וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבורי העל של ההייטק": קמפיין חדש לפאלו אלטו נטוורקס

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 12:07

קמפיין פרסום חדש של פאלו אלטו נטוורקס, בשיתוף עם חברת MOVE מקבוצת אדלר חומסקי, מתמקד בגיוס כשרונות חדשים לחברה וישלב תשדירים, שלטי חוצות וקמפיין דיגיטל. ההתמקדות בילדים ישראלים שחלמו להיות גיבורי על שמצילים את העולם ואכן עושים זאת היום

קמפיין פרסום חדש של פאלו אלטו נטוורקס, בשיתוף עם חברת MOVE מקבוצת אדלר חומסקי, יתמקד בגיוס כשרונות חדשים לחברה. הקמפיין ישלב תשדירים בטלוויזיה, שלטי חוצות בפריסה ארצית וקמפיין דיגיטל. הקריאייטיב שנבחר עוסק בילדים ישראלים, שחלמו להיות גיבורי-על ולהציל את העולם וכיום מגשימים את החלום בכך שהם מגינים על העולם ממתקפות סייבר בפאלו אלטו נטוורקס.

פאלו אלטו נטוורקס נחשבת לחברת הסייבר הגדולה בעולם כיום. הקים אותה היזם הישראלי ניר צוק וכעת היא מתרחבת בצורה משמעותית בישראל. צוותי המחקר בתל אביב מתמקדים בפיתוח מוצרי ליבה וכן מוצרים אסטרטגיים. מרבית מוצרי האבטחה של הדור הבא מפותחים בישראל, ואלה המוצרים שצפויים להמשיך להיות מנוע הצמיחה העיקרי של החברה. במסגרת מהלך הגיוס צפויה לבסס את מרכז הפיתוח כאן כגדול והמשמעותי ביותר בפריסה העולמית שלה.

"אנחנו חברה בינלאומית שמציעה את כל היתרונות הנלווים לכך לעובדים שלנו, זה ברור. אבל מה שהכי מייחד את העובדים שלנו היא תחושת השליחות האישית, המוטיבציה וההבנה כי מה שהם עושים ביומיום הוא להגן על כולנו - על יקיריהם, המשפחות שלהם, החברים שלהם. ההבנה כי יש בידם כוח רב והבחירה לעשות איתו משהו טוב. להגן, לתמוך, לסייע, לשפר", הסבירה גליה אקשטיין, דירקטורית בכירה למשאבי אנוש.

את הקמפיין השיקו בשפה עברית, למרות שהחברה היא רב לאומית ומרבית הממשקים מתנהלים באנגלית, "כי בסוף אנחנו חולמים בעברית", מסבירה אקשטיין.

"החזון שלנו בפאלו אלטו נטוורקס הוא לייצר עולם בו כל יום הוא בטוח יותר מקודמו", אקשטיין מסכמת. "בשנתיים האחרונות החזון הזה הפך לרלוונטי מתמיד, כשיותר ויותר אנשים עובדים ולומדים מרחוק, קונים באינטרנט ובאופן כללי נמצאים "אונליין". הצוותים שלנו בישראל מפתחים מוצרים בעלי השפעה עצומה על אלפי לקוחות מסביב לעולם ונהנים מעשייה יצירתית בצורה המיטבית, עם המון מקום לפיתוח אישי, גמישות, ואפשרויות בחירה עבור העובדים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פאלו אלטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully