וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון סלולרי חדש? מזמינים במרכז, אוספים באילת

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 13:10

יותר ויותר ישראלים מעדיפים לרכוש את הטלפון הסלולרי שלהם באילת ולחסוך את המע"מ. רשת דינמיקה מציעה להם שירות חדש: מזמינים את הטלפון כבר מהבית, אבל מבצעים את האיסוף בעת החופשה באילת

כולנו מכירים את שירות "פטור ושמור" של חנות הדיוטיפרי בנתב"ג, עתה מסתבר שרשת דינמיקה השיקה שירות שכזה גם בכל הקשור לתחום הטלפונים הסלולריים באילת. אמנם באילת לא מדובר על פטור ממכס, אלא על פטור ממע"מ, אבל בשנים האחרונות יש לא מעט ישראלים שמעדיפים לדחות את החלפת המכשיר לחדש, עד לחופשה באילת.

יש לציין שעבור רוב מכשירי הטלפון החדשים והמשוכללית, שעלותם היא מעל ל-3,000 שקלים, מדובר בחיסכון של כ-500 שקל ומעלה, לא סכום זניח.

על פי רשת דינמיקה, כ-87% מרכישות הסמארטפונים המתבצעות באילת, הן ע"י לקוחות שיודעים בדיוק איזה דגם, צבע ונפח הם רוצים לקנות.

סמארטפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמארטפונים. בדגמים החדשים והיקרים החיסכון בקניה באילת, הוא יותר מ-500 שקל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על כן החליטו ברשת,,שהיא יבואנית רשמית בישראל של Samsung ו-Apple, להשיק שירות ייחודי לשריון סמארטפונים עבור הנופשים באילת. במסגרתו, ניתנת האופציה לשריין מבעוד מועד את מכשיר הסמארטפון אותו מתכננים לרכוש במהלך החופשה, כולל הדגם, הצבע והנפח, ולאסוף אותו בזמן החופשה.

את השירות החדש של שריון המוצר שאותו מתכננים לרכוש באילת ניתן לבצע באתר האינטרנט של דינמיקה, על ידי ביצוע הזמנת שריון לאילת, לפחות 3 ימים לפני ההגעה לחופשה תוך מילוי הפרטים האישיים והזנת פרטי כרטיס אשראי (לביטחון בלבד), כאשר הרכישה עצמה והתשלום יבוצעו פיזית בסניפים נבחרים באילת, בעת איסוף המכשיר.

אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה. רמי זרנגר,
אלי אדדי, מנכ"ל רשת דינמיקה/רמי זרנגר

אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה: "אנו בביקושי שיא של עונת הקיץ וטירוף הקניות באילת, ולאור קצב המכירות עלול להיווצר חוסר נקודתי של הדגם או הצבע שהלקוח רוצה.

מתוך נתונים שאספנו, כ-87% מרכישות הסמארטפונים המתבצעות באילת הן ע"י לקוחות שיודעים בדיוק איזה דגם, צבע ונפח מתכננים לקנות. שירות השריון החדש מסייע ללקוחות להגיע לאילת בראש שקט תוך ידיעה שהמכשיר שבחרו ממתין להם בסניף, ויוכלו לרכוש בדיוק את מה שהם רוצים".

עוד מוסיף אדדי: "בקיץ הזה נשברו שוב שיאי המכירות באילת לעומת שנים קודמות ואנו צופים את המשך מגמה זו גם בתקופה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully