וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון סיינטיפיק: זינוק של 62% ברווח הנקי ברבעון הרביעי ל-105 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

4.2.2003 / 23:22

יצרנית הציוד הרפואי דיווחה על גידול של 20% בהכנסותיה; רשמה צמיחה דו ספרתית במכירות של כל החטיבות



בוסטון סיינטיפיק , יצרנית הציוד הרפואי, דיווחה היום על זינוק של יותר מ-62% ברווח הנקי של הרבעון הרביעי של שנת 2002.



בוסטון, אשר מושקעת ביצרנית הסטנטים הישראלית מדינול ונמצאת בסכסוך משפטי ממושך עימה, דיווחה על רווח נקי של 105 מיליון דולר, לעומת רווח של 65 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת, הודות למכירות ערות של סטנט האקספרס החדש שלה. במונחי רווח למניה מדובר ברווח של 25 סנט, לעומת רווח של 16 סנט ברבעון המקביל.



הרווח של בוסטון לפני הוצאות חד פעמיות על רכישת מחקר ופיתוח הסתכם ב-130 מיליון דולר או 31 סנט למניה מדוללת, בהתאם לתחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול. בתקופה המקבילה עמד הרווח לפני הוצאות חד פעמיות על 82 מיליון דולר או 29 סנט למניה.



בוסטון, יצרנית הסטנטים השנייה בגודלה בעולם, דיווחה על גידול של 20% בהכנסות הרבעוניות ל-814 מיליון דולר, כאשר תנודות בשערי מטבע תרמו סכום של 11 מיליון דולר. "במהלך הרבעון הרביעי, היינו עדים לצמיחה דו ספרתית בכל החטיבות", אמר נשיא ומנכ"ל בוסטון סיינטיפיק, ג'ים טובין, בעת פרסום התוצאות המקדמיות לרבעון בחודש שעבר. עוד ציין כי סטנט האקספרס תרם באופן משמעותי לצמיחה של עסקי החברה בתחום הקרדיולוגיה במהלך הרבעון. "הגדלנו באופן דרמטי את הנתח שלנו בשוק הסטנטים, כאשר מכירות הסטנטים שלנו בארה"ב הוכפלו ויותר ברבעון הרביעי לעומת התקופה המקבילה", אמר.



אנליסטים מעריכים כי מכירות הסטנטים העולמיות צפויות להכפיל את עצמן לסכום של 5 מיליארד דולר עד שנת 2005 הודות להתקדמות בתחום הציפוי לסטנטים.



מניית בוסטון סיינטיפיק זינקה בכ-91% ב-12 החודשים האחרונים, התוצאה הטובה ביותר מבין 11 החברות הנכללות במדד יצרניות הציוד הרפואי של S&P 500.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully