וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו זה בלומפילד? האצטדיון התחדש ברשת דור 5 לקראת הסופרקאפ הצרפתי

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 13:08

סלקום משיקה את מתחם "smart 5G". רישתה את אצטדיון בלומפילד ברשת דור 5 צפופה ועצמתית לקראת הסופרקאפ הצרפתי שיתקיים בו. צפויה להשיק מתחמי "smart 5G" באצטדיונים ומרכזים צפופים בשנה הקרובה. מבטיחה פתרון לבעיה המוכרת בקרב חובבי כדורגל של קושי בשיתוף קבצים

סלקום ממשיכה בשדרוג התשתיות ומשיקה מתחם ה"smart 5G" הראשון בישראל, מתחם דור G5 מעובה ועוצמתי באצטדיון בלומפילד המיועד לאזורים צפופים ומרובי משתמשים. לקוחות סלקום ייהנו כבר היום מתקשורת העתיד במשחק הסופר קאפ הצרפתי, שייערך ב-1/8 באצטדיון בלומפילד.


תשתית דור 5 המעובה תשרת את מנויי סלקום שיגיעו למשחקי כדורגל ולאירועי תרבות נוספים בבלומפילד, וכן את מאות העסקים הסובבים את האצטדיון שיוכלו ליהנות מחווית גלישה יוצאת דופן .
בשנה הקרובה צפויה סלקום לחנוך עוד מספר מתחמי smart 5G באצטדיונים ומרכזים מרובי תנועה, לשירות לקוחותיה, שייהנו מרשת באיכות גבוהה באזורים בהם ריבוי האוכלוסייה פוגמים באיכות הרשת.

פרוייקט הרישות בדור 5, וכן פרויקט ה"smart 5G", נעשה בשיתוף עם חברת נוקיה אשר מספקת את ציוד הרדיו לפריסת רשת הדור 5 ודור 4.

כל חובב כדורגל והופעות מכיר את התופעה, בארץ ובעולם, לפיה כשהוא נמצא באצטדיון הומה העברת מדיה מסוג תמונות או סרטונים עשויה להיות משימה מאתגרת. סלקום, שמתמקדת במתן מענה לביקושי עומס ושדרוג התשתית, נרתמה למשימה. לקוחות סלקום שישהו באצטדיון ובידם מכשיר תומך דור 5 ייהנו מגלישת דור 5 באצטדיון.

אצטדיון בלומפילד שודרג לאחרונה ומשמש כאחד האצטדיונים והמרכזיים בישראל, ומארח בקביעות את קבוצות העיר ת"א ומהווה אכסניה להופעות של אומנים מהארץ ומחו"ל.

סלקום בבלומפילד. יח"צ,
התקנת המערכת בחדר הבקרה של בלומפילד. בקרוב נוכל לשלוח לחברים תמונות מהיציע ללא הפרעה?/יח"צ

אבי גבאי, מנכ"ל סלקום: "אנחנו מביאים את מתחם smart 5G למקומות שהלקוחות שלנו צריכים אותו. אצטדיוני כדורגל הם מקום שממחיש את היכולות המדהימות של הטכנולוגיה ויביאו תועלת רבה ללקוח".


אריק טל, מנכ"ל נוקיה ישראל: פרויקט הרישות שנעשה ע"י צוות סלקום יחד הציוד המתקדם מתוצרת נוקיה שהותקן באצטדיון, יאפשר לצופים לעמוד בקשר עם המעגלים החברתיים שלהם גם בשעות העומס. אנו מודים לסלקום על הבעת האמון בנו ועל הבחירה בנוקיה שהינה מובילה עולמית בתחום כספק הרשת העיקרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully