וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח הקורס הראשון לנבחנים לקראת בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 9:54

בקורס הראשון של Lawyers ילמדו כ-450 נבחנים בבחינות הלשכה. קורס ההכנה של החברה פותח על יסוד ידע ומומחיות משפטית גבוה ובליווי הוועדה האקדמית של החברה, תוך ניתוח של הצרכים האקדמאים והפרקטיים של הנבחנים בבחינות הלשכה במתכונת החדשה שלה

נפתח הקורס הראשון של חברת LAWYERS למתמחים לקראת בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בקורס הראשון ילמדו כ-450 נבחנים בבחינות הלשכה. קורס ההכנה של החברה פותח על יסוד ידע ומומחיות משפטית גבוה ובליווי הוועדה האקדמית של החברה, תוך ניתוח של הצרכים האקדמאים והפרקטיים של הנבחנים בבחינות הלשכה במתכונת החדשה שלה. הקורס יימשך כ-4 חודשים במסלולי לימוד מותאמים אישית לכל מתמחה ומתמחה.

רועי ביטון עם אריקה סולומון וסר. מורג ביטן,
עו"ד רועי ביטון ואריקה סולומון וסר/מורג ביטן

חברת Lawyers מפתחת ומטמיעה קורסי פיתוח חשיבה משפטית והכנה לבחינות הלשכה במסגרת לימודי המשפטים. קורס LAWYERING - כלים ומיומנויות בעריכת דין, הינו קורס ייחודי פרי פיתוח חברת " "Lawyersנלמד בקרב סטודנטים למשפטים כבר בשנתם השלישית ללימודי משפטים והוא מהווה קורס חובה במסגרת לימודי המשפטים.

בקורס לומדים הסטודנטים להשתמש בכלי המשפטי החשוב ביותר בעולמו של המשפטן - החוק, תוך הבניה של מימוניות חשיבה משפטית, קריאה המשפטית אנליטית וניסוח משפטי אפקטיבי. בפיתוח שיטת הלימוד, מערכי ההדרכה וכתיבת ספרי הלימוד החדשניים השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל.


חברת LAWYERS בראשותם של עו"ד אריקה סולומון וסר ועו"ד רועי ביטון יחלקו בקורס הראשון 30 מלגות למצטיינים ולעל בסיס סוציו אקונומי נמוך, בשיווי של עד 3,000 שקל למלגה.

  • עוד באותו נושא:
  • עורכי דין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully