וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים אור אזולאי בדרך לכבוש את העולם?

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 10:42

Sephora, ענקית הפארם והקוסמטיקה נמצאת במגעים מתקדמים עם השחקנית והחיילת קים אור אזולאי על מכירת קולקציית הבשמים של אזולאי ומותג "מיס קיי" בסניפיה ברחבי העולם, עם השקעה מוערכת של 250,000 יורו

השחקנית והיזמית קים אור אזולאי בדרך להכרה בינלאומית - בימים בהם סדרת הנוער "ספיידרז" בכיכובה משודרת ב-170 מדינות בעולם ב Nickelodeon העולמית, פנתה רשת Sephora, ענקית הפארם והקוסמטיקה לסוכנות Sarit&Lorens בבקשה לייצר שיתוף פעולה בינלאומי ולהציע את ליין הבשמים שהשיקה אזולאי, בסניפי הרשת ברחבי העולם.

קולקציית הבשמים החדשה של קים אור אזולאי ומיס קיי, המוערכת בהשקעה של 250,000 יורו, כוללת שלושה בשמים קומפקטיים ואופנתיים ונוצרה בהשראת בירות האופנה האהובות על קים - תל אביב, פריז וניו יורק - לכל עיר וייב משלה, קטע משלה, אופנה משלה.

קים אור אזולאי. שי תמיר,
קים אור אזולאי - האם הסדרה שמשודרת ברחבי העולם תביא את החוזה עם Sephora?/שי תמיר

התחילה בגיל 14 - ומאז לא עוצרת

קים אור אזולאי, רק בת 18, הספיקה להיות מדורגת בין 30 אנשי העסקים מתחת לגיל 30 של מגזין העסקים פורבס ישראל, בזכות פעולותיה העסקיות ולצד היותה שחקנית ומנחה מוערכת ("ככה זה" עם אסי כהן ודנה מודן, "יש לה את זה" של קשת 12, פרסומת ל- HOT עם גל גדות ועוד).

אזולאי השיקה בגיל 14 את מותג הכובעים הפרטי שלה בשם KIMOR שנמכר בתפוצה ארצית ברשת טרמינל X. בנוסף, קים הוחתמה כפרזנטורית של חברת מאק הבינלאומית, נבחרה לנבחרת שגרירי סמסונג ישראל והוחתמה כפרזנטורית הישראלית של חברת FILA. בשנה האחרונה השיקה קים שתי קולקציות בגדים בעיצובה, גם הם נמכרו ברשת טרמינל X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully