וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מגדירים מחדש את הבשר

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 15:40

וגם: קרביץ מתכוננים לחזרה ללימודים, המקרר שמדמה את התאורה בטבע, הסדרה המתוקה הטבעונית מתרחבת וסדרת מרככי כביסה חדשה וריחנית

העתיד כאן

Redefine Meat. אפיק גבאי
Redefine Meat/אפיק גבאי

תעשיית הבשר הנחשבת מהמזהמות בעולם מביאה יותר ויותר חברות לייצר תחליפי בשר. אחת מהן היא חברת הפוד-טק Redefine Meat הישראלית שהצליחה לסקרן בשנים האחרונות את תעשיית המזון העולמית בזכות יכולתה לייצר 'בשר-חדש' מרכיבים מהצומח, תוך שמירה על חוויה בשרית מהחי.

בימים אלה מושקת לראשונה בעולם סדרת מוצרי פרימיום המתבססת על טכנולוגיה ייחודית שפותחה בשת"פ עם מומחי בשר מובילים מהארץ והעולם. ההשקה הראשונית כוללת לראשונה בעולם קבב "טלה", המבורגר פרימיום במשקל 170 גרם, נקניקיות, "סיגרים" ובשר טחון המתאים להכנת מגוון מנות.

החברה, שחוותה הצלחה אדירה במבחן הטעימה העיוורת שערכה לכ-1,000 איש במהלך תקופת הקורונה, משתפת פעולה עם מפיצת הבשר הישראלית בסט מייסטר ופועלת להתרחבות גלובלית. בחברה עובדים על הפיכת רידפיין מיט לחברת הבשר הגדולה בעולם, כשהמתחרים הם חברות הבשר המסורתיות והוותיקות ולא יצרניות התחליפים, ופועלים להחלפת הפרה, כשבקרוב לכל נתח פרה, יהיה תחליף.

העניין בעשייה של רידיפיין מיט החל עם הקמתה כשאשחר בן-שטרית ואדם להב המייסדים החליטו להתמקד בחווית הבשר המלאה, ובעבודה צמודה עם מומחי וצרכני בשר כבדים. הגישה הייחודית ב"אהבת הבשר" הובילה את החברה לפתח פורטפוליו מוצרים שלם ולהתמקד בסוגי בשר חדשניים, לצד ייצור נתחים שלמים בעזרת טכנולוגיות ייחודיות-ביניהן הדפסה תלת ממדית שיושקו עד סוף השנה.

החברה גייסה את הקהילה הקולינרית לשת"פ עם חלק מהשפים המוכרים בעולם כולל השף שי היימן עם רקורד במסעדת מנריסה בארה"ב בעלת שלושה כוכבי מישלן, ובמסעדות רפאל, טוטו, OCD ועוד בישראל. מעל ל-70% מעובדי החברה הם אנשי פיתוח, טכנולוגיה ומומחים במזון שמטייבים באופן מתמשך את טכנולוגיות הייצור ואת טיב מוצרי הבשר.

החברה, הממוקמת ברחובות, גייסה לאחרונה 29 מיליון דולר- הסכום הגבוה ביותר בסבב A לחברת פוד-טק ונמצאת בתהליכי צמיחה מהירים במיוחד (שילשה את מספר העובדים בשנה האחרונה למרות מגפת הקורונה). בימים אלה מקימה החברה מפעל ראשון מסוגו בארץ לייצור "בשר-חדש" שישווק לארץ ולחו"ל.

את מוצרי רידיפיין מיט ניתן להשיג בשלב הראשון במסעדות נבחרות ביניהן: האדסון, לילינבלום, אסיף, נאם, המחבוא של אדי מאילת, הטרקלין, סינטה בר החיפאית, C2, גוז' ודניאל, בודגה מטבח אמריקאי, Guesta ועוד. בהמשך המוצרים יגיעו למעדניות, לקצביות, לרשתות השיווק ובאופן ישיר לצרכן הסופי. אז גם אם אתם קרניבורים שלא מוכנים לוותר על בשר, אפשר לעשות מעשה ולהפחית בכמות, תכניסו לסיסטם לוותר פעם בשבוע על בשר, תנסו את רידפיין ולא תרגישו שזה לא בשר.

seperator

תפתחו יומנים

קרביץ. יח"צ,
קרביץ/יח"צ

אם אתם צמודים ליומן פיזי מעבר ליומן שאתם מנהלים בנייד (או לא), אל תרגישו עתיקים. ברשת קרביץ מדווחים על עלייה בביקוש ליומנים בעקבותיה הם מציגים יומנים של שלל מותגים ישראליים ובינלאומיים כמו קו יומנים שנתיים ייחודי של מותג SKETCH, הבלעדי בקרביץ עם עיצובים ייחודיים, לצד יומן שבועי ל- 16 חודשים (סוף השנה הקלנדרית), המאפשר תכנון קדימה.

היומנים כוללים לוח מועדים לכל הדתות, תאריכים עבריים ופרשות השבוע, אלפון, סימניה ומקום לרשומות, הם מעוצבים במגוון סגנונות אופנתיים, קלסיים וייחודיים. השנה, קרביץ מניפה את דגל הסובלנות והשוויון ב-3 היבטים: 1-הרשת יוצאת נגד חרם בקרב ילדים ובני נוער. 2 - הרשת תשיק במהלך חודש אוגוסט את developy BY KRAVITZ מחלקה לתמיכה לימודית עבור ילדים החווים קושי לימודי. 3-קרביץ יוצאת בפעם הראשונה בשת"פ עם הקרן לידידות במטרה לאפשר לילדים ממשפחות מעוטות הכנסה להתחיל את שנת הלימודים הקרובה עם כלים שיאפשרו להם הצלחה בלימודים.

במסגרת השת"פ תעניק הקרן לידידות למעל ל-16 אלף תלמידים ותלמידות כרטיס לרכישת ילקוט וציוד חדש ואיכותי בסניפי קרביץ.

הקרן לידידות פועלת בתחומי הרווחה, העלייה וחיזוק ההגנה על תושבי ישראל ויהודי התפוצות בחירום ובשגרה. הקרן גייסה מעל ל-7 מיליארד שקלים והיא מפעילה או תורמת למאות מיזמי סיוע לאוכלוסיות הרגישות ביותר בישראל ובקרב יהדות התפוצות.

קרביץ היא הרשת הגדולה בישראל בתחום הציוד ללימודים למעלה מ-90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, טכנולוגיה ואביזרים משלימים, לרשת כ-80 סניפים ברחבי הארץ, ומפעילה אתר סחר עם מגוון ענק של קטגוריות, הכולל אלפי מוצרים. זמן אספקת המשלוחים הינו עד 3 ימי עסקים ברוב אזורי הארץ.

seperator

הטבע נכנס למקרר

HarvestFresh. יח"צ,
HarvestFresh/יח"צ

במטרה להאריך את משך חיי המדף של פירות וירקות, לעכב תהליכי חמצון של ויטמינים, למנוע ריקבון ולשפר את ספיגת הוויטמינים במעי, משיק BEKO, מותג מכשירי החשמל מהמובילים באירופה, את HarvestFresh, סדרת מקררים המציעה טכנולוגיית תאורה חדשנית שמסייעת בשמירת תכולת הוויטמינים בפירות ובירקות לאורך זמן ארוך. טכנולוגיית HarvestFresh פותחה בהשראת הטבע והשפעתו על פירות וירקות והיא מסייעת בהארכת טריות הפירות והירקות במקרר, שומרת על ערכם התזונתי ועל תכולת וויטמינים עשירה לפרק זמן ארוך.

הטכנולוגיה עושה שימוש בתאורה בירוק, כחול ואדום, המדמים מחזור של 24 שעות ביממה. התאורה מייצרת תהליך מלאכותי של פוטוסינתזה באמצעות דימוי מחזור האור בטבע הכולל גם זמן חשיכה, במטרה לאפשר סביבה חיה וטבעית לפירות והירקות במקרר. האור הכחול מדמה זריחה ומאיר את הפירות והירקות במהלך 4 שעות היום הראשונות. האור הירוק מסמן את שעות הצהריים המאופיינות באור השמש החזק ביותר, שלב זה נמשך לאורך שעתיים, האור האדום מחקה את השקיעה במשך 6 שעות. במשך 12 שעות הלילה אין תאורה כך שהטכנולוגיה מחקה את מחזוריות השמש.

מחקרים שנערכו על-ידי חברת המחקר Intertek העלו כי HarvestFresh מסייע בשימור רמות ויטמין A וויטמין C בעגבניות, גזר, סלרי, פלפל ירוק ותרד. המחקר השווה את רמת הוויטמינים לאורך 5 ימים, בהשוואה למוצרים שלא הוחזקו בטכנולוגיה זו.

טכנולוגיית HarvestFresh תהיה זמינה בייבוא בלעדי של ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, בדגמי מקררים נבחרים של Beko בישראל: מקרר מקפיא עליון, מקרר מקפיא תחתון ובמהלך הרבעון האחרון של שנת 2021 גם במקרר 4 דלתות.

seperator

פינוק מתוק

פינוקיות. סטודיו שטראוס,
פינוקיות/סטודיו שטראוס

לאור הצלחת סדרת "פינוקיות" של עלית שהושקה ב-2019 והגיעה לנתח שוק של 41% בסגמנט עוגיות פרימיום ממולאות (סטורנקסט, נ"ש כספי חציון 2021), המותג מרחיב את מגוון המוצרים עם השקת "מיני פינוקיות בגביע" - עוגיות בפורמט וטעמים חדשים, ביס קטן ממולא בקרם בשני טעמים: בראוניז בייגל בוטן, וקרם טופי קרמל מלוח.

העוגיות נמכרות בפורמט גביע לפתיחה וסגירה חוזרת המאפשרת שמירה על טריות ושליטה בצריכת מנה מדודה. כחלק מאסטרטגיית הרחבת מגוון המוצרים לקהלי יעד מגוונים - מיני פינוקיות, כמו כל הסדרה, הן עוגיות טבעוניות.

seperator

ניחוח בר

LENOR. יח"צ,
LENOR/יח"צ

אם בא לכם שניחוח פרחי הבר ילווה אתכם לאורך היום, המותג הבינלאומי Lenor שזכה להצלחה עצומה בישראל, משיק מרכך כביסה מרוכז בניחוח פרחי בר וגרגירי יער טרופי. ניחוח המרכך החדש ייקח אתכם לסיבוב ביער אקזוטי בעזרת פקק אחד בלבד. המרכך מותאם לשימוש בכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים ונעימים מבלי להותיר שאריות כימיקלים העלולים להזיק לעור. הודות לנוסחה החדשנית והמתקדמת, הניחוח נשאר עד כשבוע על הבגדים והמצעים, הרכות מונעת קמטים ומקלה על הגיהוץ. המוצר נבדק דרמטולוגית.

seperator

סופר סברס

צבר. יח"צ,
צבר/יח"צ

סברס הוא המותג הכי ישראלי שיש ומוכר בכל העולם כסופרפוד. החודש נפתחה העונה עם צפי לצריכת 2000 טון בקרב הצרכן הישראלי, עם עלייה של 10% בצריכת הפרי בישראל לאחר שיותר ויותר ישראלים מגלים את ערכיו התזונתיים הגבוהים מה שהגדיר אותו כצמח העתיד לתזונה בריאה.

חוות צברי אורלי ברמת הנגב המגדלת צבר אדום אורגני כ- 30 שנה, נערכת עם זני צבר צבעוניים אדומים שפותחו בישראל ונחשבים כמובילים ובריאים ביותר בעולם. על-פי מחקרים שבוצעו בעולם, הסברס האדום מסייע בהתמודדות עם השמנת יתר, משפיע לטובה על רמות הכולסטרול והסוכר בדם, בעל פעילות אנטי-אוקסידנטיבית. הוא מהווה מקור טוב לאספקת סידן, מכיל זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן ומינרלים החיוניים לגופנו, מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים, מסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות, סכרת, ועוד.

חוות צברי אורלי היא מפעל חקלאי בנגב, מהמובילים בעולם, שהוקם ב-1992. בחווה מגדלים זני צבר ייחודיים בקנה מידה עולמי המוגנים בפטנט. פיתוח זני הצבר נמשך כ-17 שנים ומאז פועלת החווה לפתח טכנולוגיות אגרו טכניות לשיפור שיטות הגידול וכן יישומים בתחום טכנולוגיית המזון. שיטת הגידול האורגנית מאפשרת ליהנות מצבר שגודל ללא ריסוסים, חומרי הדברה או כימיקלים.

נועם בלו ובנו שחר, הקימו במדבר חווה חקלאית אורגנית לגידול צבר שצפויה לספק כ-5,000 טון בשנה, לישראל ולעולם. לחווה יש יחידת מחקר ופיתוח המיועדת לתחומי תעשיית המזון וכך היא מפתחת מוצרים כגון אבקת סברס כתוסף תזונה, משקה סברס קפוא 100 אחוז פרי לשימוש בייתי, ריבות וקונפיטורות ועוד. את הצבר ניתן לצרוך טרי, קפוא, כבוש, מבושל, ומיובש כאבקה-טכנולוגיה פורצת דרך של ייבוש בהקפאה, אשר פותחה ביחידת הפיתוח של החווה כתוסף מזון משומר, תוך שמירה על הערכים התזונתיים של הפרי.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully