וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי גל העליות בבורסות, ההייטק מחפש ריגוש מסוג אחר

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 12:51

ניר צוק, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת אבטחת המידע פאלו אלטו נטוורקס האמריקאית, ישקיע כ-11.1 מיליון שקל בחברת הקנאביס הרפואי יוניבו תעשיות פרמבצביות, תמורת 10% ממניותיה. ניר צוק: "השוק מתקדם לקראת יישום רפורמה ממשלתית שעשויה להאיץ עוד יותר את צמיחתו"

האווירה המשוחררת המוכרת בעולמות ההייטק מקבלת היום (ד') חיזוק לאחר שחברת הקנאביס הרפואי יוניבו תעשיות פרמצבטיות דיווחה כי יזם ההייטק הישראלי ניר צוק, מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת אבטחת המידע פאלו אלטו נטוורקס, עתיד להשקיע בה כ-11.1 מיליון שקל תמורת כ-10% ממניותיה.

5% מהמניות יוקצו לצוק במחיר אפקטיבי של 4.62 שקל למניה, המבטא פרמיה של 58.7% על מחיר המניה עם תחילת יום המסחר היום - 2.91 שקל. בנוסף, תוקצה לצוק זכות למימוש עוד כ-5% ממניות החברה אם במהלך 5 השנים מיום סגירת העיסקה מחיר מניית החברה בסיום יום המסחר של 21 ימים רצופים יעמוד על 7.1 שקל ומעלה.

על פי גורמים בחברה, תשמש ההשקעה של צוק להרחבת פעילותה של יוניבו.

אהוד אולמרט. ראובן קסטרו
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, יזם את החיבור הראשוני בין צוק ליוניבו/ראובן קסטרו

מצטרף לאולמרט והורביץ

צוק יצטרף לראש הממשלה אהוד אולמרט, המכהן כיועץ עסקי של יוניבו, שיזם את החיבור הראשוני בין צוק לחברה; לחיים הורביץ המכהן כיו"ר חברת הקנאביס הרפואי; וליזם הנדל"ן עידו חג'ג', המשקיע הגדול הראשון של יוניבו.

ניר צוק: "השקעה ביוניבו היא לאחר התרשמותי שהחברה צועדת לקראת הובלת השוק בישראל. תוצרת קנאביס רפואי מבוקשת היא הערובה האמיתית להצלחתה , ובמיוחד כעת כאשר השוק מתקדם לקראת יישום רפורמה ממשלתית שעשויה להאיץ עוד יותר את צמיחתו המהירה".

עידו חג'ג'. טל צ'יקורל,
יזם הנדל"ן עידו חג'ג', המשקיע הגדול הראשון ביוניבו/טל צ'יקורל

כסף קטן לעומת פאלו אלטו, שעקפה את תחזיות השוק

הכנסות יוניבו בשנת 2020 עמדו על 33.6 מיליון שקל, לצד רווח תפעולי של 133 אלף שקל בלבד, ורווח נקי של 17 אלף שקל או 1 אגורות למניה. חברת הקנאביס נסחרת בבורסה בתל אביב בשווי של 70.8 מיליון שקל, ומאז ההודעה על השקעתו של ניר מנייתה מטפסת בכ-12.6%.

הכנסות פאלו אלטו, הנסחרת בבורסת נאסד"ק האמריקאית בשווי של 38.7 מיליארד דולר, עמדו על 1.07 מיליארד דולר ברבעון הפיסקאלי השלישי שלה השנה, לצד רווח לא מתואם non-GAAP של 1.38 דולרים למניה, שעקף אז את תחזיות השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully