וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונג' בשישי: איפה התערבבו השבוע הביזנס עם הפלז'ר?

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 11:05

ביה"ח ברזילי מגייסים תרומות, ניר צוק משקיע ביוניבו, אריאל פרדו מקדש את דנה פרידר - ו"רידיפיין מיט" מגדירים מחדש את הבשר

סכום שיא של כ- 30 מיליון שקל גויס בשלישי עבור המרכז הרפואי ברזילי באשקלון במסגרת ערב הוקרה והצדעה לצוותים הרפואיים, על פועלם בשנה האחרונה, הן במאבק בנגיף הקורונה והן בימי מבצע "שומר החומות".

הערב, שהתקיים באולמי דולוס, כלל תכנית אמנותית, דברי ברכה מפי ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, יו"ר עמותת שוחרי בית החולים רוני מהצרי, ידיד בית החולים אלי אלעזרא, והצגת חזון המרכז הרפואי על ידי פרופ' יניב שרר והמנהל האדמיניסטרטיבי צחי כהן. יוסי דהן, הבעלים של חברת אלדן, הכריז בהתרגשות כי בכוונתנו לתרום למרכז הרפואי ברזילי 21 מיליון שקלים, לשם בניית מבנה חדש עבור המערך הקרדיולוגי.

עוד בין התורמים: שמואל דונרשטיין, אלי אלעזרא, שמואל חרל"פ ורמי אונגר.

יוסי דהן ואלי אלעזרא. דוד אביעזר,
יוסי דהן ואלי אלעזרא/דוד אביעזר
ניר צוק פאלו אלטו. פאלו אלטו נטוורקס,
ניר צוק/פאלו אלטו נטוורקס

ניר צוק משקיע ביוניבו

אחרי שהפך את "פאלו אלטו נטוורקס" לחברת הסייבר הגדולה בעולם שנסחרת בבורסת ניו-יורק בשווי של מעל 35 מיליארד דולר, משקיע איש העסקים ניר צוק סך של 11.1 מיליון שקל בחברת "יוניבו". החברה עוסקת בגידול, פיתוח, יצור ואספקת מוצרי קנאביס רפואי איכותיים. יו"ר דירקטוריון החברה הוא חיים הורביץ ומנכ"ל החברה ומייסדה הוא גולן ביטון. בין המשקיעים בחברה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט המשמש גם כיועץ עסקי ואיש העסקים עידו חג'ג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל פרדו ודנה פרידר. אביעד זיסמן,
אריאל פרדו ודנה פרידר/אביעד זיסמן

אריאל פרדו ודנה פרידר

סמסו מזל טוב לאיש העסקים אריאל פרדו שעמד בשלישי האחרון, מתחת לחופה עם בחירת ליבו, השחקנית דנה פרידר. בני הזוג נישאו בטקס שנערך בבית הכנסת הגדול בתל אביב אליו הוזמנו בני משפחת וחברים קרובים בלבד. הערב השמח של בני הזוג המשיך במסעדת הסלון של אייל שני. עבור פרידר מדובר בפרק ב' שכן היא הייתה נשואה משך שנתיים לאיש העסקים דין שטרן.

בארי ורד בנד. יח"צ,
רד בנד ואלון בר-שני/יח"צ

חברת הפוד-טק הישראלית, רידיפיין מיט (Redefine Meat) שמפתחת את בשר העתיד, 'בשר חדש' כפי שהיא מכנה אותו, השיקה בשני, באירוע ענק בביתן 10 בגני התערוכה בתל-אביב, את סדרת המוצרים הראשונה שלה שיוצאת לשוק.

לקראת סיום האירוע הופיעה במקום להקת רד בנד, שהפתיעה, כאשר בסיום ההופעה העלתה לבמה את יו"ר החברה אלון בר-שני לנגן יחד איתם, בגיטרה חשמלית, את אקורד הסיום של האירוע. אירחו את הנוכחים: אשחר בן-שטרית ואדם להב, מייסדי החברה. עוד נכחו: היזם ואיש העסקים בני לנדא, נועם לניר, שגריר ישראל באו"ם לשעבר רון פרושאור, נחום ביתן מבעלי 'יינות ביתן' ו'מגה', ונוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully