וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים מתח: סייברוואן בעסקת ענק עם חברת החשמל

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 9:01

אחרי שנה וחצי של פיילוט, חותמות חברת החשמל וסייברוואן המספקת מערכות לניטור ומניעת היסח דעת בנהיגה על חוזה לציוד 300 משאיות החברה במערכת המתקדמת. מעבר מאכיפה על שימוש בנייד בעת נהיגה, לחקיקה שתדרוש מערכות מנע שיגבילו את השימוש בו, יפתח לחברה שוק אדיר

פיילוט נוסף של חברת סייברוואן, מבשיל לעסקת ענק, הפעם עם חברת החשמל שתצייד 300 משאיות שלה במערכת של החברה. זו עסקה נוספת של החברה אחרי שבשנה האחרונה חתמה עם חברת פלקס ישראל על חוזה לאספקת 250 ערכות וכמות דומה לקבוצת מילניום ו-51 מערכות לפרונרי ישראל.

במקביל היא ממשיכה בשורת הפיילוטים עם גופים כמו משטרת ישראל מועצות מקומיות, צה"ל, תנובה, מפעילת התחבורה הציבורית "קווים" ואף עם יצרנית המשאיות האיטלקית IVECO (https://finance.walla.co.il/item/3428841?utm_campaign=socialbutton&utm_content=whatsapp&utm_medium=sharebutton&utm_source=whatsapp&utm_term=social).

סייבר וואן 2. איציק בירן,
מערכת מיסוך סביבת הנהג של סייבר וואן: לנהג ניתנת גישה מצומצמת מאוד לשימושי המכשיר, כדי למנוע הסחת דעת בנהיגה/איציק בירן

"פיילוטים נוספים יביאו לעסקאות גדולות"

עיקרון הפעולה של המערכת של סייברוואן הוא "מיסוך" סלקטיבי של התקשורת הסלולרית במכשיר הנייד, כך שלנהג עצמו ניתנת גישה רק למספר מצומצם של אפליקציות או שימושים בטלפון הנייד, בעוד אפליקצית חדשות, ווידאו, מסרים ורשתות חברתיות נחסמות, זאת במטרה לצמצם את מקרי היסחי הדעת של הנהג ולמנוע תאונות דרכים.

אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן מסר כי: "בהתאם לאסטרטגיה של החברה, במסגרתה השוק הישראלי מהווה בטא סייט גדול לקראת הפצה של המערכת בעולם, אנחנו ממשיכים לחתום על עוד הסכמים מסחריים גדולים והפעם עם אחת החברות החשובות במשק הישראלי.

אני שמח שעוד פיילוט שביצענו הוכיח את עצמו והבשיל לעסקה ואני מאמין שפיילוטים אחרים שיסתיימו בקרוב יובילו גם הם לעסקאות גדולות".

בהקשר זה יצוין כי בפרלמנט האיחוד האירופי, ובמספר מדינות החברות בו נעשה בחודשים האחרונים מחקר, העוסק באפשרות לעבור מפעולות של הסברה ואכיפה לכאלו שמתרכזות במניעה מראש של אפשרויות השימוש המלאות בנייד של הנהג בזמן הנסיעה.

באם יהפוך המחקר הזה למהלך של חקיקה ואף לרגולציה - מדובר בשוק שהדרישות למערכות אלו בו יהיה אדיר, הן מצד יצרניות הרכב והן מצד חברות, ציי רכב והציבור הפרטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully