיים מפני יובש חיצוני.

מחיר: 45 שקל | להשיג בנקודות המכירה של PAYOT פאיו ברשתות הפארם, ובאתר הסופר פארם.

payot _nutricia_candy. יח"צ חו"ל,
payot _nutricia_candy/יח"צ חו"ל

הצבע שזז עם השפתיים

חדש מרבלון שפתון קולורסטיי סאטן אינק Revlon ColorStay Satin Ink TM, עמיד עד 16 שעות, עשוי משמנים של זרעי דומדמניות שחורות המוסיפים לחות הבטחה החברה: הוא מרגיש נפלא כמו שהוא נראה.

השפתון המגיע ב-12 גוונים, נוזלי ועמיד, מעניק גוון עז בעל כיסוי מלא וגימור סאטן במריחה אחת בלבד. נוסחת אי ייבוש השפתיים, מכילה את תרכיז הצבע הבלעדי של רבלון וטכנולוגיית פילם גמישה, כך שהצבע זז עם השפתיים שלך כדי למנוע פיצוחים ופתיתים.

המחיר המומלץ לצרכן - 70 שקל | ניתן להשיג ברשתות וחנויות הפארמים ברחבי הארץ

רבלון. יח"צ חו"ל,
שפתון קולורסטיי סאטן אינק Revlon ColorStay Satin Ink TM/יח"צ חו"ל

מבריק וזוהר, מואר ומתוחכם

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק את Lustreglass Sheer-Shine, שפתון קליל בנוסחה משופרת עם גימור שקוף ומלא ברק, המדגיש את צבע שפתייך ומעניק להן מראה רך, מואר ומתוחכם.

הצבעים המבריקים והמוכרים, שודרגו עם פורמולה חדשה המכילה שילוב של שמן חוחובה, פטל, קוקוס, שמן זית אורגני ובנוסף, חמאת שיאה וחומצה היאלרונית שמעניקות לחות. התוצאה: שפתון נעים במרקם קליל, בעל כיסוי צבע הנבנה בשכבות וגימור מבריק וזוהר שעמיד לאורך זמן. קשת הצבעים בעלת 28 הגוונים, מתחילה בסגולים פסטליים וממשיכה עם כתומים, אדומים קלאסיים וניודים.

המחיר לצרכן: 104 שקל | להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין: www.maccosmetics.co.il

lustreglass sheer-shine lipstick מאק. יח"צ חו"ל,
lustreglass sheer-shine lipstick מאק, המחיר: 104 שקל/יח"צ חו"ל

נוזלי - מאט - עמיד

סדרה נוספת של FIXX מציעה שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט נוזליים עשירים בפיגמנט בגימור מאט אחיד, בעלי מרקם קליל על השפתיים, מתייבשים במהירות ועמידים לשעות רבות, בתוספת ויטמין E,
ללא רכיבים מן החי, פארבנים, שמן מינרלי או טלק. מבחר גדול של 20 גוונים מרהיבים הכוללים 5 גוונים מטאליים ייחודיים.

המחיר: 7.90 שקל.

אודמי חמאה ביוטיקייר גוון 6 מחיר 7.90 שקל. יח"צ חו"ל,
שפתונים מחמאה, ביוטיקייר גוון 6 מחיר 7.90 שקל/יח"צ חו"ל

אנטי אייג'ינג לשפתיים

סדרת שפתונים על בסיס חמאת שיאה ושמן קוקוס של FIXX מוצעים ב-14 גוונים בגימור מאט ובעמידות מפתיעה, בעלי מרקם אנטי אייג'ינג ומומלצים לשפתיים יבשות ומחורצות, מכילים ויטמין E וחלבלוב המזור, העשירים בלחות והזנה, ללא פארבנים וללא רכיבים מן החי.

המחיר: 7.90 שקל.

fixx שפתון נוזלי עמיד בגימור מאט של ביוטיקייר מחיר 7.90 שקל. יח"צ,
fixx שפתון נוזלי עמיד בגימור מאט של ביוטיקייר מחיר 7.90 שקל/יח"צ

קרטיבים ומכתימי שפתיים

ICE TINT "מכתים שפתיים" עמיד בצורת קרטיב - ה"קרטיבים" המתוקים, הם פתרון לנשים שלא אוהבות שפתונים אבל כן מעוניינות להעניק גוון לשפתיים. מכתימי השפתיים של ביוטיקייר מעניקים לחות לשפתיים, הם מקנים מראה טבעי וקורן ועמידים לזמן רב. הם מכילים חומצה הילראונית וויטמין E, ללא טאלק, ללא פארבנים, ללא שמן מינרלי וללא רכיבים מן החי.

המחיר: 6.90 שקל.

קולקציית שפתוני טינט בביוטיקייר מחיר ליחידה 6.90 שקל. יח"צ,
קולקציית שפתוני טינט בביוטיקייר מחיר ליחידה 6.90 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully