וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים המיוחדים של הבנק למסחר גבו כ-12 מיליון שקל מלקוחות בגין אשראי שניתן להם ע"י הבנק טרם קריסתו

אסף ברגרפרוינד

4.2.2003 / 19:31

סכום נוסף של 7 מיליון שקל עתיד להיות מועבר בקרוב לקופת הפירוק; הכונס הרשמי מעריך שהיקף האשראי שניתן ע"י הבנק ללקוחותיו עמד על כ-300 מיליון שקל



המנהלים המיוחדים של הבנק למסחר והכונס הרשמי עו"ד שלמה שחר, המשמש כמפרק זמני של הבנק, החלו לפעול לאחרונה לגביית האשראי שניתן ללקוחות הבנק טרם קריסתו. כך עולה מבקשה שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב.



מהבקשה עולה כי הכנ"ר, עו"ד אורי ברגמן ורו"ח יהודה ברלב רואים את הטיפול בתיקי האשראי של הבנק כאחת המשימות העיקריות הניצבות בפניהם. עד כה, נגבה מלקוחות הבנק סכום של 12 מיליון שקל בגין אשראי שניתן להם על ידי הבנק וסכום נוסף של 7 מיליון שקל שעתיד להיות מועבר בקרוב לקופת הפירוק.



הכונס הרשמי מעריך כי היקף האשראי האמיתי שניתן על ידי הבנק ללקוחותיו (בנטרול החשבונות הפיקטיוויים) עמד במועד קריסת הבנק על כ-300 מיליון שקל. האשראי הובטח על ידי בטחונות נזילים של הלקוחות בהיקף של 95 מיליון שקל ובטחונות לא נזילים בסכום של 135 מיליון שקל.



בבקשה שהוגשה היום לבית המשפט נטען כי המנהלים המיוחדים פנו לכל לקוחות הבנק שיש להם התחייבויות לדרישה לתשלום החוב. בעקבות פנייה זו, פנו לקוחות רבים על מנת להסדיר את חובם. בעקבות כך הוקם צוות אשראי, שתפקידו לגבות את הכספים הללו מתוך מטרה להעשיר את קופת הפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully