וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת DHL ישראל רכשה 14 רכבים מסחריים ו-2 משאיות חדשות

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 12:18

הרכבים מתוצרת MAN. מחיר רכב מסחרי מדגם VAN TGE עומד על כ- 200,000 שקל ומחיר משאיות TGL על כ-300,000 שקל. לחברה צי של 120 כלי רכב ו-2 מטוסים

חברת DHL ישראל רכשה 14 רכבים מסחריים ו-2 משאיות מתוצרת NAN. מחיר רכב מסחרי מדגם VAN TGE עומד על כ- 200,000 שקל ומחיר משאיות TGL על כ-300,000 שקל. ל-DHL ישראל צי של 120 כלי רכב ו-2 מטוסים.

רכבים של DHL. יחצ,
הרכבים של DHL/יחצ

משאיות ההובלה אידיאליות להובלה וחלוקה. המשאיות מתאפיינות בהיותן קומפקטיות, בעלות כושר תמרון, נוחות, חסכון תפעולי, צריכת דלק נמוכה, טכנולוגיה מתקדמת ופרודוקטיביות גבוהה. ה-VAN של MAN הוא בעל מערכות בטיחות חדישות, אבזור עשיר בסביבת תא הנהג והנדסת האנוש מתקדמת המעניקה חוויות נהיגה ונוחות מקסימלית לנהג וכן שטח האחסון מרווח ומגיע ל 18.4 מ"ק.

חברת MAN, המיוצגת בישראל ע"י מכשירי תנועה, היא אחת מחברות הרכב הכבד הוותיקות והמובילות בעולם המספקת פתרונות תחבורה מותאמים לצורכי לקוח לרכבים שבין 4-250 טון.

צבי נטע יו"ר קבוצת מכשירי תנועה ויוגב גברי מנכ"ל MAN מסרו בתגובה: "אנו שמחים שחברת DHL בחרה ברכבים מתוצרת ב MAN, בשנה האחרונה הרחבנו את מגוון הפתרונות ללקוחות העוסקים בהפצת מוצרי צריכה, מזון ושתיה ומקווים להמשיך ולספק פתרונות מותאמים לצרכי הלקוח".

עמי יוסף, מנהל התשתיות וצי הרכה מ-DHL ישראל: "אנו מרחיבים את צי הרכבים בצורה משמעותית בשנים האחרונות על מנת להרחיב את היכולת שלנו להתמודד עם גידול ובעיקר על מנת לשפר את השירות ללקוח והמהירות של הגעת המשלוחים. הערך המוביל בקבוצת DHL הוא 'לחבר אנשים, לשפר את איכות החיים', לכן היבט צריכת הדלק היעילה חשוב לנו על מנת להפחית את ההשפעה השלילית על הסביבה".

  • עוד באותו נושא:
  • DHL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully